Het leven van een zolderkamerautist gaat niet over rozen dozen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:35 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik hoor het al, als fokker sterf ik snel
Ik had al dood moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:35 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik hoor het al, als fokker sterf ik snel
Lesbische orgies daar minimaal 2 keer per weekquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:11 schreef Hiddendoe het volgende:
Vandaar dat al die kloosternonnen zo oud worden.
Dan moeten de vrouwen die langer willen leven naar beneden komen. Want van de hoge omes krijgen ze toch slechts veel gezeik. Aangezien de hoge omes vinden dat men iedereen van beneden zegenen moet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ook als ze er geen plezier aan beleven.
Het vermindert stress en maakt je beter bestand tegen ziekte. Dat blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Californië in San Francisco onder 129 vrouwen met langdurige relaties. Seks, of ieder geval de stoffen die daarbij vrij komen, hebben een gunstige invloed op de reparatie en behoud van je DNA. En dat leidt tot een langer leven.
Eerder werd al bekend dat vaker seks voor mannen beter is voor hun hart. Ze hebben letterlijk een betere doorstroming van hun bloed. Volgens de Daily Mail adviseert het National Defence Medical Centre in Taiwan zelfs mannen met hartproblemen om vaker seks te hebben.
Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)seks_per_week__.html
Dus dames ook al wil je niet het is beter om regelmatig te seksen![]()
![]()
als je kruipt ben je al te langzaam dan hebben ze zich al bedacht.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:43 schreef Handleiding het volgende:
[..]
minder op je vrouw kruipen dus.
die gaat nooit meer dood.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:23 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal Kim Holland dan wel niet leven
Het eeuwige leven.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:23 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal Kim Holland dan wel niet leven
Ik schijn ook een prostaat van een jonge god te hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef VAS het volgende:
Zo dan! Dan behoud ik een goed hart![]()
Compenseert weer de chemicaliën die er allemaal verwerkt moeten worden in mijn lichaam
21 keer in de maand krijg je een orgasme?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:03 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik schijn ook een prostaat van een jonge god te hebben.
Je kunt twee avatars in World of Warcraft tegenelkaar laten aanschuren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:37 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Het leven van een zolderkamerautist gaat niet over rozen dozen.
Seks is bedoeld om klaar te komen. Dat seks kan leiden tot gewenste of ongewenste zwangerschap laat ik hier even voor wat het is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ook als ze er geen plezier aan beleven.
Het vermindert stress en maakt je beter bestand tegen ziekte. Dat blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Californië in San Francisco onder 129 vrouwen met langdurige relaties. Seks, of ieder geval de stoffen die daarbij vrij komen, hebben een gunstige invloed op de reparatie en behoud van je DNA. En dat leidt tot een langer leven.
Eerder werd al bekend dat vaker seks voor mannen beter is voor hun hart. Ze hebben letterlijk een betere doorstroming van hun bloed. Volgens de Daily Mail adviseert het National Defence Medical Centre in Taiwan zelfs mannen met hartproblemen om vaker seks te hebben.
Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)seks_per_week__.html
Dus dames ook al wil je niet het is beter om regelmatig te seksen![]()
![]()
Dus de vinger van je avatar in het juiste gaatje roerenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Seks is bedoeld om klaar te komen. Dat seks kan leiden tot gewenste of ongewenste zwangerschap laat ik hier even voor wat het is.
Vertaling: masturbatie is gezond.
Dus gewoon doen.
iedereen is een potentieel patiënt.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:02 schreef Beathoven het volgende:
Hebben jullie 0, 1, of meerdere patienten in behandeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |