Dit idd.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik heb 8 jaar doorgebracht in appartementen zowel met 1,2, als 3 kinderen en ik zal iedereen aanraden om nooit maar dan ook echt nooit een appartement te kopen. Het is te doen hoor zeker als ze klein zijn maar in theorie is dat naar een speeltuintje gaan toch anders.
In een tuin kunnen ze al veel jonger een beetje rondscharrelen, in je tuin kan je uitnodigen wie je wil en kan je veel ruzie en pesterijen voorkomen, kleine kinderen spelen heeeeel graag buiten en altijd maar toonbaar zitten in de speeltuin is heel anders dan in slobbertrui en hotpants in je eigen tuin. Een strand is leuk, een zwembad ook maar waterpret in je eigen tuin is net even wat chiller.
Ik heb echt al die jaren een tuin gemist, maar ik wist pas toen ik hem had hoe veel peuter tantrums en gezeik ik had kunnen voorkomen met een glijbaan en een zandbak en een watertafel en een waterbaan enzo![]()
Maar als het er niet in zit dan zit het er niet in.
O (3 weken) had gister alleen een mouwloze romper en toen ze het duidelijk te warm had, hebben we ook die uit gedaan (en met een nat washandje haar proberen af te koelen). Nu draagt ze alleen een romper met lange mouwen, maar ligt ze wel onder een redelijk dik dekentje.quote:Op donderdag 20 juli 2017 04:51 schreef Vieve6 het volgende:
Iemand tips hoe een jonge baby (5 weken) te kleden met dit weer warme weer. Ik denk dat ik gauw de neiging heb om te warm te kleden. Nu korte mouwen romper met lang shirt en broek of onesie erover.
& als baby in de draagzak zit? Ik vind het erg lastig in te schatten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was 015quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:00 schreef Crumpette het volgende:
Ik zag leuke meet fotos leukerds! Goed kapsel heeft M hoor Q! Wanneer is de volgende DH meet?
Ook een idee!quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:21 schreef ReginaFalange het volgende:
Vriend had vannacht (tja, wakker door het onweer) het idee dat we ook een te klein huis kunnen kopen en er een aanbouw op kunnen zetten. Dus wellicht is dat een optie.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 juli 2017 09:12 schreef Franny_G het volgende:
Ik begrijp verder dat je met ongekamde haren en een slobbertrui niet in een speeltuin of op het strand mag komen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |