De meeste clubs zoeken dan sponsors die bij de AED op een apart bord komen met vermelding. Ook doen ze vaak sponsoracties in de wijk etc. KNVB wijst op de subsidie die vanuit de gemeente beschikbaar is, daar hoef je weinig van te verwachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:43 schreef Scrummie het volgende:
Moeten clubs die dingen zelf betalen? Dit zou ik nou een 'kostenpost' vinden die wél door de KNVB betaald zou moeten worden.
Toch apart, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De meeste clubs zoeken dan sponsors die bij de AED op een apart bord komen met vermelding. Ook doen ze vaak sponsoracties in de wijk etc. KNVB wijst op de subsidie die vanuit de gemeente beschikbaar is, daar hoef je weinig van te verwachten.
85% van de amateurclubs heeft zo'n ding alquote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:43 schreef Scrummie het volgende:
Moeten clubs die dingen zelf betalen? Dit zou ik nou een 'kostenpost' vinden die wél door de KNVB betaald zou moeten worden.
Dat is mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
85% van de amateurclubs heeft zo'n ding al
Het is dan ook ontzettend mosterd na de maaltijd dit topicquote:
Je strooit wel met feiten vandaag Caland. Meesterlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dan ook ontzettend mosterd na de maaltijd dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |