Hoe weet je dat? Heeft hij seks met een kind van zeg 10 jaar.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wtf in yakuza 4 zit gewoon een pedo als hoofdpersoon
Je hebt duidelijk de game niet gespeeld, het is niet relevant voor het verhaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:38 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo is dat geen spoiler.
Komaan zeg starlord
Nouja hij moest zich echt inhouden.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heeft hij seks met een kind van zeg 10 jaar.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de game niet gespeeld, het is niet relevant voor het verhaal.
Het gaat over YAKUZA 4!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
MMaRsu spuit ongeveer dagelijks dit hele topic onder als het over Persona gaat. "Duidelijk niet gespeeld".
Gta is hetzelfde als the Witcher?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wordt het dan pas later in het verhaal verteld?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de game niet gespeeld, het is niet relevant voor het verhaal.
Eerste 4 uur (misschien 6).quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan pas later in het verhaal verteld?
Het komt niet voor in de eerste 10 uur.
Ging t niet om Yakuza 5? Yakuza 4 is er niet voor de ps4 toch
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gta is hetzelfde als the Witcher?Zeker, alleen zijn auto's in GTA vervangen door paarden in The Witcher. Oh, en er is geen reuzenrad in The Witcher.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Oh dan boeit het niet. Ik heb idd Yakuza 0, was vergeten dat dat niet 5 is idd lol.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Eerste 4 uur (misschien 6).
Beide zijn niet voor de PS4. Alleen met PS now.
Yakuza 5 heeft alleen kiryu als hoofdpersoon.
Kan m ook niet downloaden omdat ik hem niet heb gepreordered... Wat waardeloos zeg.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
De Destiny 2 bèta zou toch vanaf vandaag voor iedereen beschikbaar zijn?
Ik kan hem nergens vinden.
5 heeft toch iets van 5 verschillende hoofdpersonages?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Eerste 4 uur (misschien 6).
Beide zijn niet voor de PS4. Alleen met PS now.
Yakuza 5 heeft alleen kiryu als hoofdpersoon.
De open beta zou vandaag vanaf 19.00u te downloaden moeten zijn, las ik elders.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kan m ook niet downloaden omdat ik hem niet heb gepreordered... Wat waardeloos zeg.
Dat is 4.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
5 heeft toch iets van 5 verschillende hoofdpersonages?
Klopt. Ik checkte om 5 over 7, maar nog niks. Nu onderhand wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De open beta zou vandaag vanaf 19.00u te downloaden moeten zijn, las ik elders.
Ik had hem om 19.15u binnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Klopt. Ik checkte om 5 over 7, maar nog niks. Nu onderhand wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |