abonnement Unibet Coolblue
pi_172398093
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:50 schreef Argo het volgende:

[..]

Weet je wat hier wel kracht bij zet. Hij doet niks met zijn gewicht. Normaal zou iemand dan stoppen met cola drinken gezonder gaan eten. Vandaag is hij vast weer begonnen met tosti's, noodles en cola.

Als hij het niet op zijn fysiek had gegooid hadden mensen hem wellicht belachelijk gemaakt. Hij moest natuurlijk ook laten weten dat hij lekker gemotiveerd was en goed zijn best deed en dat de garage dat ziet. Tja zou gek zijn als de ander het dan geworden was... Er moest toch een reden zijn?
Dit iedereen vond het ook sneu.. Hij kreeg allemaal complimenten maar toch niet geworden.

Ook ongeloofwaardige complimenten voor "op tijd komen" nooit ever een compliment voor op tijd komen op je proefdag hoor. En de keuze als een soort Holland next topmodel achtige scene waarin de baas tegenover de 2 vertelde dat Braad te dik was voor het werk. (haha dat kan trouwens gewoon letterlijk uit Hollands next top model komen)
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 20:53:34 #177
319979 Fok-it
All is well
pi_172398106
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:50 schreef Slowking het volgende:
Mensen..laten we nu gewoon genieten van Braad z'n stream, en niet een discussie houden of die app meuk echt of nep is.

https://www.twitch.tv/themuofficial
Laten we lekker genieten van een cheat ja, die geld aan het schooien is en met verhaaltjes komt dat hij gaat werken maar ondertussen z'n zoveelste pizza wegvreet. Je zou geen cent aan die ruggengraatloze mafkees moeten uitgeven. Weet niet wie hem een fucking keyboard gedoneerd heeft maar dan ben je echt niet goed bij je paasei hoor _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172398119
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:53 schreef koemleit het volgende:

[..]

Dit iedereen vond het ook sneu.. Hij kreeg allemaal complimenten maar toch niet geworden.

Ook ongeloofwaardige complimenten voor "op tijd komen" nooit ever een compliment voor op tijd komen op je proefdag hoor. En de keuze als een soort Holland next topmodel achtige scene waarin de baas tegenover de 2 vertelde dat Braad te dik was voor het werk. (haha dat kan trouwens gewoon letterlijk uit Hollands next top model komen)
Ik beschouw blondjes verhaal als fake als Braddie wat aan zijn gewicht gaat doen en de nodige aanpassingen gaat maken in levensstijl. De waarheid bewijs je door acties en daden.
pi_172398153
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Ff serieus hè, zien jullie serieus het verschil niet tussen de screenshots van blondje en de overduidelijk gefakete screenshots? Is echt een behoorlijk groot verschil, fake is veel oudere versie enz.

Conclusie die ik daaruit trek is dat die van blondje dus echt zijn.
Zelfs al zijn ze echt, dan nog hoeft het niet zo te zijn dat Braddie daar de waarheid sprak.

Voor iemand die de moeite heeft genomen om in het ritme van vroeg opstaan te komen, is het bijzonder spijtig dat hij (als dat klopt) door een miscommunicatie alsnog een uur te laat kwam terwijl hij wel vroeg wakker was. Dat maakt al een bijzonder slechte indruk terwijl de dag goed en wel nog niet eens begonnen was.
pi_172398155
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Laten we lekker genieten van een cheat ja, die geld aan het schooien is en met verhaaltjes komt dat hij gaat werken maar ondertussen z'n zoveelste pizza wegvreet. Je zou geen cent aan die ruggengraatloze mafkees moeten uitgeven. Weet niet wie hem een fucking keyboard gedoneerd heeft maar dan ben je echt niet goed bij je paasei hoor _O-
Joh, Google z'n naam eens. Die jongen staat al tien jaar voor lul op internet. En nu heeft hij een keyboard, joepie de fucking poepie.
Ik gun hem elke cent donatie.
  donderdag 13 juli 2017 @ 20:55:37 #181
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_172398165
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Laten we lekker genieten van een cheat ja, die geld aan het schooien is en met verhaaltjes komt dat hij gaat werken maar ondertussen z'n zoveelste pizza wegvreet. Je zou geen cent aan die ruggengraatloze mafkees moeten uitgeven. Weet niet wie hem een fucking keyboard gedoneerd heeft maar dan ben je echt niet goed bij je paasei hoor _O-
Moet je zelf weten dat een keyboard geeft, kan gewoon goed bedoeld zijn
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_172398175
quote:
5s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:55 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Zelfs al zijn ze echt, dan nog hoeft het niet zo te zijn dat Braddie daar de waarheid sprak.

Voor iemand die de moeite heeft genomen om in het ritme van vroeg opstaan te komen, is het bijzonder spijtig dat hij (als dat klopt) door een miscommunicatie alsnog een uur te laat kwam terwijl hij wel vroeg wakker was. Dat maakt al een bijzonder slechte indruk terwijl de dag goed en wel nog niet eens begonnen was.
Hij kwam een uur te vroeg.
pi_172398189
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Laten we lekker genieten van een cheat ja, die geld aan het schooien is en met verhaaltjes komt dat hij gaat werken maar ondertussen z'n zoveelste pizza wegvreet. Je zou geen cent aan die ruggengraatloze mafkees moeten uitgeven. Weet niet wie hem een fucking keyboard gedoneerd heeft maar dan ben je echt niet goed bij je paasei hoor _O-
Waarom zeik je hem steeds zo af?

Heb je zelf een topfunctie en een universitaire master afgerond dat je hem steeds zo de grond probeert in te trappen?
pi_172398205
FOK-it :')
pi_172398212
quote:
5s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:55 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Zelfs al zijn ze echt, dan nog hoeft het niet zo te zijn dat Braddie daar de waarheid sprak.

Voor iemand die de moeite heeft genomen om in het ritme van vroeg opstaan te komen, is het bijzonder spijtig dat hij (als dat klopt) door een miscommunicatie alsnog een uur te laat kwam terwijl hij wel vroeg wakker was. Dat maakt al een bijzonder slechte indruk terwijl de dag goed en wel nog niet eens begonnen was.
Hij is geloof ik een paar keer om 9 uur ofzo online geweest, goed bezig in ritme komen hoor :').
Hij was geloof ik om 5 voor 8 daar, en om 10 uur naar huis volgens officiële lezing.
pi_172398221
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Laten we lekker genieten van een cheat ja, die geld aan het schooien is en met verhaaltjes komt dat hij gaat werken maar ondertussen z'n zoveelste pizza wegvreet. Je zou geen cent aan die ruggengraatloze mafkees moeten uitgeven. Weet niet wie hem een fucking keyboard gedoneerd heeft maar dan ben je echt niet goed bij je paasei hoor _O-
Hehe. Iemand die het snapt.
Braddie krijgt veel te veel aandacht en zijn leven gaat nooit veranderen, want zo is hij tevreden. Als iedereen hem nou gewoon met rust zou laten, gaat hij misschien beseffen dat zijn leven niks betekend en hij iets moet veranderen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 20:58:22 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_172398247
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:56 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Waarom zeik je hem steeds zo af?

Heb je zelf een topfunctie en een universitaire master afgerond dat je hem steeds zo de grond probeert in te trappen?
Waarom lik je steeds z'n reet?

Ben je werkelijk zo naïef dat je denkt dat je getuige bent van een memorabele transformatie ofzo?

En zoek de definitie eens op van afzeiken. Ruggengraatloos is gewoon een karaktereigenschap
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172398252
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:49 schreef Argo het volgende:
Ik heb de screen bestudeerd.

Heb maar 1 dingetje kunnen bespeuren dat ze zou kunnen afdoen als 'nep.'

De dingen die wel echt goed gelukt zijn mocht het nep zijn, zijn de volgende:
1 De afstand waar de letters beginnen in elk vakje en waar ze staan zijn altijd hetzelfde.
2 De time stamp zit ook altijd goed waar die moet zitten in verhouding tot de tekst.

Ja je kan zo'n vakje leeg vegen en je eigen tekst erin zetten. Alleen denk eens na mensen, hoe ga je die tekst altijd op precies de juiste locatie zetten in respect tot de andere? Dat is gewoonweg onmogelijk. Ja het kan met programma's die precies de locatie en afstand meten maar dat gaat wel erg ver.

Mijn verdict is dat het echt is. Er is maar een vaag dingetje dat ik heb kunnen bespeuren dat zou kunnen wijzen op nep, maar dit is maar bij een van de 2 screenshots.

Ik snap dat het gauw onder het tappijt moet worden geschoven maar gezien Braddie's eerdere acties met betrekking tot werk en het toch wel bijna perfect in elkaar zitten van deze berichten wil ik wel zeggen dat ze echt zijn.

Er is maar een dingetje dat niet helemaal klopt, maar dat zou ook door iets anders kunnen komen. Immers kan ik mij niet voorstellen dat iemand alles zo perfect faket en dan toch net dat ene foutje op het laatst maakt.
Ik acht Blondje niet voldoende capabel om dergelijke dingen op eigen houtje te orchestreren.
Braddie heeft de schijn tegen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172398265
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom lik je steeds z'n reet?

Ben je werkelijk zo naïef dat je denkt dat je getuige bent van een memorabele transformatie ofzo?

En zoek de definitie eens op van afzeiken. Ruggengraatloos is gewoon een karaktereigenschap
Hij vermaakt jou. Anders was je burgerbestaan nóg waardelozer geworden. Dus wees blij en doneer ook eens wat.
pi_172398276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hij kwam een uur te vroeg.
Nu is het verhaal compleet.

Hij kwam een uur te vroeg, daardoor keek niemand naar hem om. De persoon die hem zou begeleiden was immers nog niet daar. Na een uur echter heeft Braddie hem gepeerd omdat niemand naar hem om keek. Ik denk dat we een verhaal hebben.
pi_172398327
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:57 schreef koemleit het volgende:

[..]

Hij is geloof ik een paar keer om 9 uur ofzo online geweest, goed bezig in ritme komen hoor :').
Hij was geloof ik om 5 voor 8 daar, en om 10 uur naar huis volgens officiële lezing.
De officiële lezing is volgens mij dat hij dacht van 9 tot 6 te moeten proefdraaien. Daar aangekomen bleek dat hij al om 8 uur werd verwacht.

En toch, hij gaat echt niet voor z'n lol vroeg opstaan en was hier al om een uur of 7 aan het posten. Lijkt me genoeg goede wil en intenties voor zijn doen. Alles daarna veranderd de uitkomst toch niet meer.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 21:02:02 #192
319979 Fok-it
All is well
pi_172398347
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:59 schreef bamibij het volgende:

[..]

Hij vermaakt jou. Anders was je burgerbestaan nóg waardelozer geworden. Dus wees blij en doneer ook eens wat.
Ik kan geen vermaak uit hem halen nee, vind het echter wel fascinerend dat fokkers de drang hebben om kansarmen op een voetstuk te plaatsen. Maar misschien kan jij daar als kennelijk echte liefhebber meer over vertellen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172398368
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Moet je zelf weten dat een keyboard geeft, kan gewoon goed bedoeld zijn
Dat is heus wel goed bedoeld, maar je kunt je afvragen of dergelijke goede bedoelingen wel passend zijn in deze casus.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172398397
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

De officiële lezing is volgens mij dat hij dacht van 9 tot 6 te moeten proefdraaien. Daar aangekomen bleek dat hij al om 8 uur werd verwacht.

En toch, hij gaat echt niet voor z'n lol vroeg opstaan en was hier al om een uur of 7 aan het posten. Lijkt me genoeg goede wil en intenties voor zijn doen. Alles daarna veranderd de uitkomst toch niet meer.
Hij was zeker niet te laat, en flink aan het posten vanuit z'n bed vermoed ik. Of hij is wel gegaan kan ook maar niet zoals de manier waarop hij beschrijft.
  donderdag 13 juli 2017 @ 21:05:19 #195
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_172398471
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kan geen vermaak uit hem halen nee, vind het echter wel fascinerend dat fokkers de drang hebben om kansarmen op een voetstuk te plaatsen. Maar misschien kan jij daar als kennelijk echte liefhebber meer over vertellen
Maar toch post je hier. Braddie vraagt altijd al om aandacht, al is het negatief en het is dan vermakelijk om te zien hoe hij te keer gaat. Al de drama die hij meebrengt is het enige vermakelijke aan hem. Zonder dat zou hij veel minder aandacht krijgen.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_172398494
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kan geen vermaak uit hem halen nee, vind het echter wel fascinerend dat fokkers de drang hebben om kansarmen op een voetstuk te plaatsen. Maar misschien kan jij daar als kennelijk echte liefhebber meer over vertellen
Fok-it.

Waarom kom je hier alleen maar reageren als je gal spuwt, mij naar beneden haalt, andere mensen vertelt wat zij moeten doen in hun leven en m.b.t het volgen van mij?
Er zullen inderdaad van de 20 mensen 18 stuks zijn die mij volgen uit leedvermaak, maar er zijn er 2 die het WEL leuk vinden.

En getuigen de reacties die jij nu krijgt op het afzeiken van mij, ben ik toch iets geliefder hier dan dat jij denkt, en ben jij nu degene die hier de drama weer start.

Het was redelijk rustig, jij komt binnen en BIEM! Er word weer van alles geroepen.
Kerel, als je mij zo`n debiel vind, en als je mij zo`n nietsnut vind, en een weet ik veel wat je allemaal over mij te melden hebt ( :') ) Waarom kijk je hier dan nog? Ga lekker wat anders doen met je "kostbare" FOK! tijd man.

Laat mij het lekker gezellig hebben zo nu en dan, tuurlijk is er ook veel drama wat ik zelf creer, maar buiten het drama zijn er mensen die het WEL goed met mij voor hebben, en mensen die het WEL leuk vinden wat ik doe.
pi_172398529
De echte twijfelaar kan natuurlijk ook informeren bij peugeot amersfoort waar de festiviteiten blijkbaar hebben plaatsgevonden
pi_172398544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:06 schreef Azpilicueta het volgende:
De echte twijfelaar kan natuurlijk ook informeren bij peugeot amersfoort waar de festiviteiten blijkbaar hebben plaatsgevonden
Maar Azpi, wat vind jij van mijn theorie?

quote:
11s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:59 schreef Argo het volgende:

[..]

Nu is het verhaal compleet.

Hij kwam een uur te vroeg, daardoor keek niemand naar hem om. De persoon die hem zou begeleiden was immers nog niet daar. Na een uur echter heeft Braddie hem gepeerd omdat niemand naar hem om keek. Ik denk dat we een verhaal hebben.
pi_172398554
aah daar issie! Brad! hoe zat het nou precies bij die peugeot dealer?
Want er zijn onduidelijkheden, en waarom stuur je een ander verhaal naar Blondje?
  donderdag 13 juli 2017 @ 21:07:55 #200
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172398563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:06 schreef Azpilicueta het volgende:
De echte twijfelaar kan natuurlijk ook informeren bij peugeot amersfoort waar de festiviteiten blijkbaar hebben plaatsgevonden
Allang gedaan. Ze waren vrij open vond ik zelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')