Ja ik heb hem dus nog nooit buiten GoT ergens gezien, dus voor mij was het gewoon een random gingersoldaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik was ook hard afgeleidWas ook niet te missen
Is hij zo bekend danquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:41 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja oke. Toch vond ik het storend. Met name het zingen+top40 zanger. Dat vonden ze daar natuurlijk helemaal leuk om te doen. Het haalde met uit de show. Ik zag toen Arya namelijk ook eerder als Maisie.
quote:
Deze ken je wellicht:quote:
En de 100 andere nummer 1 hits van hem....quote:
Nope, maar ik luister ook nooit radio of dit soort muziekquote:
Het was waar veel mensen aan dachten toen Sandor zei dat hij een mountain zag in die vlammenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:03 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig. Zal wel aan mij liggen.
Verwijzing naar dit soort filmpjes over Cleganebowl:quote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:03 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Cleganebowl confirmedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:03 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je was me voorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
https://www.myinstants.com/instant/mlg-air-horn/
Edit: Ah te laat om je edit te zien
WHAT IS HYPE MAY NEVER DIE!!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Verwijzing naar dit soort filmpjes over Cleganebowl:
Man man man, wat een jelly allemaalquote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen we nog meer van die stupide celebrity cameos? Justin Bieber die komt zingen bij het huwelijk van Cersei en Euron bijvoorbeeld?
Ja, leuk voor Ed. Niet voor de serie.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man man man, wat een jelly allemaal
Toch leuk voor Ed Sheeran? Ik zou ook JA!!!! zeggen als ik een appje krijg van "GoT casting omg! einz eizn!!"
Wie is die dude dan? Hadden ze Sean Bean en de 100 andere bekende acteurs zeker ook niet moeten boeken?quote:
Ff serieus.. Je maakt grapje toch? Zo nee mag ik even je steen lenen waar je onder leeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |