Echt hèquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:19 schreef butz0rs het volgende:
Dus hij verzint dat de auto kapot is? Gewoon verkocht voor een nieuw keyboard.
Echt, wat een verstandige keuze man.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:20 schreef Braddie het volgende:
Neuh, de Brolo is ook wel echt RIP man, met dat geld heb ik een ander keyboard gekocht.
En no worries er word OOK gepraat.
Volgens mij zit hij met een koptelefoon op?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:19 schreef Elan het volgende:
Gvd zal je buurman zijn elke dag 40-45x live dat keyboard aan.
Dit keyboard is geen 50 euro gap.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:20 schreef Braddie het volgende:
Neuh, de Brolo is ook wel echt RIP man, met dat geld heb ik een ander keyboard gekocht.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:20 schreef Braddie het volgende:
Hij speelt nu live voor de cam toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij met een koptelefoon op?
100 zegt ie, en hij heeft nog geld over. Ja dikke lul dat die meer dan 50 euro gekregen heeftquote:
Werkt dat niet zo dat dat ding gewoon ingeplugd is waardoor wij het wel kunnen horen, evenals Bradge maar de omgeving verder niet? Ik dacht dat dat voorheen wel zo was namelijk, als Brad 's avonds pingelde tijdens de stream.quote:
Lul niet man, dan is ie gejat.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:24 schreef Braddie het volgende:
Voor de Polo kreeg ik 100 yes, keyboard was 30.
Goede deal danquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:24 schreef Braddie het volgende:
Voor de Polo kreeg ik 100 yes, keyboard was 30.
oh ook al gemistquote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nog aan het bijkomen van de operatie?
Samen met de tas salades enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
Dat Keyboard wat je gekregen hebt, waar is die? Verkocht?
Achter hem tegen de muur.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
Dat Keyboard wat je gekregen hebt, waar is die? Verkocht?
Neuh, komt bij een vrouwtje vandaan die van deze naar de Tyros 2, toen de 4, en nu de 5 is gegaan. Zag m`n mailtje, i.c.m afstand (Zei dat het een uurtje reizen was) En zei dat ze hem mij wel gunde voor de geboden 30 euro.quote:
Wrm sta ik op mutequote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Neuh, komt bij een vrouwtje vandaan die van deze naar de Tyros 2, toen de 4, en nu de 5 is gegaan. Zag m`n mailtje, i.c.m afstand (Zei dat het een uurtje reizen was) En zei dat ze hem mij wel gunde voor de geboden 30 euro.
5 uur uit de koelkast gehoudenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:30 schreef Sheffield het volgende:
Heel dankbaar zijn, maar te beroerd zijn om het even in de koelkasr te mikken
Dat schijnt een trend te zijn onder vloggers in het A-segment.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:30 schreef Sheffield het volgende:
Heel dankbaar zijn, maar te beroerd zijn om het even in de koelkasr te mikken
Maar wel een beetje een kkstreek naar degene die dat keyboard aan je gedoneerd heeft, omdat je GEEN geld had.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Neuh, komt bij een vrouwtje vandaan die van deze naar de Tyros 2, toen de 4, en nu de 5 is gegaan. Zag m`n mailtje, i.c.m afstand (Zei dat het een uurtje reizen was) En zei dat ze hem mij wel gunde voor de geboden 30 euro.
Die GEM WS2 vond je niks?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:20 schreef Braddie het volgende:
Ach vent, anders maak je er effe een groot probleem van.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wel een beetje een kkstreek naar degene die dat keyboard aan je gedoneerd heeft, omdat je GEEN geld had.
Je bent gewoon dom bezig. Je hebt al schulden, en nu heb je even wat geld en geeft het meteen weer uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach vent, anders maak je er effe een groot probleem van.
Ik kon inderdaad écht weten dat die Polo er mee zou stoppen![]()
Dat keyboard wat 'ie gedoneerd heeft heb ik gisteren/vanochtend/vanmiddag nog gebruikt, staat nu tegen de muur omdat ik deze heb, maar ik wissel af.
Ondankbare hondquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat keyboard wat 'ie gedoneerd heeft heb ik gisteren/vanochtend/vanmiddag nog gebruikt, staat nu tegen de muur omdat ik deze heb, maar ik wissel af.
Yup. Dus de Brolo ging stuk en daarna ben je pas naar een ander keyboard gaan kijken, vond deze deal en heb je dat gelijk geregeldquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu net. Op aangeven van mensen uit de streamquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:42 schreef chroestjov het volgende:
Heeft hij de boodschappen die in de koelkast thuishoren er dan niet eens ingedaan?
Dit doet mij denken aan een YouTuber uit Zevenbergenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:42 schreef chroestjov het volgende:
Heeft hij de boodschappen die in de koelkast thuishoren er dan niet eens ingedaan?
Die kaasquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan een YouTuber uit Zevenbergen
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee maar in de toekomst?
Ik ben helemaal zen net yoga gedaan dat kan ik braddie aanraden.
`die complottheorieen zijn er omdat je vaak liegtquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:48 schreef Braddie het volgende:
Wat is er ondankbaar aan? Ik krijg een keyboard, ben er fucking dankbaar voor. Men weet dat ik aan't sparen ben voor wat beters, dan koop ik dus iets anders (GEM is overigens nog steeds qua geluidskwaliteit de betere) En dan gaan mensen zeiken dat ik ondankbaar ben?
Stel ik had met een Tyros thuis gekomen (Dus waar ik in eerste instantie voor spaar) Dan was ik alsnog ondankbaar geweest, want het is een ander keyboard, en dan speel ik dus minder (volgens jullie) op dat gedoneerde keyboard..
En die complottheorieen over de Polo en het kopen van het keyboard, mensen pls
Dit idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb je weer een beetje geld en koop je weer meteen een keyboard terwijl je er 1 hebt. Dit is gewoon niet te verzinnen
Buiten spelen. In de open lucht.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Kan ie niet op een of andere manier geld gaan verdienen met keyboard spelen?
Met goede begeleiding liggen daar de grootste mogelijkheden.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Bel Lil' Kleine even.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met goede begeleiding liggen daar de grootste mogelijkheden.
Als een soort bedelaar in de winkelstraten en op het station van Hilversum te bezichtigen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Goede begeleiding is wel iets dat Brad kan gebruiken.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met goede begeleiding liggen daar de grootste mogelijkheden.
Ilse DeLange dan? Treetje lager.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen gelijk.
Meeste muzikanten hebben dat nodig.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Goede begeleiding is wel iets dat Brad kan gebruiken.
Ik had het niet zo zeer over zijn muziek.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Meeste muzikanten hebben dat nodig.
Hij hoopt op een kleine viral/doorbraak in zijn keyboard carrière, hetzelfde met zn video over patricia paay, die had ook heel veel views. (Dat was met dat bekpis gebeuren)quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vind het trouwens wel grappig hoe Braddie regelmatig zijn YT in het Engels vertaald, terwijl er buiten FOK! nauwelijks mensen kijken vgm, laat staan buitenlanders
Ik heb die video over Paay gemist.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:10 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij hoopt op een kleine viral/doorbraak in zijn keyboard carrière, hetzelfde met zn video over patricia paay, die had ook heel veel views. (Dat was met dat bekpis gebeuren)
Veel leden van die bekende bandjes zijn ook volslagen labiel, ik denk dat ie het wel goed zal doen, hij wordt op het podium niet over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik had het niet zo zeer over zijn muziek.
~15000 en toen verdween het kanaal weerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb die video over Paay gemist.
Wat is 'heel veel'?
WACHT? ER IS EEN TYROS?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:09 schreef Geelman het volgende:
Brad, hoe rankeer je je huidige keyboards?
- GEM
- Yamaha nieuw
- Tyros 1
- Casio
Ja, al heel lang al...quote:
Oh maar heeft hij nu een nieuw keyboard gekocht of wat las ik?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:15 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja, al heel lang al...Wel een oude hoor haha
- GEM (Veel betere geluidskwaliteit, en veel meer mogelijkheden)quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:09 schreef Geelman het volgende:
Brad, hoe rankeer je je huidige keyboards?
- GEM
- Yamaha nieuw
- Tyros 1
- Casio
Meer dan een mond vol in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb die video over Paay gemist.
Wat is 'heel veel'?
Ja, maar geen Tyros.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh maar heeft hij nu een nieuw keyboard gekocht of wat las ik?
Dus van de huidige collectie is de gem het beste?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
- GEM (Veel betere geluidskwaliteit, en veel meer mogelijkheden)
- Tyros 1 (Ding is waanzinnig, maar al wel echt oud, en vind hem wat steriel klinken)
- Yamaha Nieuw(Klinkt goed, maar gelimiteerd, wel voor veel stijlen inzetbaar)
- Casio (Horlogemerk)
geen idee, maar dat kan een van de Brad-watchers je vast en zeker wel vertellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dat is zonde wat heeft hij nu dan gekocht?
Een simpeler model Yamaha voor 30 euro. Maar klinkt wel lekker in de stream.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dat is zonde wat heeft hij nu dan gekocht?
Oh welke Tyros heeft hij eigenlijk op het oog ik zie Tyrossen die 10x zo duur zijn als een barrel van Braddie.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een simpeler model Yamaha voor 30 euro. Maar klinkt wel lekker in de stream.
Tyros 3 of zo? Maar die was 1.000+.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh welke Tyros heeft hij eigenlijk op het oog ik zie Tyrossen die 10x zo duur zijn als een barrel van Braddie.
Duidelijk, hij kan wel lekker pingelen eigenlijk. Speelt nummers zo uit zijn hoofd of zo? Geen idee hoe hij het doet maar hij is wel goed met de toetsjes. Jammer dat dat talent zo wegkwijnt in een holletje in hillywood.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Meer dan een mond vol in ieder geval.
Autodidact dus als ie wat hoort kan ie het spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Duidelijk, hij kan wel lekker pingelen eigenlijk. Speelt nummers zo uit zijn hoofd of zo? Geen idee hoe hij het doet maar hij is wel goed met de toetsjes. Jammer dat dat talent zo wegkwijnt in een holletje in hillywood.
Wat een mooie Polo, wat een mooie meegespoten velgen...quote:
Daar waren ze nog origineel... Nu al nostalgisch.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een mooie Polo, wat een mooie meegespoten velgen...
Zeurchauffeur owned deze gast in elk mogelijk opzicht, betere kijkcijfers, meer sensatie en vooral humor.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Autodidact dus als ie wat hoort kan ie het spelen.
Je kan een hoop lullen over Brad maar dit is gewoon talent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |