Eet je hele volkstammen gedurende de nacht danquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
TARDIS. Vriend, dat is echt geen grote moeite.
Als ik alleen al stop met s'nachts vreten en ik ga door met bewegen zoals ik vandaag doe, dan lukt het zo.
Ja, ik zie het, dit topic gaat zo snel dat ik geestelijk niet in staat ben om alles bij te benen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lees eens tikje terugmaar thanks.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goede samenvatting.
Wat ik daar nog aan toevoeg:
Donaties waren voornamelijk bedoeld als slechte trollpoging, natuurlijk laat ik mijn fysieke gezondheid niet afhangen van wel/niet doneren zodat ik ga lopen, heb er vandaag bij elkaar al 3 kilometer op zitten.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
heb er vandaag bij elkaar al 3 kilometer op zitten.
Met de kans op betrapt te wordenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alsof dat je weerhoudt van vunzige seks.
Als ik bij m`n ma ben (3x per week) drink ik een 500ml flesje cola of Ice Teaquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hoeveel kcals aan frisdrink drink je gemiddeld per week? serieuze vraag.
Dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik bij m`n ma ben (3x per week) drink ik een 500ml flesje cola of Ice Tea
Hier staan 2 flessen Ice Tea, daar doe ik de hele week mee.
Verder drink ik dagelijks minimaal 1 fles water van 2 liter leeg.
Waarom ben je nooit een keer eerlijk broerquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lukt je anders al meer dan een jaar niet om ook maar een kilo af te vallen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik alleen al stop met s'nachts vreten en ik ga door met bewegen zoals ik vandaag doe, dan lukt het zo.
volhouden danquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dat dan ook weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eet je hele volkstammen gedurende de nacht dan
Jij hebt er ervaring mee hoor ik. Goed bezig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:09 schreef houdjemond het volgende:
Jaja vunzige seks en ik vind jullie ook allemaal lief.
Maar het is wel dat hoe groter de massa is (no offence dat ik je even massa noem Brad) hoe sneller er in het begin afvliegt.
Die eerste paar loze kilo's ben je zo kwijt, maar dan begint het afvalfeest pas.
De donaties voor het lopen he.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, dit topic gaat zo snel dat ik geestelijk niet in staat ben om alles bij te benen.
[..]
[ afbeelding ]
Water, melk, koffie en bier hier.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef Monopoly het volgende:
Water is baas! Dat is ook het enige dat ik drink. En bier.
probeer even de kcals te achterhalen, het kan echt hard gaan hoeveel kcals er in frisdrank zit. 7000 kcals boven je onderhoud is al 1 kilo aan vet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:09 schreef houdjemond het volgende:
Jaja vunzige seks en ik vind jullie ook allemaal lief.
Maar het is wel dat hoe groter de massa is (no offence dat ik je even massa noem Brad) hoe sneller er in het begin afvliegt.
Die eerste paar loze kilo's ben je zo kwijt, maar dan begint het afvalfeest pas.
Dat heeft alleen geen relevantie aan het eten in de nacht want dat is sowieso allemaal nutteloze troepquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dat dan ook weer niet
Maar als je elke nacht wel, dan weer een tosti, dan weer een pizza, dan weer patat, dan weer 2 sneetjes brood etc eet, dan heeft dat een negatieve uitwerking he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |