Mozy denkt dat ze de boete kwijtschelden omdat hij al zoveel geld heeft betaald door al die staatsexamens.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. En dan vergeten we voor het gemak die CJIB boete en de parkeerboet maar even.
Dat is niet mijn punt. Het had gekund dat iemand haar gesproken had of zo en dat alles iig goed gegaan is.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je na een operatie even wat meer gefocussed bent op je leven buiten het internet om en niet gelijk FOK! gaat opzoeken dan.
Ah oke. Nja geen idee. Gaan we maar gewoon vanuit.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt. Het had gekund dat iemand haar gesproken had of zo en dat alles iig goed gegaan is.
Hij bedelt wel weer ergens voor een nieuwe auto, volgende week uiterlijk heeft ie er weer 1.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:15 schreef Protoplanet het volgende:
Het feit dat de Polo het begeven heeft is wel een goed aangrijpingspunt voor de omslag
Vanaf nu een hoop geld over een hoop fietsenDan zit op termijn een leuk baantje er ook zeker in.
Ja duimen. Vind 't een tof mens dus hoop dat alles wel is.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah oke. Nja geen idee. Gaan we maar gewoon vanuit.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja duimen. Vind 't een tof mens dus hoop dat alles wel is.
Braddie ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja duimen. Vind 't een tof mens dus hoop dat alles wel is.
BMW een optie?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Breng hem nu niet op ideeën. Ik durf te wedden dat er toch een nieuwe auto komt. Heeft ie toch recht op!?
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:16 schreef terrorsjaak het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 2 dagen?
Nja, zat er natuurlijk ook wel beetje aan te komen. Die auto was al niet helemaal lekker to begin with en er is nou ook niet heel erg zuinig mee gereden ofzo. Was wachten op z'n dood.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:16 schreef terrorsjaak het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 2 dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |