Dijkstra de kneus van Glanerbrug. Zo geforceerd die gast. Toen al nep, nu nog.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:11 schreef CP360 het volgende:
Volgend jaar Maxim en Diekstra. Elke dag hele peloton trollen daar.
Het lijkt soms wel een beetje een act inderdaad. Niet echt Glanerbrug eigen...quote:Op maandag 17 juli 2017 21:43 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
[..]
Dijkstra de kneus van Glanerbrug. Zo geforceerd die gast. Toen al nep, nu nog.
Nope, daar prikte iedereen wel doorheen eerder. Alles doen om er bij te horen. Dat interview met die Rammstein zanger was er een mooi voorbeeld van.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:50 schreef bigE het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel een beetje een act inderdaad. Niet echt Glanerbrug eigen...
185k!quote:
Bij AVondetappe ook al matige bezetting.quote:
Kunnen we mooi ons aller Ajax even meepakkenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij AVondetappe ook al matige bezetting.
Wou al klaar zitten in mijn shirtje, maar die ligt nog ergens in Amsterdamquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kunnen we mooi ons aller Ajax even meepakken
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Wou al klaar zitten in mijn shirtje, maar die ligt nog ergens in Amsterdam
Ja? Wat is er?quote:
Ik verwacht dat Kittel nu ook vrijdag vol voor de sprint zal gaan. Het is veel te link alleen op de sprint in Parijs te gokken.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:11 schreef franklop het volgende:
Morgen kan Matthews weer de volle mep pakken bij tussensprint. Donderdag niet denk ik.
Vrijdag twijfelachtig. Zondag zal Kittel niet laten lopen. Verwacht dat het groen wordt voor Kittel
Glooiend parcours ook wel vrijdag. Minder zwaar wel dan vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Kittel nu ook vrijdag vol voor de sprint zal gaan. Het is veel te link alleen op de sprint in Parijs te gokken.
Ik snap deze grap niet. Leg hem eens uit.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Dat is VI
![]()
Hier missen we Dries![]()
![]()
![]()
Ik wil best leuk meeposten, maar als je niet terug reageert houdt het op.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:09 schreef Joezi het volgende:
                                                                                           Zijn jullie er wel?
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil best leuk meeposten, maar als je niet terug reageert houdt het op.
[ afbeelding ]
Een lege.quote:
Is de Leffe Nectar niets voor jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |