Deels waar inderdaad, want iemand kan 1m90 zijn, 110 kg wegen en een bmi van 30+ hebben maar toch gewoon een bf van 6% hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:32 schreef Elan het volgende:
BMI zegt niet zoveel, net als die achterhaalde adviezen van voedingscentrum
ga ik nu dood?quote:Je BMI is 31.4
Je bent veel te zwaar voor je lengte
Daardoor heb je een veel grotere kans op bepaalde ziekten, dan mensen van dezelfde leeftijd met een lager, gezond gewicht. Het is dus heel belangrijk voor je gezondheid om af te vallen. Een aantal kilo minder levert al gezondheidswinst op. Neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan voor hulp hierbij.
spieren zijn zwaarder dan vet dus een afgetraind beest zal een te hoog BMI hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deels waar inderdaad, want iemand kan 1m90 zijn, 110 kg wegen en een bmi van 30+ hebben maar toch gewoon een bf van 6% hebben.
Braddie wellicht ook, wie weet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar jij hebt toch kkveel spier vriend
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:32 schreef Elan het volgende:
Goedenavond, ik ben weer terug met ditmaal een laatste poging tot het vloggen.
[ afbeelding
ook kkveel water in m'n bolle kopquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar jij hebt toch kkveel spier vriend
hard gewordenquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lacterend en zwanger niet durven invullen
Mooi toch, nu de rest van VBL nog.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:37 schreef Toto69 het volgende:
haha gifje in de OP
ben wel bang dat het een bannetje voor elan wordt nu![]()
Hey ouwe ketkillerquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooi toch, nu de rest van VBL nog.
hoezoquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:37 schreef Toto69 het volgende:
haha gifje in de OP
Ben niet eens van VBLquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooi toch, nu de rest van VBL nog.
Je bent zelf oud godverdommequote:
Mod 1 interesseert het kennelijk niet, hopelijk mod 2 ook nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:37 schreef Toto69 het volgende:
haha gifje in de OP
mja braddie 'bashen'quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo
mogen er geen dingen aan de OP worden toegevoegd dan
Van de verkeerde kant en van VBL.quote:
nou ik heb zeer recent nog een time-outje op FOK! gehad dus blijkbaar is er hier minstens één iemand aan het moddenquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Mod 1 interesseert het kennelijk niet, hopelijk mod 2 ook niet
dit is gewoon iets wat hij gedaan heeft op stream dus als het een bash is dan basht hij zichzelf.quote:
Maar jij gedraagt je ook gewoon nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou ik heb zeer recent nog een time-outje op FOK! gehad dus blijkbaar is er hier minstens één iemand aan het modden
bashpets op zijn bradpensquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
dit is gewoon iets wat hij gedaan heeft op stream dus als het een bash is dan basht hij zichzelf.
3x gelezen, geen idee waar dit over gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is altijd het standaard antwoord van mensen, denken dat er een hele VBL clique mee komt.
begrijpend lezen is ook moeilijk voor Feyenoordersquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
3x gelezen, geen idee waar dit over gaat.
Houden zo.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
3x gelezen, geen idee waar dit over gaat.
Zo heyquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
begrijpend lezen is ook moeilijk voor Feyenoorders
Atletico Ananas.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:42 schreef Elan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 juli 2017 14:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
begrijpend lezen is ook moeilijk voor Feyenoorders
Zo hey![]()
Voor welke club is Braddie eigenlijk
moet je dit weekend belangrijke dingen doen ofzo? Je loopt zo te solliciteren naar een ban met je gebash op de crewquote:
Valt nu toch ook reuze mee? Jij bent ook een stuk rustiger bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die hier komen om De Braad belachelijk te maken mogen wegblijven. Zo niet... Helpen we daar graag een handje aan mee.
En niemand doet iets, al de hele dag niet.![]()
![]()
Hou toch op man
Was een grapje he vriend..quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hey![]()
Voor welke club is Braddie eigenlijk
Zelfs dat niet eens. Voor mij is het puur het een zeggen, en het ander doen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:42 schreef isax het volgende:
Het gaat mij niet zo zeer om braddies gewicht, ben zelf ook niet skinny ofzo, maar zijn ongemotiveerde houding.
Ongezond snaaien hele dag en dan janken over pizza's die gestuurd werden enzo.
eerder Deportivo Durum ofzoquote:
Vast niet voor Adoquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Was een grapje he vriend..
maaruh ik gok iig niet voor Club weightwatchers
huh 2m02 zelfs?quote:
Burrito BSCquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
eerder Deportivo Durum ofzo
of Spartak Pizza
weet ikquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
dit is gewoon iets wat hij gedaan heeft op stream dus als het een bash is dan basht hij zichzelf.
hoezoquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar jij gedraagt je ook gewoon niet
Car Jeans, ook nog een niet-actuele grap. Zonde.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast niet voor Ado
Want die worden gesponsord door Basic Fit
HAHAHAHAHA
Dat bedoel ik met ongemotiveerd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens. Voor mij is het puur het een zeggen, en het ander doen.
Ja ja, oh, mijn ogen zijn nu echt geopend dat ik veel te dik en ongezond ben, echt, vanaf nu gaan dingen veranderen!
En er verandert he-le-maal niks.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
eerder Deportivo Durum ofzo
of Spartak Pizza
JA FC NERDSquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fc nerds zou hij wel bij passen, deze kerel leek een beetje op hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Flamengo.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:46 schreef Elan het volgende:
Uit het archief, geen idee welke club hij hier support [ afbeelding ]
Olympia Obesitas?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:46 schreef Elan het volgende:
Uit het archief, geen idee welke club hij hier support [ afbeelding ]
Klopt ja, moet het weer eens gaan kijken. Goede naam en ava overigens man.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Geniaal, staan dacht ik allemaal op youtube die afleveringen.
ZOIETS HEET EEN UI GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt ja, moet het weer eens gaan kijken. Goede naam en ava overigens man.
Komt omdat ik druk benquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Valt nu toch ook reuze mee? Jij bent ook een stuk rustiger bijvoorbeeld
Aan je username te zien de jaren '80quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:48 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
ewa wat gaat dit topic opeens hard. heb ik wat gemist??
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aan je username te zien de jaren '80
zover kan ik niet lopen. ben ik te dik voorquote:
Doneer geld, dan ga ik naar de SC!quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zover kan ik niet lopen. ben ik te dik voor
avatar is ook een juuste benaming idd, penny is wat van slag vandaagquote:
ja we posten allemaal ons bmiquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:48 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
ewa wat gaat dit topic opeens hard. heb ik wat gemist??
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doneer geld, dan ga ik naar de SC!
sorry vriend. bijna vakantie. daarna kan ik hopelijk weer rustig doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
avatar is ook een juuste benaming idd, penny is wat van slag vandaag
Is goed. Komt eraan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik moet poepen, kan iemand 5 euro doneren zodat ik naar de wc ga lopen?
Aight voor de moeite.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
ja manquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat het goed met je? (jaja SC is verderop)
Ik ga gewoon uit van Braddies eerlijkheidquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
maar vertelde blondje nou de waarheid?
neequote:Op donderdag 13 juli 2017 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
maar vertelde blondje nou de waarheid?
ja maar het lastige is dat dat ook dichtbij de 0 ligtquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:52 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit van Braddies eerlijkheid
quote:
Goed hèquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:52 schreef poker4lifee het volgende:
die gif trouwens
[ afbeelding ]
wauw
5 euro als je 2 weken niet poeptquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
Dit hoop ik zo ontzettend, maar dat zal ook wel niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:50 schreef Elan het volgende:
Hopelijk krijgen we ook weegmomentjes met Braad
10 euro dan. kan je de anwb mooi van terugbetalen als je zonder benzine komt te zittenquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik poep 2 tot 3 keer per dag dus dat zal niet lukken.
Lukt het voor 10 euro wel?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij stopt ook met de beste filmpjes, namelijk de weegmomenten en de Zeurchauffeur.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit hoop ik zo ontzettend, maar dat zal ook wel niet meer gebeuren.
Lekker.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:52 schreef poker4lifee het volgende:
die gif trouwens
[ afbeelding ]
wauw
quote:
Oké allebei 10 euro en dan poep ik 12 uur niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
10 euro dan. kan je de anwb mooi van terugbetalen als je zonder benzine komt te zitten
Krijgen we na 12 uur dan een pic van de hoop?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Oké allebei 10 euro en dan poep ik 12 uur niet.
verleidelijk, maar daar pas ik helaas voorquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Oké dan ga ik nu direct naar de wc.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verleidelijk, maar daar pas ik helaas voor
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
wat eet jij dat je 3x per dag poept op je eerder aangegeven gewicht??quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij gaat 3 x per dag 30 minuten even in alle rust Fokkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat eet jij dat je 3x per dag poept op je eerder aangegeven gewicht??
is het zo'n "heb schijt, aan de baas z'n tijd" werknemer?quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hij gaat 3 x per dag 30 minuten even in alle rust Fokken
quote:
uhm, ik begin elke ochtend met een grote bak havermoutpap, eet tussendoor iets van liga of sultana ofzo, dan met lunch vaak 6 bruine boterhammen met iets van leverworst, dan in de middag nog een banaan en een appel en dan avondeten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat eet jij dat je 3x per dag poept op je eerder aangegeven gewicht??
en daar schijt je 3 keer van? klinkt als 1 drolletje broerquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uhm, ik begin elke ochtend met een grote bak havermoutpap, eet tussendoor iets van liga of sultana ofzo, dan met lunch vaak 6 bruine boterhammen met iets van leverworst, dan in de middag nog een banaan en een appel en dan avondeten.
zeg dat tegen mijn darmstelselquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
en daar schijt je 3 keer van? klinkt als 1 drolletje broer
Echt 0 proteïnequote:Op donderdag 13 juli 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uhm, ik begin elke ochtend met een grote bak havermoutpap, eet tussendoor iets van liga of sultana ofzo, dan met lunch vaak 6 bruine boterhammen met iets van leverworst, dan in de middag nog een banaan en een appel en dan avondeten.
kom dagje hier eten. je gaat dan zo'n anacondabaksteendrol leggen, dat de Blijdorp dierentuin hem wilt adopteren als nieuwe zomerattractiequote:
ik drink drie van die eiwitshakes ook nogquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt 0 proteïne
Hoe wil je ooit een beer als Mozy worden als je eet als een kind van 11
eiwitshakes zijn ook maar een aanvulling, geen vervanging van een goede maaltijdquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik drink drie van die eiwitshakes ook nog
Daarbij zijn ze niet te zuipenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eiwitshakes zijn ook maar een aanvulling, geen vervanging van een goede maaltijd
Victoria Justice jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie was dat toch ook alweer, vroegâh, in de TVSC.
#teamvicky of zo toch?
daarom schijt je 3 keer denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik drink drie van die eiwitshakes ook nog
ja joh, maar ik eet toch ook gewoon m'n drie maaltijdenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eiwitshakes zijn ook maar een aanvulling, geen vervanging van een goede maaltijd
Ik had er ooit een van B&F shop en die was wel te doen als hij goed oploste tenminste. Dat was whey isolaat vanillesmaak (zoiets).quote:
In de ochtend ontbijtje met pap, sultana tussendoor, boterhammetjes in de middag met een stukje fruit en dan het avondetenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat is dit nou weer trouwens, klinkt echt alsof ik de hele dag alleen maar snoep eet
Zes vriend, zes.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja joh, maar ik eet toch ook gewoon m'n drie maaltijden
quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In de ochtend ontbijtje met pap, sultana tussendoor, boterhammetjes in de middag met een stukje fruit en dan het avondeten
Broer, ik heb je hoog zitten dat weet je. Ik zou een moord doen voor jouw stofwisselingquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ja als je het zo betuttelend zegt kan je alles wel tot iets kinderachtigs terugbrengen
hogere hartslag cafeïne, meer kcal verbruiktquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bak of vijf dunno verschilt per dag
Ga een stukje rijden, bestel een pizza.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
kom allemaal vechten dan jongens gvd rothonden laat me met rust moet ik even flippen op een livestream
ik zou daar ¤5 voor doneren zelfsquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
kom allemaal vechten dan jongens gvd rothonden laat me met rust moet ik even flippen op een livestream
UI weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |