Tijd om lekker op te doeken dus. Lekker samenvoegen met digquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier wel behoorlijk dood gebloed na de reeksen over Ad Looij en Braddie.
Gekke combinatie. Ik ben eveneens benieuwd naar je mening.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:18 schreef Moira. het volgende:
Pizza frikandeliaal besteldBen benieuwd
Ja ik ookquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:23 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Gekke combinatie. Ik ben eveneens benieuwd naar je mening.
Je kan niet kijken naar geesteszieke mensen die eens flink worden aangepakt?quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:27 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar dat soort filmpjes kijken.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:23 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Gekke combinatie. Ik ben eveneens benieuwd naar je mening.
Ik wil wel naar je kijken terwijl je je aftrekt hoorquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
SEX / Bekeken worden tijdens aftrekken
Wil dit wel met Moira doen
Hard geworden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil wel naar je kijken terwijl je je aftrekt hoor
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden.
Ik stuur je wel een uitnodiging van de week.
brakendevlogger.gifquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef hem een 6/10. Hij is wel te eten, smaakt wel interessant maar je raakt er vrij gauw op uitgekeken. Ik heb hem nu voor de helft op en laat de andere helft denk ik liggen. De frikandel is niet echt lekker verdeeld. Ipv kleine plakjes verdeeld over de hele pizza zijn het soms gewoon grote stukken, en ipv kleine stukjes versnipperde ui zijn het hele plakken ui die erop liggen. Meer dan de helft van de happen die je hebt zijn gewoon pizza met mayo en curry, wat niet bijzonder aan te raden is. Of hele happen met zoete ui, wat ook niet echt aan te raden is. Als je dan weer eens een hap hebt waar wél frikandel en niet te veel ui/mayo/curry op zit is het dan wel weer te doen, dus vandaar een 6/10.
Leuk om van m'n bucketlist af te strepen maar ik ga 'm niet nogmaals bestellen iig.
Beetje karig qua plakjes frikandelquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef hem een 6/10. Hij is wel te eten, smaakt wel interessant maar je raakt er vrij gauw op uitgekeken. Ik heb hem nu voor de helft op en laat de andere helft denk ik liggen. De frikandel is niet echt lekker verdeeld. Ipv kleine plakjes verdeeld over de hele pizza zijn het soms gewoon grote stukken, en ipv kleine stukjes versnipperde ui zijn het hele plakken ui die erop liggen. Meer dan de helft van de happen die je hebt zijn gewoon pizza met mayo en curry, wat niet bijzonder aan te raden is. Of hele happen met zoete ui, wat ook niet echt aan te raden is. Als je dan weer eens een hap hebt waar wél frikandel en niet te veel ui/mayo/curry op zit is het dan wel weer te doen, dus vandaar een 6/10.
Leuk om van m'n bucketlist af te strepen maar ik ga 'm niet nogmaals bestellen iig.
ja echt, was beetje teleurstellendquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Beetje karig qua plakjes frikandel
Slechte bereiding dus eigenlijk. Als de frikandel beter was verspreid was het een veel betere pizza geweest dus?quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geprakte aardappel gemixt met jus ziet er ook uit als kots maar het is jammiequote:
Ja een prakkie is altijd lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Geprakte aardappel gemixt met jus ziet er ook uit als kots maar het is jammie
Dat denk ik wel, met fatsoenlijk gesneden plakjes frikandel rijkelijk verdeeld over de pizza, gewoon klein gesneden gesnipperde uitjes ipv grote stukken, en wat minder overheersend mayo en curry eroverheen, was het misschien nog wel tot de 7,5 gekomen van de persoon die 'm heeft aangeradenquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Slechte bereiding dus eigenlijk. Als de frikandel beter was verspreid was het een veel betere pizza geweest dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |