Minder maar ik hoor hem nooit want ik zet hem altijd aan als ik van huis ben.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:32 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Maakt dat net zoveel herrie als een gewone stofzuiger?
Dan ben je korter bezig, of niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:42 schreef habitue het volgende:
Want buren hebben er minder last van als ik erbij sta?
De laatste loodjes, DD? Spannende tijd wel... veel succes!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:00 schreef DoubleDip het volgende:
Thanks voor alle tips trouwens. Als ik morgen het laatste deel van mn scriptie de deur uit heb gegooid ga ik eens kijken welke dingen ik nog kan gebruiken.
Dankje, ik wil vandaag het concept de deur uit doen. Lukte echt niet meer gisteren.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
De laatste loodjes, DD? Spannende tijd wel... veel succes!
Ok. Ja zat meer aan mijn katten te denken, denk niet dat ze er blij van wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Minder maar ik hoor hem nooit want ik zet hem altijd aan als ik van huis ben.
Ja geen idee eigenlijk. Misschien vanwege je stellige manier van je mening neerzetten?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen sorry nodig.Maar wel ff benieuwd hoor: inhoudelijk bekeken, puur qua vorm of beide?
quote:Op maandag 24 juli 2017 18:12 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Misschien vanwege je stellige manier van je mening neerzetten?
SPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Jouw partner doet zeker alles voor je?quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:55 schreef Questular het volgende:
Gewoon niet zeiken en poetsen lijkt me een prima oplossing.
Nope.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jouw partner doet zeker alles voor je?
quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:55 schreef Questular het volgende:
Elke dag alles poetsen? Poeh, hoop werk. Niet handig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:55 schreef Questular het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |