Heeeee profje ik ben zo moeeeeequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hooii Crack hoe gaatie bloemetje
die ijdele hoop, dat laatste restje vechtlust dat opgloeit voor ze accepteren dat de laatste korrels van hun zandloper door hun vingers glipt. Het besef van onvervulde dromen en gemiste kansen... heerlijkquote:
Eens, al moet ik daar nog een toeristenrondje makenquote:
Ik heb t iets sneller dan gemiddeld i guess, maar is niet errrgquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eh.. ja lijkt me normaal, je hoeft echt niet 5 minuten naar een schilderij te kijken
Nee geen negatief woord over Den Haag. Pas op!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is een hele simpele vraag haags, niet zo defensief
Vandaag ook weer gezien op m'n werk echt nicequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die ijdele hoop, dat laatste restje vechtlust dat opgloeit voor ze accepteren dat de laatste korrels van hun zandloper door hun vingers glipt. Het besef van onvervulde dormen en gemiste kansen... heerlijk
Weet niet of het strand in september al rustig is. Zoja, dan wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank je
Ga je ook naar het strand?
ik ook nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik meen het echt he, hij doet het ook niet... kindergegil gaat echt door merg en been... kan ik niet hendelen
ik ook, ik accepteer geen foutenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vandaag ook weer gezien op m'n werk echt nice
Nee precies, ben je naar het paleis van Wimlex geweest toen het gratis open werd gesteld?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, al moet ik daar nog een toeristenrondje maken
[..]
Ik heb t iets sneller dan gemiddeld i guess, maar is niet errrg
Delft vind ik nu niet bijzonder.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh ja, dat is waar. Maar indd Den Haag lijkt me meer Europa/politieke toerist ding dan voor de leuk. Delft en Amsterdam is wel groter wat dat betreft denk ik
Ja, want dan is de zomervakantie voorbij en als je een rustiger strand wil kan je beter naar Kijkduin of Monster.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet niet of het strand in september al rustig is. Zoja, dan wel.
Oh bij mij is het gewoon m'n werkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ook, ik accepteer geen fouten
Wie niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dven is van harte welkom in Den Haag
Is goed, vergeet niet dat ik er al ben he.quote:
jammer jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is goed, vergeet niet dat ik er al ben he.
Doe normaalquote:
Nee shit, wanner was dat? had ik wel leuk gevondenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, ben je naar het paleis van Wimlex geweest toen het gratis open werd gesteld?
oneens, ik vind dat Nederland echt heel veel moois heeft maar moet je wel je ogen open doen. Of misschien nog geen eens je moet het wel kunnen waarderen, ja no shitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Delft vind ik nu niet bijzonder.
Voordeel van NL is sowieso dat je in een dag het hele land gezien hebt. Dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |