Die zijn ook alleen Van Wolfswinkel "echt" kwijt toch?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Vitesse heeft een goede transferperiode
Ik zal hem nauwgezet in de gaten houden!quote:
Jeb. En Matavz is een prima vervanger.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zijn ook alleen Van Wolfswinkel "echt" kwijt toch?
[..]
Ik zal hem nauwgezet in de gaten houden!
Worden ze op voorhand niet heel veel minder van neequote:Op donderdag 20 juli 2017 19:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. En Matavz is een prima vervanger.
quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zijn ook alleen Van Wolfswinkel "echt" kwijt toch?
[..]
Ik zal hem nauwgezet in de gaten houden!
Vanavond mogen we weerquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is een reden om vrouwenvoetbal te kijken.
Zit nu even voorbeschouwing op Foxie te bekijkenquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent nu al welkom bij de Belgjes
Ik ook, over de legendes die bij Utrecht weggegaan zijnquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit nu even voorbeschouwing op Foxie te bekijken
1 speler is serieus goed. Kwam er later achter dat zij blijkbaar de best betaalde speelster ter wereld is.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat er zo gek uitzien
En hoeveel krijgt die dan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 speler is serieus goed. Kwam er later achter dat zij blijkbaar de best betaalde speelster ter wereld is.
Je kijkt er gewoon graag naarquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 speler is serieus goed. Kwam er later achter dat zij blijkbaar de best betaalde speelster ter wereld is.
Verdient Lieke meer dan Alex Morgan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |