In de wijk Neerbosch-Oost. Is wel 10-15 minuten lopen, maar je kan dan zo de Neerbosscheweg op en zit je binnen een minuut op de snelwegquote:Op woensdag 4 juli 2018 07:14 schreef Exterminator het volgende:
Weet iemand een goede parkeerplek nabij het Goffert waar je redelijk snel weg kan?
Ja, logisch. 20 jaar terug vs 51 weken terug. Dat scheelt al enorm in de beleving.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:19 schreef Kyran het volgende:
Lees veel matige verhalen. Was het slechter t.o.v. vorig jaar?
Ik vond het geluid een stuk beter en volgens mij was Axl beter bij stem.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:19 schreef Kyran het volgende:
Lees veel matige verhalen. Was het slechter t.o.v. vorig jaar?
Mja, ik ben dit jaar dus niet gegaan i.v.m. de kosten. Vorig jaar Golden Circle + Angus en gewoon inderdaad eerste keer ooit Guns N Roses voor mij, dus ik had al verwacht dat het dit jaar nooit zo gaaf zou zijn aanvoelen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, logisch. 20 jaar terug vs 51 weken terug. Dat scheelt al enorm in de beleving.
Vorige keer kwam Angus langs.
Het verschil is minimaal objectief bezien, maar subjectief is er wel een flink verschil.
Goed album van ze hé, dat 'covers'quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:43 schreef Megalomaniac het volgende:
That setlist!![]()
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Better
Estranged Live and Let Die (Wings cover)
Slither (Velvet Revolver cover)
Rocket Queen
Shadow of Your Love
You Could Be Mine
New Rose (The Damned cover) ("You Can't Put Your Arms… more )
This I Love
Civil War
Yesterdays
Coma
Slash Guitar Solo
Speak Softly Love (Love Theme From The Godfather) (Nino Rota cover)
Sweet Child O' Mine
Wichita Lineman (Jimmy Webb cover)
Used to Love Her
Don't Cry
Wish You Were Here (Pink Floyd cover)
November Rain ("Layla" instrumental intro)
Black Hole Sun (Soundgarden cover)
Knockin' on Heaven's Door (Bob Dylan cover) ("Only Women Bleed" intro)
Nightrain
-----
Patience ("Melissa" intro)
Madagascar
The Seeker (The Who cover)
Paradise City
Het aantal covers neemt wel toe als je Live and let die, New Rose, knockin’ on heavens doors en speak softly love mee gaat rekenen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:51 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Goed album van ze hé, dat 'covers'
[ afbeelding ]
Nee, ik heb 'm laten schieten. Vorig jaar wel geweest (GC) en heb ze op Graspop nog gezien anderhalve week terug. Was weer top, maar het gevoel bekroop me toch wel dat ze even moeten doorpakken. Vrijwel dezelfde setlist als vorig jaar, wéér 3,5 uur en dan vooral het eind veel covers en gepingel. Nee, ze hadden (zeker op festivals) gewoon even terug naar max 2,5u moeten gaan en in de tweede helft meer vaart moeten houden.
Nee, er worden nummers die gewoon op albums staan meegenomen als covers. Op zichzelf zijn het covers, maar om die mee te tellen is gewoonweg raar.quote:Op donderdag 5 juli 2018 11:24 schreef Grobbel het volgende:
Dus van die 3,5 uur spelen ze ruwweg een uur lang alleen maar werk van andere bands? Ouch. Speel dan gewoon 2 uur lang en schrap wat wrakhout uit de set zou ik denken.
Mjah, het zijn covers. Dat zeker KOHD en LALD ook GNR hits zijn ontken ik niet, en je zal dus altijd wel een cover of 2 á 3 in de set houden, nog wel meer als je ook de solo's meetelt als covers.quote:Op donderdag 5 juli 2018 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het aantal covers neemt wel toe als je Live and let die, New Rose, knockin’ on heavens doors en speak softly love mee gaat rekenen.
Dat slaat werkelijk nergens op.
Daar noem je ook wel een handvol misdaden tegen de mensheid...quote:Op donderdag 5 juli 2018 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het aantal covers neemt wel toe als je Live and let die, New Rose, knockin’ on heavens doors en speak softly love mee gaat rekenen.
Dat slaat werkelijk nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |