Ja, maar dat hoef je dan toch niet expliciet te gaan vermelden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Newsflash; ook vrouwen poepen. En zijn aan de diarree. En bloeden bonkjes en vleesjes uit hun vagijn.
Iewlquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Newsflash; ook vrouwen poepen. En zijn aan de diarree. En bloeden bonkjes en vleesjes uit hun vagijn.
Sssssst.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
die keer dat ze ontstekingen opvrat was ergerquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nou, op basis van de constateringen in de onderstaande post, weet ik dat allemaal nog niet zo zeker hoor.
KLB / Niet kunnen poepen
Lever maar bewijs aan.
Wat voor stuk nageboorte komt er elke maand uit jouw vagijn als de rode vlag uit hangt?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Grootste vleesje woog hier bijna 4 kilo
Oh jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die keer dat ze ontstekingen opvrat was erger
Daarom moet dus altijd het licht uit wanneer ik de rode zee wil bevaren..quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh jaHad je nog een UI voor me gemaakt
Mijn zoonquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat voor stuk nageboorte komt er elke maand uit jouw vagijn als de rode vlag uit hangt?![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mijn zoon![]()
Overigens al jaren aan de prikpil, dus geen vleesjes, sliertjes en bonkjes meer voor mij!
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die keer dat ze ontstekingen opvrat was erger
Iewl x oneindigquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Grootste vleesje woog hier bijna 4 kilo
Nope, jij was er dit keer niet bijquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iewl x oneindig
Tenzij verworven met Azpi DNA, maar daar meen ik mij niks van te kunnen herinneren
Het grappige is natuurlijk wel dat je dit past met zekerheid kan zeggen als je weet wie ik ben.quote:
Zal ik even testen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het grappige is natuurlijk wel dat je dit past met zekerheid kan zeggen als je weet wie ik ben.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat ben je ook een godvergeten klootzak jij hè
vindquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Anti-klacht; Toto vind me nog steeds sexy''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |