Oh wauw, daar gaat m'n kans op een FOK!datequote:Op maandag 19 juni 2017 17:01 schreef chroestjov het volgende:
- Vrouw
- 1,80 meter
- Poepen
- Peuk
- Past niet in het toilet met de deur dicht
- Kleuter
[ afbeelding ]
Ja, die kan je wel op je buik schrijven, daar is zo te horen toch nog plaats genoeg.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh wauw, daar gaat m'n kans op een FOK!date
Jezusquote:Op maandag 19 juni 2017 17:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, die kan je wel op je buik schrijven, daar is zo te horen toch nog plaats genoeg.
En een huis vol bouwvakkers waar er geen eentje van over TS heen wilde... Zegt ook wel ietsquote:Op maandag 19 juni 2017 17:01 schreef chroestjov het volgende:
- Vrouw
- 1,80 meter
- Poepen
- Peuk
- Past niet in het toilet met de deur dicht
- Kleuter
[ afbeelding ]
Don´t be a bitchquote:Op maandag 19 juni 2017 17:17 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
En een huis vol bouwvakkers waar er geen eentje van over TS heen wilde... Zegt ook wel iets
Vertelquote:Op maandag 19 juni 2017 17:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Don´t be a bitchZe hebben genoeg dubbelzinnige opmerkingen gemaakt, zoals een echte bouwvakkert hoort te doen.
Ik probeer ladylike te zijn, dus over zulke zaken weid ik me niet uit.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:41 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Vertel
Wilden ze jouw kiertje ook wel dichtkitten?
Dat punt ben je allang voorbij gerold toen je een topic opende over poepen.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik probeer ladylike te zijn, dus over zulke zaken weid ik me niet uit.
Vrouwen zijn echt én ze poepen.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat punt ben je allang voorbij gerold toen je een topic opende over poepen.
quote:Op maandag 19 juni 2017 17:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat punt ben je allang voorbij gerold toen je een topic opende over poepen.
Voegde ze nog toe: "moet je eens aan mijn handen ruiken" om de nachtmerrie compleet te maken?quote:Op maandag 19 juni 2017 16:51 schreef Atak het volgende:
Vrouwen moeten het altijd hebben over poepen. Ik hoor mannen er nooit over. Laatst nog een vrouwelijke collega die de hele tijd dat onderwerp aanhaalde terwijl ik er niet op in ging.
*Ze besluipt mij van achteren*
Zegt ze "ik heb net gepoept".
*kijk haar nog geen eens aan*
Zegt ze "echt goed gepoept"
*ze blijft mij aankijken*
Ja hoor.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt én ze poepen.
Wel eens eentje van dichtbij gezien? (of geroken?)
Juist uit het zuiden hebben ze die primitieve neigingen nog, zo'n schone Zweedse schone zal nooit een windje laten, laat staan een bruine trui breien.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar ik ben bang dat wij hier te maken hebben met een botsing van culturen. En waarschijnlijk kom jij ergens uit het Noorden.
In Zweden zijn ze zo knettergek dat ze de rollen van man en vrouw inmiddels zo'n beetje hebben omgedraaid.quote:Op maandag 19 juni 2017 20:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Juist uit het zuiden hebben ze die primitieve neigingen nog, zo'n schone Zweedse schone zal nooit een windje laten, laat staan een bruine trui breien.
Territoriumdrift.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:51 schreef Atak het volgende:
Vrouwen moeten het altijd hebben over poepen. Ik hoor mannen er nooit over. Laatst nog een vrouwelijke collega die de hele tijd dat onderwerp aanhaalde terwijl ik er niet op in ging.
*Ze besluipt mij van achteren*
Zegt ze "ik heb net gepoept".
*kijk haar nog geen eens aan*
Zegt ze "echt goed gepoept"
*ze blijft mij aankijken*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |