Wil je erover pratenquote:Op maandag 17 juli 2017 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja die had ie zelf al ingekopt
[..]
oh, ik ben juist intens dood nu. Weinig slaap he
quote:
Welke regels staan er nog meer in?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een van de eerste regels van het boek 'grote mensen werk met 2nutz.'
nee hij ging verder met werken en auto's weghalenquote:Op maandag 17 juli 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Esmee klinkt lekker zeg
[..]
Oh ja volgens mij heb je dat wel eens eerder gezegd besef ik me nu...
[..]
Haha wtfvroeg die niet om hem te wassen?
ik keek got, ik zag ed sheeranquote:
Ik heb GoT nog nooit gekekenquote:Op maandag 17 juli 2017 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hij ging verder met werken en auto's weghalen
[..]
ik keek got, ik zag ed sheeran
Twijfelen of je iemand groet?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat akward moment dat je een onbekende wil groeten, maar daar nog niet helemaal over uit bent![]()
Had het net op de trap, maar eigenlijk os het gewoon normaal dat je elkaar groet
Groetjes uit de randstad
Dat was het eigenlijk welquote:Op maandag 17 juli 2017 14:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Welke regels staan er nog meer in?
quote:
Hoeveel auto's haalde hij weg?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hij ging verder met werken en auto's weghalen
[..]
ik keek got, ik zag ed sheeran
Ja hallo Scandinaviëquote:Op maandag 17 juli 2017 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Twijfelen of je iemand groet?wat
[..]
Dat was het eigenlijk wel
Dat heb ik ook vaak met oude klasgenoten ofzoquote:Op maandag 17 juli 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat akward moment dat je een onbekende wil groeten, maar daar nog niet helemaal over uit bent :')
Had het net op de trap, maar eigenlijk os het gewoon normaal dat je elkaar groet
Groetjes uit de randstad
Honderd miljard miljoen.quote:
Scandinavië watquote:Op maandag 17 juli 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo Scandinavië
Ik kende die man niet
Hou opquote:
Was degene een beetje dikkig, muffin in de hand en een gezicht als die van een cavia?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Net één of andere debiel op de trap die een soort van halve groet gaf... man man
de randstad
wat een downies
stond je weer tegen jezelf te schreeuwen in de spiegel op de gang bij jullie op het werk?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was net een kabouter met down
Ja maar het was niet iemand van mijn kantoorquote:Op maandag 17 juli 2017 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Scandinavië wat![]()
Oh ik groet eigenlijk altijd wel iedereen op kantoor
[..]
Hou op
Die persoon had wel haar .. weeniequote:Op maandag 17 juli 2017 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Net één of andere debiel op de trap die een soort van halve groet gaf... man man
de randstad
wat een downies
Weet niet hoeveel die al had weggehaald (en of ie echt had weggehaald) maar er stonden er sowieso nog twee die weg moestenquote:
ja die ja, ken je dr?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Was degene een beetje dikkig, muffin in de hand en een gezicht als die van een cavia?
Zomers Nederland is best wel prima. Geen Colombiaanse openhartige vriendelijkheid, maar prettig genoeg (Amsterdam iig).quote:Op maandag 17 juli 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat akward moment dat je een onbekende wil groeten, maar daar nog niet helemaal over uit bent![]()
Groetjes uit de randstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |