Jeetjequote:Op woensdag 19 juli 2017 10:53 schreef Michielos het volgende:
Ze heeft het gisteravond uitgemaakt nadat ik gezegd heb dat het wellicht aan haar vagina ligt of aan haar gewicht. Nja, zoek wel een ander I guess
quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:53 schreef Michielos het volgende:
Ze heeft het gisteravond uitgemaakt nadat ik gezegd heb dat het wellicht aan haar vagina ligt of aan haar gewicht. Nja, zoek wel een ander I guess
Zo gemakkelijk gaat dat?quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:53 schreef Michielos het volgende:
Je gelooft nog steeds dat dit topic echt is?quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Jeetjedat zegt ie ook gewoon
ik ging er vanuit dat dit een serieuze groep is, niet ONZ ofzo en dit waren de tips die ik kreeg. Enkel eerlijk om dit te zeggen imo. Heb ook gezegd dat ik iets aan mijn kleine penis wil doen (hebben er ook een paar als tip meegegeven), maar dat mocht helaas niet meer baten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Jeetjedat zegt ie ook gewoon
Dat is ook niet geheel tactvol, hoewel als zoiets al teveel is.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:53 schreef Michielos het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |