quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Mensen met borderline moet je van jezelf los snijden. Anders dan nemen ze je mee met hun nare ellende.
Qftquote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Mensen met borderline moet je van jezelf los snijden. Anders dan nemen ze je mee met hun nare ellende.
Mwah ben ik t niet mee eens heur. Je zal voor jezelf duidelijke grenzen moeten stellen en moeten realiseren dat je iemand niet kan veranderen. Ik zou iemand niet per se afwijzen omdat die persoon borderliner is.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Dit, gewoon dit!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Niet iedere borderliner is hetzelfde, maar over het algemeen is bovenstaande wel van toepassing.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Heb je het contact al verbroken?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:06 schreef AnonymousF het volgende:
Heel toevallig, maar zit in dezelfde positie wat betreft een vriendschap met een borderliner.
Persoon in kwestie is een hele aangename persoon. Enkele maanden geleden, nog voor ik wist van enige vorm van problemen, contact gekregen. Heel kort hebben we een relatie gehad, die nadien werd omgezet in een vriendschappelijke band.
Zowel de vrolijke als de moeilijke momenten werden gedeeld, maar toch was het vaak eenrichtingsverkeer. Ik gaf; zij nam. Omwille van de psychische problemen, kon ik het nog opbrengen om haar wat meer te gunnen. Immers is zij de persoon die moeilijkheden heeft en alle steun goed kan gebruiken.![]()
Dat laatste is compleet terecht. Het is niet zo mooi om iemand af te schrijven omdat die persoon wat problemen heeft. Puur een persoon laten vallen omwille van het begrip 'borderline' of een ander label is not done. Ergens in een ander topic omtrent borderline staat er ook een situatie van een persoon die een successvolle vriendschap heeft met een borderliner. Het siert je dat je de moeite wil doen om er toch te willen zijn voor deze persoon.
Helaas is het moeilijk omgaan met deze mensen. Het ene moment ben je de belangrijkste persoon in hun leven, een uur later besta je plots niet meer. Net zoals bij de situatie van TS, merk ik ook wel gedragswisselingen, wat op termijn toch wel een beetje moeilijk gaat liggen. In het begin kreeg ik nog vaak een "dankjewel" voor het luisteren en om er te zijn, maar die dankbaarheid is ook stevig gaan liggen. Op deze manier is het moeilijk geworden om nog voldoening te halen uit de vriendschap, wat best pijnlijk is.
Voor mezelf kan ik het niet langer opbrengen om me te laten leiden door die wisselvalligheid. Ik ervaar zelf dat het énorm vreet. Momenten waarop ikzelf vrolijk ben, worden lichtjes verstoord door negativiteit van de ander. De momenten waarop ikzelf even nood heb aan een schouderklop, zorgen dan weer een extra last bij haar. Hoewel we heel veel toffe momenten hebben meegemaakt, denk ik dat het beter is om alles op een afstand te bewaren. Ook wanneer ze terugkomt, hoe moeilijk dàt ook is (trap er zelf ook in).
Ik merk zelf dat de periodes waarop het contact wegvalt bij mezelf eerst zorgen voor onrust en gemis, maar vervolgens besef je wel wat voor stress er van je wegvloeit. Dat aantrekken/afstoten is mateloos vermoeiend...
Ooit wel al eens ja, voor een periode van een half jaar. Serieus veel hartpijn van gehad omdat mijn vermoeden naar haar psychische toestand niet bevestigd was (en ik dus gewoon dacht dat ze een ander wou ofzoquote:
Overigens kan ik me ook best vinden in deze comment. Bij die mensen ben je inderdaad een balletje. Ik heb het gevoel dat ze goed genoeg weten bij wie ze steeds terug kunnen komen vallen en die hen met open armen terug ontvangt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Geen tips. Je bent nogal een speelbal voor haar, het zou niet mijn keuze zijn om proberen weer close met haar te worden
Never stick your dick in cray'quote:Op maandag 17 juli 2017 07:34 schreef corehype het volgende:
Borderline chicks neuken wel het beste
Zou ze niet nemen voor een vaste relatie nee
Juist wel, zonder condoom, alle sporen wissen van jezelf en telefoon, dan zoekt ze een sukkeltje die wel je kind wilt opvoeden.quote:
je bent 16?quote:Op maandag 17 juli 2017 16:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Juist wel, zonder condoom, alle sporen wissen van jezelf en telefoon, dan zoekt ze een sukkeltje die wel je kind wilt opvoeden.
Win win
Zou me er nooit aan wagenquote:Op maandag 17 juli 2017 16:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Juist wel, zonder condoom, alle sporen wissen van jezelf en telefoon, dan zoekt ze een sukkeltje die wel je kind wilt opvoeden.
Win win
Maar ons welquote:Op maandag 17 juli 2017 16:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
TS (vrouw) vraagt advies over vriendschappelijke omgang met iemand met borderline, ik denk niet dat het haar boeit hoe borderliners in bed zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |