Spanning en sensatie, ik houd het bijna niet droog hier, puntje van mijn stoel, etc.quote:
Jij houdt ook van drama?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:19 schreef Koen66 het volgende:
Waar ging dit programma ook alweer over? volgens mij heb ik het ooit wel gezien
Het is een uitbeelding van waargebeurde verhalen van mensen zoals jij en ikquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:19 schreef Koen66 het volgende:
Waar ging dit programma ook alweer over? volgens mij heb ik het ooit wel gezien
Gerard heeft z'n beste pak aangetrokken!quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
OH JONGENS WAT EEN SPANNEND EINDE WAT ENIG!
Sjoerd krijgt geen booty.quote:
Wat heeft zij een vervelende stem.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
Sjoerd heeft zijn ouders in de kelder begraven denk ik. Ze bestaan alleen nog maar op foto's
Waarschijnlijk!quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Geen gemeenschap voor het huwelijk, misschien was hij vroeger wel een manhoer.
Het is een ex-vriendin!quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, eindelijk, er is dus toch een 'geheim'.![]()
Ik denk meerderenquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, eindelijk, er is dus toch een 'geheim'.![]()
Ze mist hem en hij is een klootzakquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat zei die Dana allemaal aan de telefoon?
Zo gedraagt ze zich wel. Een beetje junkie ook.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze mist hem en hij is een klootzak![]()
Dana heeft borderline denk ik.
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo gedraagt ze zich wel. Een beetje junkie ook.
Sbs9quote:
Vandaar dat ie dacht geeft haar maar geld...maar dat gaat natuurlijk niet werken...quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo gedraagt ze zich wel. Een beetje junkie ook.
Ze loopt wel wat raar.quote:
Ik vind Wouter wel een gezellige vent.quote:
Een goede vriend wel hèquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind Wouter wel een gezellige vent.
En dat met sleehakken.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als een junk op te hoge hakken ja![]()
Ze doet het goed.
Ergens ver weg van 9 in ieder gevalquote:
Ja, want alles op het internet verdwijnt als je het bronmateriaal weghaalt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat de filmpjes weg zouden zijn.
Op een afgesloten deel van het internet waar niemand bij kanquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat de filmpjes weg zouden zijn.
Het zit officieel bij Ziggo op kanaal 19 maar het kan uiteraard bij jouw indeling op de TV ergens anders zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ergens ver weg van 9 in ieder geval![]()
Ik ga een petitie starten dat dit topprogramma weer terug gaat naar Net5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |