Dan ben ik bang dat je wat reacties gemist hebt. Maar prima. Geniet van je aandachtquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
En getuigen de reacties die jij nu krijgt op het afzeiken van mij, ben ik toch iets geliefder hier dan dat jij denkt, en ben jij nu degene die hier de drama weer start.
ga ik niet doen, ga niet inbreken in iemands leven, en zo belangrijk vind ik het niet. Voor mij is het een soort online "detective" spelletje, en afgaande op het ongeloofwaardige verhaal van Bradge kom ik tot de conclusie dat het anders moet zijn gegaan. Het maakt me verder weinig uit of ie wel of niet geweest is en met welke reden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:06 schreef Azpilicueta het volgende:
De echte twijfelaar kan natuurlijk ook informeren bij peugeot amersfoort waar de festiviteiten blijkbaar hebben plaatsgevonden
Jij gelooft dat hij de moeite neemt om vroeg wakker te worden en iedereen voor de gek te houden? Men noemt hem lui, en dan zal hij opeens wel die moeite nemen? Dat geloof ik niet. Dat past niet bij zijn, laten we zeggen, gemakzuchtige gedrag.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hij was zeker niet te laat, en flink aan het posten vanuit z'n bed vermoed ik. Of hij is wel gegaan kan ook maar niet zoals de manier waarop hij beschrijft.
Hij was geen uur te vroeg want hij moest er om 8 uur zijn. Hij begon hier nog met een tirade jegens zijn jobcoach omdat die 9 tot 6 had doorgegeven (wat ik persoonlijk niet kan voorstellen, maar dat terzijde). Ik heb de twee filmpjes niet kunnen zien omdat ze al weg waren en zag alleen de foto. Die had niet zo heel veel bewijslast want dat was gewoon een auto in de wasstraatquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar Azpi, wat vind jij van mijn theorie?
[..]
Amersfoort is met de auto maar 30 tot 35 kilometer vanuit Nieuw-Loosdrecht, in dat geval zou het verhaal m.b.t. de circa 50 kilometer enkele reis niet correct zijn, weer een grote gore grove leugen rijker.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:06 schreef Azpilicueta het volgende:
De echte twijfelaar kan natuurlijk ook informeren bij peugeot amersfoort waar de festiviteiten blijkbaar hebben plaatsgevonden
Ik ga er eenmaal op in, en dan is het wel klaar.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Brad, waarom post jij geen foto van je Whatsapp? Ben je er gelijk van af. Dan blur je de gegevens maar.
Ik ook niet, maar er ligt wel een hele storm aan sensatie voor onsquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
ga ik niet doen, ga niet inbreken in iemands leven, en zo belangrijk vind ik het niet. Voor mij is het een soort online "detective" spelletje, en afgaande op het ongeloofwaardige verhaal van Bradge kom ik tot de conclusie dat het anders moet zijn gegaan. Het maakt me verder weinig uit of ie wel of niet geweest is en met welke reden.
Ik ken een vlogger die dat wel kan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Man man man
Deze topics gaan hard
Ik kan niet eens onderuitgezakt in half blote pens op de bank gaan liggen
Jawel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Nou nou, je hoeft Cher er toch niet bij te betrekken. Die heeft je niks misdaan.
Cher haar hoofd is ook zo fake als jouw beloftes dat je dingen anders gaat aanpakkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga er eenmaal op in, en dan is het wel klaar.
Waarom post ik geen foto's van mijn whatsapp?
Omdat ik: Geen contact heb met Blondje, al ruim 2 jaar niet meer.
Die berichten zijn zo fake als Cher d`r kop.
Een mens kan natuurlijk ook leren van zijn fouten en gaf hij daarom misinformatie. Net zoals dat hij zei dat het in Lelystad is. Al is dat nog niet 100% ontkracht en moeten we Bradley op zijn blauwe ogen geloven. Aanvankelijk zei hij 40-50 kilometer dus dan zou het al wat in de buurt komen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Amersfoort is met de auto maar 30 tot 35 kilometer vanuit Nieuw-Loosdrecht, in dat geval zou het verhaal m.b.t. de circa 50 kilometer enkele reis niet correct zijn, weer een grote gore grove leugen rijker.
🖕quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken een vlogger die dat wel kan.
trekte klakt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel.
Nog steeds niet op tour gaanDat heeft ze mij misdaan
Ik ben er MEERMAALS op in gegaan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:13 schreef koemleit het volgende:
Hmm op de kritische vragen over het hoe en wat bij de Peugeot dealer wordt niet ingegaan.
Ik weet genoeg (wist ik al)
Maar als je de waarheid spreekt? Wanneer gooi je het roer eens om en ga je afvallen? Want het is echt geen wake up call voor je geweest. Daarom vind ik het verhaal van Blondje stuk geloofwaardiger, jij gooit het roer immers niet om. Wat heb je vanmorgen gegeten tosti's zeker?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er MEERMAALS op in gegaan.
Op Discord, hier op FOK! (In een van de vorige topics, totdat het een verkapte SC werd) Op YouTube.
Dat jij het niet wil geloven is je goedrecht, maar roep dan niet "ik weet genoeg" want hey, DAT WEET JE NIET.
Wel opvallend dat je er steeds op in blijft gaan. Als je niets te verbergen hebt negeer je het toch lekker? Lijkt mij ook wel zo fijn voor je.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er MEERMAALS op in gegaan.
Op Discord, hier op FOK! (In een van de vorige topics, totdat het een verkapte SC werd) Op YouTube.
Dat jij het niet wil geloven is je goedrecht, maar roep dan niet "ik weet genoeg" want hey, DAT WEET JE NIET.
En als we zijn matige rekenwerk daarbij optellen, kan de omvang van de leugen misschien nog wel wat worden afgezwakt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een mens kan natuurlijk ook leren van zijn fouten en gaf hij daarom misinformatie. Net zoals dat hij zei dat het in Lelystad is. Al is dat nog niet 100% ontkracht en moeten we Bradley op zijn blauwe ogen geloven. Aanvankelijk zei hij 40-50 kilometer dus dan zou het al wat in de buurt komen.
nja daar is dit topic toch voor ofniet?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wel opvallend dat je er steeds op in blijft gaan. Als je niets te verbergen hebt negeer je het toch lekker? Lijkt mij ook wel zo fijn voor je.
GTST is er niks bij.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:17 schreef waj1 het volgende:
Leugens, bedrog, deceptie, waar stopt dit drama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |