Een open ruggetje?quote:
quote:
Alles is beter dan Oranje Mussolini.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Amerika kennende zou t me niets verbazen als ie ver komt. Of t wordt.
Volgend jaar ben je als eerste aan de beurt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde de klantenservice bellen om te kijken of ze een track&trace code voor me hebben, blijken ze niet bereikbaar ivm een cursus
quote:
ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Zal er vast wel weer 1 komen die het te mager vindt.
Dan heb ik mijn pakketje alquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgend jaar ben je als eerste aan de beurt.
Jezus wat een mager ruggetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een mager ruggetje!zoek es een leuke mannenrug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.quote:
Godsamme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.
Ja dan plaats ik gewoon de mijnequote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurig![]()
Of trouwens, niet te gespierd en met wat haar graag
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]nee, minder hard graag. En lelijk slipje ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
compact en kleverig.
Ja, zoek zelf danquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, minder hard graag. En lelijk slipje dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |