wow deze opmaak doet mij denken aanquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
ha-ha-ha-ha-ha
HAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAAA
Nee, hij was er vijf voor acht, en moest er om acht uur zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:15 schreef Elan het volgende:
Dat compliment vanwege het op tijd zijn kreeg hij alleen maar omdat hij blijkbaar te vroeg was. Hij dacht 8 uur en moest 9 uur zijn of iets van die strekking? Kwam er op neer dat hij te vroeg was in elk geval
Dat is voor iemand in een uitkeringssituatie complimentwaardig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, hij was er vijf voor acht, en moest er om acht uur zijn.
kloptquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had volledige naam van blondje gepost op Youtube?
waar staan die screenshots of al verwijderd?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen ontkrachting van de screenshots.
Ik denk dat je daar wat te veel generaliseert, er zullen genoeg mensen met een uitkering zijn die geen problemen hebben om gewoon op tijd ergens te verschijnen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is voor iemand in een uitkeringssituatie complimentwaardig.
Vanavond 20:00 Park Transwijk, we beuken je in elkaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon ik inkomen, die andere sloeg weer eens nergens opquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, niet doen dus. Daar was die time-out voor gisteren.
Ja moet je ff hugo vragenquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar staan die screenshots of al verwijderd?
Ja, alle bewijzen worden bedekt met de mantel der liefde.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar staan die screenshots of al verwijderd?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja, alle bewijzen worden bedekt met de mantel der liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |