abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172393981


SPOILER: Specificaties S8
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Specificaties S8+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2017 11:18:38 ]
pi_172394055
Sinds kort aangeschaft. De prijzen zijn goed gedaald en er is momenteel een mooie actie: je krijgt de Gear VR en 50 euro gratis bij aankoop.

Toestel bevalt goed, ben verrast door de launcher (Touchwiz). Werkt lekker vloeiend.

Wie heeft 'm nog meer allemaal? :s).
pi_172394137
Er zijn een laar dingen die toch net wat beter kunnen. Voor bepaalde zaken heb ik al een oplossing kunnen vinden, maar voor deze nog niet...

Hoe kun je aangeven welke contacten je zichtbaar wil hebben in de Phone-app? Kan dat maar niet vinden. :/.

Kan ook de weergave van de namen niet instellen... Iemand?

En als laatst: enige goede alternatieven voor de dialer-app?
pi_172394303
Ook de Gear 360 aangeschaft overigens. Binnenkort op vakantie, leek me leuk, vooral in combinatie met de Gear VR.


Hm, misschien een paar foto's posten later.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2017 18:27:08 ]
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:32:38 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_172394396
veel animo enzo.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_172408274
Hoe denken jullie over Samsung DeX?

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2017 11:09:14 ]
pi_172408607
ik heb m ook sinds 2 weken, het enige wat mijn stoort is de homeknop/backknop ( i know het is geen knop w/ ) beneden die automatisch verdwijnt als je bijv: een paar pagina's terug wilt gaan. Maar zo een grote isseu is dat niet, de samsung dex lijkt me leuk voor erbij maar ik gebruik me macbook voor de meeste dingen en een desktop gebruik ik niet echt meer.

Binnen 6 weken krijg ik idd me VR binnen, can't wait!
PSN:Vkashhh
pi_172408846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:23 schreef 2xuq773pps het volgende:
ik heb m ook sinds 2 weken, het enige wat mijn stoort is de homeknop/backknop ( i know het is geen knop w/ ) beneden die automatisch verdwijnt als je bijv: een paar pagina's terug wilt gaan. Maar zo een grote isseu is dat niet, de samsung dex lijkt me leuk voor erbij maar ik gebruik me macbook voor de meeste dingen en een desktop gebruik ik niet echt meer.

Binnen 6 weken krijg ik idd me VR binnen, can't wait!
Je kunt de knopjes onderaan vastpinnen eh...

- Open een app, zoals Chrome (op de homescreen verschijnt de extra optie niet).
- Maak de knopjes onderaan zichtbaar als ze dat al niet zijn.
- Helemaal links heb je een punt/rondje, druk daarop.

Als het goed is, blijven de knoppen nu zichtbaar...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2017 11:35:37 ]
pi_172410705
yeah i know haha maar it still bugs me from time to time
PSN:Vkashhh
pi_172411182
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:54 schreef 2xuq773pps het volgende:
yeah i know haha maar it still bugs me from time to time
Kom van een Lenovo P2, waar er maar één knop was. En die knop deed alles: home, terug, aps-overzicht, fingerprint.

Dus ik snap je heel goed. :P.
pi_172411302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:54 schreef 2xuq773pps het volgende:
yeah i know haha maar it still bugs me from time to time
Heb jij al een case trouwens?

Ik heb net "Defense 360°" van x-doria gehaald bij een Tele2-winkel. Ben er tevreden mee. :9. 19 euro...

Andere opties waren twee losse producten, eentje voor de voorkant (dacht aan een tempered glass), en eentje voor de achterkant (case uit China). Twijfelde of dat allemaal wel zo goed zou aansluiten op elkaar, dus toch maar voor een gemakkelijke optie gekozen. En uiteindelijk goedkoper ook.
pi_172413471
heb een back cover bij aliexpress gekocht voor 80 cent hahah wel ff 2 weken moet wachten een goedkoop ding maar ben niet echt van de covers, is zonde van mijn mooie s8 :)
Ik kom ook van een iphone 7+ die heb ik ook beladen met covers en screenprotectors, maar dit is goed zo :P
PSN:Vkashhh
  vrijdag 14 juli 2017 @ 16:52:28 #13
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172416838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:54 schreef 2xuq773pps het volgende:
yeah i know haha maar it still bugs me from time to time
Je kan die hele pinknop ook weghalen dan druk je er ook niet meer per ongeluk op.

Dat heb ik nu gedaan.

Kan je gewoon doen via instellingen -> display
Irene is bae <3
  vrijdag 14 juli 2017 @ 16:57:29 #14
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172416957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb jij al een case trouwens?

Ik heb net "Defense 360°" van x-doria gehaald bij een Tele2-winkel. Ben er tevreden mee. :9. 19 euro...

Andere opties waren twee losse producten, eentje voor de voorkant (dacht aan een tempered glass), en eentje voor de achterkant (case uit China). Twijfelde of dat allemaal wel zo goed zou aansluiten op elkaar, dus toch maar voor een gemakkelijke optie gekozen. En uiteindelijk goedkoper ook.
Bij deze telefoon heb je idd het probleem dat tempered glass + case niet goed samengaan, want dan komt die case onder het glass en dan gaat die weer los.

Er is 1 glass die overall screen beschermt maar hijs net goed genoeg waarbij je alle cases om kan doen.
Irene is bae <3
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:04:04 #15
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172417106
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb jij al een case trouwens?

Ik heb net "Defense 360°" van x-doria gehaald bij een Tele2-winkel. Ben er tevreden mee. :9. 19 euro...

Andere opties waren twee losse producten, eentje voor de voorkant (dacht aan een tempered glass), en eentje voor de achterkant (case uit China). Twijfelde of dat allemaal wel zo goed zou aansluiten op elkaar, dus toch maar voor een gemakkelijke optie gekozen. En uiteindelijk goedkoper ook.
Ook kut aan die Defence 360 (heb een zelf ook gehad) is dat je buiten met zonlicht echt slecht kan zien, want dan zie je dat er allemaal kleine puntjes op het scherm zitten. Vandaar dat ik echt die transitie heb moeten maken naar case + protector.

Heb er hier nog eentje staan dus pic van die protector die ik bedoelde.

'

Met zo'n protector kan je alle cases gebruiken. Andere protectors heb je kans dat de case er juist voor zorgt dat die los komt. :(

Kan het weten heb van alles getest waaronder enkele malen China screenprotectors, maar deze telefoon is echt kut met die curved randen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jiang153 op 14-07-2017 17:14:32 ]
Irene is bae <3
pi_173002262
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:18 schreef zarGon het volgende:
Er zijn een laar dingen die toch net wat beter kunnen. Voor bepaalde zaken heb ik al een oplossing kunnen vinden, maar voor deze nog niet...

Hoe kun je aangeven welke contacten je zichtbaar wil hebben in de Phone-app? Kan dat maar niet vinden. :/.

Kan ook de weergave van de namen niet instellen... Iemand?

En als laatst: enige goede alternatieven voor de dialer-app?
Nou, dit heb ik dus gisteren toevallig gevonden.

Om de weergave van de contacten in de Phone-app te beïnvloeden, moet je zijn bij de.... Contacts-app.

In de Contacts-app kun je aangeven van welke bronnen je de contacten wil zien en hoe de contacten weergegeven moet worden.

Zat hier echt mee, want andere dialer-apps vond ik allemaal niet fijn genoeg.

🙃.
pi_173002294
Iemand ervaring met 'battery packs'/'battery cases'?

Zoiets bijvoorbeeld: https://www.amazon.com/Br(...)arging/dp/B06ZZB2QYC.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:36:24 #18
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_173003514
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:50 schreef zarGon het volgende:
Iemand ervaring met 'battery packs'/'battery cases'?

Zoiets bijvoorbeeld: https://www.amazon.com/Br(...)arging/dp/B06ZZB2QYC.
Je telefoon wordt er volgens mij echt ontiegelijk dik van.
Irene is bae <3
pi_173006851
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:36 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Je telefoon wordt er volgens mij echt ontiegelijk dik van.
Tja, meer mAh's betekent dikkere toestel, ontkom je niet aan.

Ik weet dat-ie dik wordt, maar functie over vorm geniet soms de voorkeur (bijv. op vakantie). Dan is het wel fijn dat het toestel 2,5 keer langer meegaat (3500 mAh + 5500 mAh). Heb ik liever een dikker toestel dan zeulen met een powerbank.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2017 22:23:25 ]
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:00:40 #20
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_173007991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja, meer mAh's betekent dikkere toestel, ontkom je niet aan.

Ik weet dat-ie dik wordt, maar functie over vorm geniet soms de voorkeur (bijv. op vakantie). Dan is het wel fijn dat het toestel 2,5 keer langer meegaat (3500 mAh + 5500 mAh). Heb ik liever een dikker toestel dan zeulen met een powerbank.
Klopt maar zoveel dikker vind ik weer te extreem.

Weet niet wat jij ermee doet maar ik haal gemakkelijk 1+ dagen dus ik vind het wel best allemaal.
Irene is bae <3
pi_173008288
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:00 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Klopt maar zoveel dikker vind ik weer te extreem.

Weet niet wat jij ermee doet maar ik haal gemakkelijk 1+ dagen dus ik vind het wel best allemaal.
Op een werkdag haal ik een dag ook wel, maar op een dag waar ik het toestel intensiever gebruik, moet-ie 's avonds toch echt aan de lader. Op een zonnige dag gaat de schermhelderheid vanzelf op max, vergt navigeren/rondlopen met GPS relatief veel batterij, telkens foto's nemen zorgt ervoor dat het toestel niet echt kan 'slapen'... Noem het maar op.

Het is of zoveel dikker, of gepriegel met kabels en powerbanks of jagen naar een stopcontact. Er zijn bepaalde momenten dat ik veel meer gebruik maak neem je een groot en lomp toestel voor lief. Ik wel, tenminste. :P.

Vorige toestel was een Lenovo P2, een toestel dat wat betreft batterijduur onverslaanbaar is. Wat was dat fijn, ik mis 'm wel. Jammer dat de camera hooguit degelijk is, iets waar je enorm mee vooruit gaat bij de S8(+).
pi_173080782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:04 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ook kut aan die Defence 360 (heb een zelf ook gehad) is dat je buiten met zonlicht echt slecht kan zien, want dan zie je dat er allemaal kleine puntjes op het scherm zitten. Vandaar dat ik echt die transitie heb moeten maken naar case + protector.

Heb er hier nog eentje staan dus pic van die protector die ik bedoelde.

[ afbeelding ]'

Met zo'n protector kan je alle cases gebruiken. Andere protectors heb je kans dat de case er juist voor zorgt dat die los komt. :(

Kan het weten heb van alles getest waaronder enkele malen China screenprotectors, maar deze telefoon is echt kut met die curved randen.
Dus hiermee kun je wel gewoon alle cases erop klikken? Ik heb deze tel over een week, maar zonder bescherming gaan die dingen binnen drie dagen kapot bij mij dus ik haal het liever alvast in huis. Het merk van deze zou wel handig zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2017 13:47:00 ]
pi_173082051
Mijn Gear VR is binnen. *O*.
pi_173085463
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:49 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dus hiermee kun je wel gewoon alle cases erop klikken? Ik heb deze tel over een week, maar zonder bescherming gaan die dingen binnen drie dagen kapot bij mij dus ik haal het liever alvast in huis.
Bij deze wel ja, want dit is een tempered glass protector die niet helemaal bij de randen komt. Dat is het probleem bij die glazen protectors die je helemaal over de randen plakt. De case die gaat ik weet niet hoe steeds onder die protector komen waardoor die dus omhoog geduwd wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik nu zelf zoiets:


Werkt niet met een normale case maar op de een of andere manier is het me toch gelukt met zo'n transparante ultra thin case (raakt de randen niet is echt alleen voor grip). :')
Irene is bae <3
pi_173085515
Was aan het zoeken naar een case in de MediaMartk, en sprak een ander aan die ook aan het zoeken was. Bleek dat hij Clearplex had. Bij gebruik met een case waren de randen toch wel minder mooi...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')