Ja ik moet veel meer suikers tot me nemen, want dat eet ik namelijk bijna niet. Die Kcal zijn leuk maar ik moet het ook van suikers hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wtf is dat voor advies dan?
Lekker veel suikers gaan nemen om maar aan te kunnen komen en dan straks dun zijn met diabetesik chargeer nu, maar toch.
Je kan dan veel beter je kcals halen uit dingen als kipfilet, vis en shit.
Eiwitten zijn de bouwstenen van het lichaam, suikers zijn leuk maar niet te veel.
roken stilt de eetlust toch juist?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:20 schreef Elan het volgende:
Gelukkig smoked braadgod niet, dan zou hij nog luier zijn en dikker door de vreetkicks
Tabak ja, wiet niet bepaald.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
roken stilt de eetlust toch juist?
Ja maar blowen niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja een beetje suiker schaadt niet hoor, maar als je 2L frisdrank gaat wegtikken elke dag welquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik moet veel meer suikers tot me nemen, want dat eet ik namelijk bijna niet. Die Kcal zijn leuk maar ik moet het ook van suikers hebben.
jep, maar blowen nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat mijn BMI nu is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij weegt eerder 20 kg te weinig gek
Ik denk 21-22 bij jou, maar is op basis van hoe ik me je herinner.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat mijn BMI nu is.
Die middelvinger zal bedoeld zijn naar zichzelf neem ik aan? Zo van: fuck jou, lichaam, ik vreet en zuip lekker wat ik zelf wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |