abonnement Unibet Coolblue
pi_172423878
In april ofzo moesten we al zomervakantie doorgeven op werk.

Dacht toen nog ''Tegen die tijd heb ik vast wel iets geregeld'', nou niet dus :')

Sinds gisteren dus vakantie van werk, komende drie weken vrij. De overtreffende trap van treurigheid is echter dat ik er eigenlijk nu al tegenop zie 8)7

Vrienden werken gewoon, of gaan op vakantie met hun vriendin. Geen zin om in mijn eentje ergens heen te gaan of om op één of andere treurige singles reis te gaan.

Ga heus wel een beetje mountainbiken, netflixen, naar de gym enzo, maar het vooruitzicht om de komende drie weken elke dag daarmee te moeten vullen vind ik niet zo'n heel leuk vooruitzicht eigenlijk :{

Eind twintig moet je gewoon echt zorgen dat je een stabiele relatie hebt of anders een paar gestoorde outlaw vrienden zonder baan die elke dag nog tijd hebben om te chillen alsof ze nog 18 zijn, anders krijg je dus dit soort taferelen :')
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 21:32:58 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_172423981
Gelukkig is elke dag fokken een stuk minder treurig dan een singlereis. Die kan je in je zak steken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172424002
ouch
pi_172424021
Ga kijken hoe vaak je kan masturberen op een dag
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_172424046
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig is elke dag fokken een stuk minder treurig dan een singlereis. Die kan je in je zak steken
Treurig is misschien niet helemaal de juiste bewoording voor een singles reis. Laat ik zeggen dat ik het risico niet wil nemen om twee weken met Rapper Sjors-achtige figuren opgescheept wil zitten.
pi_172424055
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ga kijken hoe vaak je kan masturberen op een dag
Jouw username!
Ik moest lachen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:36:39 #7
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172424070
Kan je niet met de trein door Europa heen cruisen ofzo? Beetje chillen?
pi_172424124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:36 schreef Mishu het volgende:
Kan je niet met de trein door Europa heen cruisen ofzo? Beetje chillen?
Tjsa dat hele backpacken / reizen enzo heb ik tot mijn 24e al vaak gedaan, en dat heb ik allemaal we een beetje gehad, dat gesleep van hier naar daar met je boeltje, elke dag weer in een nieuw hostel ''Hey where are you from?'

Vind op vakantie gaan nog steeds wel tof, maar dan met een paar goede vrienden / je partner naar de zon ofzo. Gewoon een luxe appartementje, elke avond lekker uit eten, lekker rustig aan. Zo'n soort vakantie ga je niet snel in je eentje doen.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 21:40:02 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_172424148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:35 schreef BoesB het volgende:

[..]

Treurig is misschien niet helemaal de juiste bewoording voor een singles reis. Laat ik zeggen dat ik het risico niet wil nemen om twee weken met Rapper Sjors-achtige figuren opgescheept wil zitten.
Denk dat je je dan lelijk vergist. Zelf nooit een singlereis geboekt verder maar wel alleen gereist. Basically the same. Gewoon veel mensen die houden van reizen en mensen willen ontmoeten. Niks mis mee. Sterker nog. Je zult er meer ontwikkelde mensen vinden dan op fok :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 21:40:38 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_172424161
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:38 schreef BoesB het volgende:

[..]

Tjsa dat hele backpacken / reizen enzo heb ik tot mijn 24e al vaak gedaan, en dat heb ik allemaal we een beetje gehad, dat gesleep van hier naar daar met je boeltje, elke dag weer in een nieuw hostel ''Hey where are you from?'

Vind op vakantie gaan nog steeds wel tof, maar dan met een paar goede vrienden / je partner naar de zon ofzo. Gewoon een luxe appartementje, elke avond lekker uit eten, lekker rustig aan. Zo'n soort vakantie ga je niet snel in je eentje doen.
Ah, never mind
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:41:06 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172424170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:38 schreef BoesB het volgende:

[..]

Vind op vakantie gaan nog steeds wel tof, maar dan met een paar goede vrienden / je partner naar de zon ofzo. Gewoon een luxe appartementje, elke avond lekker uit eten, lekker rustig aan. Zo'n soort vakantie ga je niet snel in je eentje doen.
Over een jaar of tien lees je dit terug en sla je je hoofd tegen de muur als je op de camping in Frankrijk zit met twee schreeuwende etters en een kort-pittigje. ;).
And so is the past
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:07:48 #12
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_172424775
Gewoon lekker FOK!Ken toch?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:09:07 #13
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_172424802
Welke malloot neemt er dan ook drie weken achter elkaar op. Helemaal met jouw uitgangssituatie.
pi_172425189
Je kan je huis of tuin opknappen, of klussen aan je auto, op een terrasje zitten (kan zelfs in je eentje) en lekker lang uitslapen,je zou ook kunnen gaan daten, een nieuw bak/kook/stoom/grill/bbq gerecht bedenken :)
Of gewoon helemaal niks en lekker genieten dat je 3 weken ff niets hoeft :P
pi_172425842
Gewoon fokken en zuipen _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:50:24 #16
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172425893
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:38 schreef BoesB het volgende:

[..]

Tjsa dat hele backpacken / reizen enzo heb ik tot mijn 24e al vaak gedaan, en dat heb ik allemaal we een beetje gehad, dat gesleep van hier naar daar met je boeltje, elke dag weer in een nieuw hostel ''Hey where are you from?'

Vind op vakantie gaan nog steeds wel tof, maar dan met een paar goede vrienden / je partner naar de zon ofzo. Gewoon een luxe appartementje, elke avond lekker uit eten, lekker rustig aan. Zo'n soort vakantie ga je niet snel in je eentje doen.
Ook geen last minute naar Cuba? Beetje opladen enzo? :)

Neem mij anders maar mee :P of een Tinder date.
pi_172426814
Ga je een week blokken voor een certificering
of een rijbewijs erbij halen
of een do it yourself handleiding zoeken even flink voor inkopen en iets kuts maken in je tuin
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_172426958
Wel een beetje herkenbaar, best chill vakantie, maar negen weken is zo lang om te vullen. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172427033
Je beeld van single/groep reizen klopt niet met de verhalen die ik in mijn omgeving heb gehoord erover. Er zijn zat leuke jongens en meiden die hier tegenaan lopen en toch graag er echt even tussenuit willen of een mooi land willen bezoeken. Uiteraard klik je niet met iedereen maar t is echt niet alleen maar voor idioten...

Maar voor nu: ga eens iets gezelligs met je ouders doen, start een project in/om huis, spreek voor de komende weken vast dingen af met vrienden op dagen/tijden dat ze wél vrij zijn (weekenden, savonds), nodig wat Fok!ers bij je uit. ;)
pi_172427686
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:48 schreef Geerd het volgende:
Gewoon fokken en zuipen _O_ _O_ _O_ _O_
Elke dag de hele dag? Kan hij aan het eind van zijn vakantie wel een afspraak bij de verslavingskliniek maken.
pi_172427748
Ik heb dit ook
Do what you love, love what you do!
pi_172427873
Wachten op Glory toch. Tot die tijd fissa. _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_172428061
Mooi boek lezen of zeevissen in Thailand.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 00:11:58 #24
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_172428226
Gewoon deze drie weken gaan hosselen en extra doekoes pakken je weet toch!!!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 15 juli 2017 @ 00:25:07 #25
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_172428612
Man, man wat een geestelijke armoede :')
pi_172429342
Zit vaak ook thuis in schoolvakanties naast mijn bijbaan :')
pi_172429410
Kan me niet voorstellen dat je niet één maatje hebt die niet een lang weekend tijd heeft om wat te gaan doen. Hoeven ze maar 2 dagen vrij te nemen (vrijdag en maandag).
Play hard, go pro.
pi_172429412
Mooiste wat er is man niks doen !! Of van die mensen die dan lekker op fietsvakantie gaan hoezo is dat leuk ?? Helft van de tijd regen je nat...
Ik zwaai naar dieren.
pi_172432189
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:13 schreef Aethereal het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je niet één maatje hebt die niet een lang weekend tijd heeft om wat te gaan doen. Hoeven ze maar 2 dagen vrij te nemen (vrijdag en maandag).
Als ik heeel eerlijk ben, voor mij is die er dus niet.
Allemaal kInderen enzo, dus tja..
Do what you love, love what you do!
pi_172432768
Dat is het hele idee achter een vakantie
pi_172432864
Rustig opstaan. Uitgebreid ontbijt met krantje of iets anders te lezen. Daarna ff serie op Netflix.

Dan beetje hobbyen voor uurtje. Gitaar spelen ofzo. Koffiepauze. Nog uurtje gitaar spelen.

Uitgebreid lunchen. Vervolgens op bezoek bij familie/vriend/kennis of even rondje door de stad voor wat shit die je nog moet kopen. Of even in de tuin werken. Boodschappen halen voor avondeten van die dag.

Thuis uitgebreid koken. Daarna uurtje Netflix tijdens het uitbuiken. S'avonds naar vrienden die aan t werk waren of beetje gamen. Of een Tinderdate regelen.

Dag is zo voorbij. En dan heb je nog niets eens je ochtend en avondfap gehad.
Eerst denken, dan typen
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:17:42 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_172434198
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:47 schreef Piger het volgende:
Rustig opstaan. Uitgebreid ontbijt met krantje of iets anders te lezen. Daarna ff serie op Netflix.

Dan beetje hobbyen voor uurtje. Gitaar spelen ofzo. Koffiepauze. Nog uurtje gitaar spelen.

Uitgebreid lunchen. Vervolgens op bezoek bij familie/vriend/kennis of even rondje door de stad voor wat shit die je nog moet kopen. Of even in de tuin werken. Boodschappen halen voor avondeten van die dag.

Thuis uitgebreid koken. Daarna uurtje Netflix tijdens het uitbuiken. S'avonds naar vrienden die aan t werk waren of beetje gamen. Of een Tinderdate regelen.

Dag is zo voorbij. En dan heb je nog niets eens je ochtend en avondfap gehad.
Vind ik nog een behoorlijk drukke dag hoor.
pi_172434458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:38 schreef BoesB het volgende:

[..]

Tjsa dat hele backpacken / reizen enzo heb ik tot mijn 24e al vaak gedaan, en dat heb ik allemaal we een beetje gehad, dat gesleep van hier naar daar met je boeltje, elke dag weer in een nieuw hostel ''Hey where are you from?'

Vind op vakantie gaan nog steeds wel tof, maar dan met een paar goede vrienden / je partner naar de zon ofzo. Gewoon een luxe appartementje, elke avond lekker uit eten, lekker rustig aan. Zo'n soort vakantie ga je niet snel in je eentje doen.
Ik ken iemand van 40 die elk jaar alleen op vakantie gaat (hij heeft genoeg contact met vrouwen , dat is het niet) hij vind het gewoon leuk en ontmoet wel mensen onderweg. Nou heeft ie wel heel veel geld, dus hij gaat dan naar Madagaskar of Machu Pichu ofzo, wellicht is het dan anders dan een beetje in Barcelona rondhobbelen,... Maar veel mensen doen het
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_172437420
redelijk terechte klacht. heb nu ook schoolvakantie maar ga pas over 10 dagen weg en daarna zit ik ook nog een week thuis voordat school weer begint.

Beetje met maten afspreken maar die zijn natuurlijk ook op vakantie of moeten werken ofzo en ook wanneer ik dan weer terug ben of juist nu. En een andere vriend zit weer bij z'n vriendin de hele tijd waardoor ik niet met hem kan afspreken.
Dus ja ik zit een beetje thuis te netflixen, wielren een beetje en werk af en toe en soms spreek ik ff af (zo vaak mogelijk).
pi_172454530
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:34 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik ken iemand van 40 die elk jaar alleen op vakantie gaat (hij heeft genoeg contact met vrouwen , dat is het niet) hij vind het gewoon leuk en ontmoet wel mensen onderweg. Nou heeft ie wel heel veel geld, dus hij gaat dan naar Madagaskar of Machu Pichu ofzo, wellicht is het dan anders dan een beetje in Barcelona rondhobbelen,... Maar veel mensen doen het
Zal best, maar je moet er ook gewoon het persoon voor zijn....

Mij maakt het inmiddels niet zo veel meer uit of ik nu bij de Machu Pichu rondloop of in Amersfoort... Heb genoeg gereisd om voor mijzelf te weten dat ik 95 % van al die toeristische trekpleisters die zo enorm worden gehyped in het echt zwaar vond tegenvallen.

Geef mij inmiddels maar gewoon lekker Nederland. Of Spanje voor de zon of Italie voor een mooi meer en het lekkere eten... De rest vind ik inmiddels allemaal veel te veel moeite (lees: te lang in het vliegtuig) terwijl ik er voor mijn gevoel helemaal niet meer voor terug krijg dan wanneer ik met de auto een paar honderd KM naar het zuiden rijd.

Al dat reizen is ook maar enorm overrated tegenwoordig. Al die hipsters die denken dat al het mooie van de wereld alleen maar in Maleisie of Uruguay of andere interessant klinkende landen te halen valt :') Terwijl qua cultuur, historie en afwisseling qua landschap wil iedereen uit verweggistan juist lekker naar europa toe.
pi_172461064
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:01 schreef BoesB het volgende:

Geef mij inmiddels maar gewoon lekker Nederland. Of Spanje voor de zon of Italie voor een mooi meer en het lekkere eten... De rest vind ik inmiddels allemaal veel te veel moeite (lees: te lang in het vliegtuig) terwijl ik er voor mijn gevoel helemaal niet meer voor terug krijg dan wanneer ik met de auto een paar honderd KM naar het zuiden rijd.

Al dat reizen is ook maar enorm overrated tegenwoordig. Al die hipsters die denken dat al het mooie van de wereld alleen maar in Maleisie of Uruguay of andere interessant klinkende landen te halen valt :') Terwijl qua cultuur, historie en afwisseling qua landschap wil iedereen uit verweggistan juist lekker naar europa toe.
Helemaal mee eens! Ik heb als jonge twintiger vrij veel gereisd voor een strategisch kaartspel, maar daar heb je na 10 jaar echt wel je buik van vol. Ik ga nu net zo lief naar Londen ook al ben ik daar al tig keer geweest, er is altijd wel weer wat nieuws te zien, en alles is betrouwbaar. Dat gesjagger in 3de wereld landen heb ik ook wel weer gezien.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_172461255
Je klinkt ook wel als een zeikerd waar ik niet mee op vakantie zou willen.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 juli 2017 @ 16:27:00 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_172461578
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:01 schreef BoesB het volgende:

[..]


Al dat reizen is ook maar enorm overrated tegenwoordig. Al die hipsters die denken dat al het mooie van de wereld alleen maar in Maleisie of Uruguay of andere interessant klinkende landen te halen valt :') Terwijl qua cultuur, historie en afwisseling qua landschap wil iedereen uit verweggistan juist lekker naar europa toe.
Of zowel Europa als de exotische minder ontdekte landen zijn allebei mooi?

Man man, Grumpy kan inderdaad beter lekker thuisblijven :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172461701
quote:
13s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Of zowel Europa als de exotische minder ontdekte landen zijn allebei mooi?

Man man, Grumpy kan inderdaad beter lekker thuisblijven :')
Zal wel weer een kloon van eden 88 zijn denk ik :')
pi_172487054
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:13 schreef Aethereal het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je niet één maatje hebt die niet een lang weekend tijd heeft om wat te gaan doen. Hoeven ze maar 2 dagen vrij te nemen (vrijdag en maandag).
Ja maar bedenk je dat de meeste van mijn maten ook gewoon een vriendin hebben.

Gemiddeld heb je zo'n 20-23 vakantiedagen per jaar. Dat komt neer op 4 weken vakantie per jaar.

In de zomer gaan de meesten al 2-3 weken weg met hun meid, in de kerst nog 1 tot 1,5 week.

Zo is het echt met mensen met een relatie : als die vakantie opnemen, blijven ze simpelweg niet in NL maar vertrekken ze naar Spanje of nog verder.

Heb nog wel wat maten met wie ik 's avonds een rondje ga wielrennen ofzo, maar dat is het wel zo ongeveer.

Nog wel twee gasten van vroeger die inmiddels eind twintig zijn maar nog steeds geen baan hebben, alleen die heb ik ook niet meer zo veel te melden. Die zitten al twee jaar alleen maar op hun kamer :')
pi_172487085
Ik heb de komende weken ook lekker vrij doordeweeks, heerlijk. Beetje zuipen, verdovende middelen gebruiken, niksen. _O_ Om 8u sochtends stinkend de appie binnen komen wandelen om je voorraad halve liters aan te vullen
pi_172487104
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:15 schreef Oberkullie het volgende:
Je klinkt ook wel als een zeikerd waar ik niet mee op vakantie zou willen.
Hoezo nou weer zeikerd?

Is toch heel normaal dat je dat hele ''reizen'' na een X aantal jaren wel een keer hebt gehad? In de zomer van 2012 heb ik met een vriend 1,5 maand in Thailand, Cambodja en weet ik veel wat allemaal nog meer gezeten.

Was toen leuk, allemaal opgeschoten hippe jongelui met bandana's om, ruige baarden en tattoo's die om 2 uur 's middags al buckets drank gingen drinken voor de Full Moon Party.

Hartstikke tof hoor als je een jaar of 22 bent, maar dat heb je écht wel een keer gezien na zoveel jaren.
pi_172487156
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:33 schreef BoesB het volgende:

[..]

Ja maar bedenk je dat de meeste van mijn maten ook gewoon een vriendin hebben.

Gemiddeld heb je zo'n 20-23 vakantiedagen per jaar. Dat komt neer op 4 weken vakantie per jaar.


Wat een Kutleven leven we eigenlijk. Je moet wel een week ziek pakken wil je beetje kwaliteit in je leven.
pi_172488090
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:31 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Zal wel weer een kloon van eden 88 zijn denk ik :')
Dit ja :')
pi_172488393
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:35 schreef BoesB het volgende:

[..]

Treurig is misschien niet helemaal de juiste bewoording voor een singles reis. Laat ik zeggen dat ik het risico niet wil nemen om twee weken met Rapper Sjors-achtige figuren opgescheept wil zitten.
Misschien ben je zelf wel een Rapper Sjors-achtig figuur.
pi_172557005
First world problems
  donderdag 20 juli 2017 @ 21:32:16 #47
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_172560955
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:01 schreef BoesB het volgende:

[..]

Zal best, maar je moet er ook gewoon het persoon voor zijn....

Mij maakt het inmiddels niet zo veel meer uit of ik nu bij de Machu Pichu rondloop of in Amersfoort... Heb genoeg gereisd om voor mijzelf te weten dat ik 95 % van al die toeristische trekpleisters die zo enorm worden gehyped in het echt zwaar vond tegenvallen.

Geef mij inmiddels maar gewoon lekker Nederland. Of Spanje voor de zon of Italie voor een mooi meer en het lekkere eten... De rest vind ik inmiddels allemaal veel te veel moeite (lees: te lang in het vliegtuig) terwijl ik er voor mijn gevoel helemaal niet meer voor terug krijg dan wanneer ik met de auto een paar honderd KM naar het zuiden rijd.

Al dat reizen is ook maar enorm overrated tegenwoordig. Al die hipsters die denken dat al het mooie van de wereld alleen maar in Maleisie of Uruguay of andere interessant klinkende landen te halen valt :') Terwijl qua cultuur, historie en afwisseling qua landschap wil iedereen uit verweggistan juist lekker naar europa toe.
Bulgarije, Albanië, Moldavië: er zijn in Europa zat bestemmingen die niet zo gebruikelijk zijn. Genoeg te ontdekken in Europa, daar hoef je geen uren in het vliegtuig te zitten.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:06:58 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172567912
Mij lijkt zo'n singlestrip juist wel lachen
pi_172568020
Doe eens 'gek'. Iran als bestemming is bijvoorbeeld bij uitstek perfect voor single reizigers. Een oude cultuur, een enorm gastvrij bevolking en als westerling word je er met alle egards onthaald.
pi_172568115
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:35 schreef BoesB het volgende:

[..]

Treurig is misschien niet helemaal de juiste bewoording voor een singles reis. Laat ik zeggen dat ik het risico niet wil nemen om twee weken met Rapper Sjors-achtige figuren opgescheept wil zitten.
Maar dat zou je toch ook zijn als je eind twintig vrienden hebt die niet werken en leven alsof ze 18 zijn?
pi_172568163
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:33 schreef BoesB het volgende:

[..]

Ja maar bedenk je dat de meeste van mijn maten ook gewoon een vriendin hebben.

Dus? Kan prima chillen met de vrienden van mijn vriend en andersom.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:52:26 #52
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_172568547
Ben eigenlijk best jaloers TS, ik zou graag zo'n weekje hebben. 3 weken was me te lang, maar een week zou best fijn zijn.

Gewoon je mountainbike in de auto gooien en een dagje gaan fietsen op de Utrechtse heuvelrug, Tecklenburg of zuid Limburg.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:57:23 #53
286575 Roces18
Chef de party
pi_172568616
#first world problems
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:06:23 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172568743
Kun je niet een of ander boekproject beginnen over vakantiegangers. Reis je af naar een of andere bestemming en dan mensen interviewen over hun vakantie en dat opschrijven. Volgens mij ideaal voor leuke verhalen. :D
pi_172570272
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:52 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ben eigenlijk best jaloers TS, ik zou graag zo'n weekje hebben. 3 weken was me te lang, maar een week zou best fijn zijn.

Gewoon je mountainbike in de auto gooien en een dagje gaan fietsen op de Utrechtse heuvelrug, Tecklenburg of zuid Limburg.
tecklenburg _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')