En dít is wmb het laatste wat erover gezegd is.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:18 schreef Ludachrist het volgende:
Dat gelul hier allemaal. Als Maghrebijnse lekker met Marokkanen wil daten, dan mag dat toch. Haar persoonlijke vrijheid gebruiken, is ze toch uitstekend ingeburgerd.
Hij ja. Bemoeit zich overal mee, bah.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ja is het klaar? Montelly, Maghrebijnse, zoek elkaar lekker in DM op en laat R&P met rust, onruststokers. Bah.
Is het wat?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:18 schreef Friek_ het volgende:
Mijn eerste match op Tinder, dames en heren. Stop de persen!
Dus jullie versie van Grindr, maar dan met een air van "ik zit hier niet voor de seks"quote:
Dat gedrag lokken de kansloze mannen op Tinder natuurlijk ook zelf uit. "Hoi, neuken?" met een dickpic erbij is nou eenmaal geen succesvolle openingszin.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jullie versie van Grindr, maar dan met een air van "ik zit hier niet voor de seks"
Niet?quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat gedrag lokken de kansloze mannen op Tinder natuurlijk ook zelf uit. "Hoi, neuken?" met een dickpic erbij is nou eenmaal geen succesvolle openingszin.
oom ziek?quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:36 schreef Trashcanman het volgende:
Hmmz. Het ziet er naar uit dat mijn dat vanavond niet doorgaat.. Even wat anders bedenken voor vanavond.
Nee was een leuke orgaanhandelaar die wel even wat met me wou drinken, maar heb al even niets meer gehoord...quote:
Dat in combinatie met het Nederlandse gemiddelde sta je bij voorbaat al 3-0 achter natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat gedrag lokken de kansloze mannen op Tinder natuurlijk ook zelf uit. "Hoi, neuken?" met een dickpic erbij is nou eenmaal geen succesvolle openingszin.
Leg eens uit waarom ze wel matchen dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mensen willen ook heus wel met mensen praten, alleen niet met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |