Uhhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag voorbij komen op Reddit dat er een countdown was ontdekt op 1 van die vreemde sites die liep tot 30 augustus.
Ze zijn al sinds eind mei bezig volgens mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was mijn gevoel ook toen ik dat las.
Ja..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn al sinds eind mei bezig volgens mij.
Ik vind drie maanden wel erg lang zonder een trailerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja..
Hier las ik het in elk geval: https://www.reddit.com/r/(...)ts_time_hello_games/
Ik had eerst 7 augustus in mijn hoofd, of die 8e die ook daar gemeld is. Maar eind augustus pas
Misschien trailer op hun 'anniversary' en dan de release eind augustus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind drie maanden wel erg lang zonder een trailer
Waarschijnlijk ergens rond 18.00 als je kijkt naar de Waking Titan site. Daar staat een processing time van 16 uur en de stream is al zo'n 9 uur bezigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:47 schreef DKUp het volgende:
Op Twitch was Waking Titan weer actief, nog steeds live...dus er zal snel een nieuwe opdracht plaatsvinden![]()
Mr. Noodles
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
En dan op de verjaardag de patch/update/rerelease releasen![]()
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden durenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
En dan op de verjaardag de patch/update/rerelease releasen![]()
Vuile bloedhondenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden duren
Of de ARG is een toevoeging op het verhaal wat 1.3 toevoegt, en loopt door tijdens de eerste periode van 1.3quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden duren
Jammer, dan zit ik met mijn hoofd voor de TV de JC schaal te kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:44 schreef DKUp het volgende:
Van Sleep Mode naar Cooling down gegaan de afgelopen uren.....
Dus 18:00 uur waarschijnlijk inderdaad wat actie...
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houdenquote:Op zondag 6 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
Stream is nog steeds live, dus misschien zijn ze bijna klaar
Goh dat zou ik graag willen. Roterende planeten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Wel interessante beelden nu op die Twitch. Roterende planeten?
Dit soort video's verhoogd de sfeer wel in het spel, je krijgt wel echt het idee dat je met een project/research iets te maken hebt, misschien vanmiddag toch maar weer eens gaan spelenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houden. Was echt grappig om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |