abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7343815
In home alone (volgens mij 1) waar kevin in thuisblijft loopt hij op een gegeven moment in de kerk waar een meisjeskoor zingt. Een kerstnummer. Iemand die daar de titel + artiest van weet?
pi_7343842
John Williams - Carol Of the Bells
pi_7343879
[seborik-modus]
Help! Ik zoek een nummer! deel 26

[/seborik-mouds]

pi_7343893
pff weet je hoe tering veel van dit soort vragen voorbij komen,..met elke keer verwijzingen naar "de ik zoek een nummer"-topics! Is dat nou zo heeeeel moeilijk te bedenken ofzo!
pi_7343899
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:17 schreef DJKoster het volgende:
[seborik-modus]
Help! Ik zoek een nummer! deel 26

[/seborik-mouds]

owkee... had de faq nog wel gelezen, ik denk al voor dit soort grappen hebben ze vast al wel een oplossing hier... maar ik heb hem. iig bedankt!
  zondag 15 december 2002 @ 12:32:14 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_7344085
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
pff weet je hoe tering veel van dit soort vragen voorbij komen,..met elke keer verwijzingen naar "de ik zoek een nummer"-topics! Is dat nou zo heeeeel moeilijk te bedenken ofzo!
Nou,... Contra is geen "frequente Fokker" en weet natuurlijk niet alles.
Maar hij had natuurlijk wel de FAQ kunnen lezen. Had ie al gedaan

Afgezien van 't topic zelf: Misschien is het wel een idee dat een newbie tot aan zijn eerste 50 posts eerst een popup te zien krijgt die hij wel moet lezen,.. waar de faq in staat??

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_7344821
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:19 schreef contra het volgende:

[..]

owkee... had de faq nog wel gelezen, ik denk al voor dit soort grappen hebben ze vast al wel een oplossing hier... maar ik heb hem. iig bedankt!

In de FAQ staat link.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')