ja anders val je natuurlijk niet op tussen al die godenlichamen tijdens zo'n wandelvierdaagse ...quote:Op maandag 17 juli 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer een tijdje in trainingskamp
Ja, ik ook... de buitenkant doe ik wat beterquote:
ga je toch lekker naast braddie zitten janken, mieperdquote:Op maandag 17 juli 2017 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou en, kan je nog wel mensen kwetsen met je gedrag
Stijfje gekregenquote:Op maandag 17 juli 2017 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou proberen aan te haken bij een stel sexy soldaten in sexy soldatenpak en fantaseren over hoe een soldaat me de bosjes in zou trekken om onzedige dingen met me te doen
Maar echt ja.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:31 schreef Drug het volgende:
[..]
rt
Een overbodig product, dat mokka en aanverwante shit
13 dus daar moet je nog wel een tijdje met je jatten vanaf blijvenquote:
Iedereen zit in Nijmegen?quote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stuk waar ik normaal uur over doe nu in slechts 20 min
Wanne flikker ben je toch ookquote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stijfje gekregen
Wat weet je de scene weer prachtig neer te zetten
een man van uitersten jijquote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je toch lekker naast braddie zitten janken, mieperd
zal je vriendin blij mee zijnquote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stuk waar ik normaal uur over doe nu in slechts 20 min
Mokkataartquote:Op maandag 17 juli 2017 15:31 schreef Drug het volgende:
[..]
rt
Een overbodig product, dat mokka en aanverwante shit
ben meer van de caramel iykwimquote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar echt ja.
Behalve mokkataart, daar mogen mensen nog wel van houden
Oh je herinnert je je ons eerder internet gevecht over je eigen zusje niet?quote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
13 dus daar moet je nog wel een tijdje met je jatten vanaf blijven
Noem namenquote:
Enige taart/gebak wat ik wel lekker vind.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mokkataart
Blijft ook altijd over. En nog snappen mensen de hint niet
Staat me vaag iets van bijquote:Op maandag 17 juli 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je herinnert je je ons eerder internet gevecht over je eigen zusje niet?
Ja ik word echt slap in de knietjes als ik een sexy man in legeroutfit zie. Meteen een slakkenspoor danquote:Op maandag 17 juli 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stijfje gekregen
Wat weet je de scene weer prachtig neer te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |