Als dat zo is én ze staan er echt is het gewoon een hartstikke goede boeking en vind ik de line up echt dikke prima. Als ik nog iets met de dagindeling zou mogen schuiven zou ik zelfs een dagticket overwegenquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:41 schreef Cyanide- het volgende:
Ja dat wel. Voor de oplettende lezer, aldus dat krantenartikel komt er ook een nieuw album in 2020.
Ja, zeker, zoals ik FES SC zei zou een album tour het wel een stuk beter doen. Als het weer 3e keer in 4 jaar NITL is sla ik overquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef Niveath het volgende:
[..]
Als dat zo is én ze staan er echt is het gewoon een hartstikke goede boeking en vind ik de line up echt dikke prima. Als ik nog iets met de dagindeling zou mogen schuiven zou ik zelfs een dagticket overwegen
Pinkpop is gewoon compleet ruk. Je wil ze toch zien als los programma. Plus geen golden circle.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef Niveath het volgende:
[..]
Als dat zo is én ze staan er echt is het gewoon een hartstikke goede boeking en vind ik de line up echt dikke prima. Als ik nog iets met de dagindeling zou mogen schuiven zou ik zelfs een dagticket overwegen
Ik niet. Ik zie zulke bands bij uitstek liever op een festival. Dan krijg je in verhouding veel meer waar voor je geld. Je kunt zo een act of 10 meepikken voor 110 euro, buiten het feit dat Pinkpop soms niet zo sfeervol is. Daarom ga ik liever naar andere festivals. Los zou ik nooit 90 euro plus betalen voor GnR maar meepikken op een festival zou ik ze maar al te graag.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pinkpop is gewoon compleet ruk. Je wil ze toch zien als los programma. Plus geen golden circle.
*kuch* Chinese Democracy *kuch*quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:41 schreef Cyanide- het volgende:
Ja dat wel. Voor de oplettende lezer, aldus dat krantenartikel komt er ook een nieuw album in 2020.
Ja inmiddels zijn de shows bekend gemaakt, maar verder nergens melding hiervanquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
*kuch* Chinese Democracy *kuch*![]()
Ik durf er niets onder te verwedden. Zou wel gaaf zijn.
Volbeat ook!quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gojira is er ook zondag. Die stonden vorige jaar in t voorprogramma, was zeker niet verkeerd.
Pinkpop grossiert anders in kutbandjes. En dan moet ik dus hetzelfde betalen als voor golden circle en ik krijg er alleen maar ooraids voor terug.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie zulke bands bij uitstek liever op een festival. Dan krijg je in verhouding veel meer waar voor je geld. Je kunt zo een act of 10 meepikken voor 110 euro, buiten het feit dat Pinkpop soms niet zo sfeervol is. Daarom ga ik liever naar andere festivals. Los zou ik nooit 90 euro plus betalen voor GnR maar meepikken op een festival zou ik ze maar al te graag.
twitter:gunsnroses twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 20:43:40Europe x South America 2020. The next chapter is F'n coming ⚡⚡ Lisbon, Munich, Hamburg, Vienna, Berne, Warsaw & Dublin get your presale tickets now 🤘https://t.co/h6944iWjQJ https://t.co/RbGxcyeUrx reageer retweet
Pinkpop zondagquote:
Cool, veel plezier. Ik ga nog niks kopen en kijk eerst eens hoeveel er terecht komt van het 'all new show' en 'next chapter' geneuzelquote:
Is het niet omdat Axl al ouder is en vroeger nogal belachelijk hoog de noten eruit perste, iets wat nu met geen mogelijkheid meer kan. Dat het nu wel handig is dat je ter camouflage wat vocale en instrumentale fillers hebt voor bepaalde momenten om het anders op te lossen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:32 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de rol van die Melissa nou is. Als ik zie dat Dizzy Reed al de helft van de tijd maar een beetje met een tamboerijn of congo's aan het spelen is, waarom dan nog een tweede keyboardspeler erbij? Ze zong hier en daar wat koortjes, maar voor de rest...
Dit vond ik dus ook. Plus dat menig fan dat vorig jaar al heeft gedaan richting Groningen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:39 schreef Mr.J het volgende:
Ivm matige kaartverkoop naar Weert ipv Landgraaf.
https://www.msn.com/nl-nl(...)cid=hpmsn&li=BBoPEwG
Tsja, denk niet dat je graag vanuit de Randstad op een dinsdag even een concert in Limburg wilt meepakken, zeker als de dag daarop weer een normale werkdag is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |