Ja weet ik maar nog steeds ben ik slecht in inschatten. Maar ik vind Chloro haar idee niet eens heel gek. En mayo/curry komt sowieso ook wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel saus jij erdoorheen jaagt, maar ik zie het ook niet als een volledige barbecue. Meer wat eten voor erbij dan dat je uitgebreid gaat barbecuen
Daarbij kan iemand toch ook wat saus halen. En als je alleen saus wilt halen doe je gewoon van alles 1. Dan ook mayo/curry en whatev's
Ik ben er wat makkelijker in. Het is er of het is er niet en als het er is houd je rekening met anderen. Dus kwak je niet half je bord vol als anderen ook willen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ben ook heel slecht in het schatten van dat soort dingen
Boeiendquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik maar nog steeds ben ik slecht in inschatten. Maar ik vind Chloro haar idee niet eens heel gek. En mayo/curry komt sowieso ook wel.
OMDAT KNOFLOOKSAUS.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
BBQ is gvd het lekkerste wat je ertussen had staan. Wtf moet je met knoflooksaus. Je eet toch geen shoarma/kebab
Sowieso hoort daar knoflooksaus bij.quote:
Niet waarquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
BBQ is gvd het lekkerste wat je ertussen had staan. Wtf moet je met knoflooksaus. Je eet toch geen shoarma/kebab
Ga ik daar veel mensen blij meemaken?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet waaren knoflook is ook lekker met stokbrood
AIOLI
AMA
Je moet ook aioli halen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Wil wel vriendjes blijven met Azpi natuurlijk.
Wij zijn bff's 4ever, met of zonder bbq sausquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Wil wel vriendjes blijven met Azpi natuurlijk.
RTquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso hoort daar knoflooksaus bij.
Mensen die geen knoflooksaus eten zijn per definitie niet te vertrouwen
Oh tofquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij zijn bff's 4ever, met of zonder bbq saus
=/quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet waaren knoflook is ook lekker met stokbrood
AIOLI
AMA
Je moet ook aioli halen
Wat neem jij nou mee dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
=/
Pindasaus is lekker met stokbrood. Knoflook heeft daar niks te zoeken
Aioli is beter dat knoflooksausquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik daar veel mensen blij meemaken?Ik heb het nog nooit gehad bedenk ik mij.
Ja echt.
Mijn tas begint aardig vol te raken. Sleep nog meer shit mee die kant op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |