Blijkbaar lees jij de datum van dat artikel niet ( ANP 7 maart 2007, 17:19 )quote:Op maandag 17 juli 2017 13:36 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Blijkbaar leest nauwelijks iemand dit artikel in de Volkskrant over Fok.nl
Zouden jullie eigenlijk toch moeten doen ......
quote:
Ja want het echt gebeurd zou zijn is het super chill zulke reacties.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
TS reageert ook niet meer. Dus die berust gewoon in 'shit, ze hebben me door', wat bevestigt dat het fake is.
Wollah heb echt zin om als een marokkaan te gaan schelden op TS nu. Wollah viese ******!!
Idd zeg.quote:Op maandag 17 juli 2017 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja want het echt gebeurd zou zijn is het super chill zulke reacties.
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Hier moet ik toch even gepost hebben.
Al die goedgelovigen op de eerste pagina's. Schitterend.
Is toch maar goed. Uiteindelijk draait een forum om de reacties en als iedereen zwaar paranoïde trolls poogt te betrappen kun je het wel opheffen. Op deze manier kunnen mensen met een serieus verhaal in ieder geval hun ei kwijt, ook als het wat gek is.quote:Op maandag 17 juli 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Je was gewoon te laat, anders had je al veel eerder je tv-ziejewel-p gedaan en was deze post een toldyouso.quote:Op maandag 17 juli 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen we het over doen?quote:Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Lekker.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Ik zou mezelf er nogmaals keihard op aftrekken en in d'r oog klaarkomen, de kuthoer dat het er is.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Ik zou dr direct willen neuken terwijl ik de video kijk.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Ik zou het verschil wel merken.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Wanneer komt ze terug? En waarom geen trio?quote:Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |