abonnement Unibet Coolblue
pi_172385292
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:39 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Ja daarom welke oetlul legt daar dan zon naar betonrandje neer.
Dat is echt vragen om moeilijkheden
Natuurlijke selectie?
wooblabalurg
pi_172385298
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:36 schreef valentijn101 het volgende:
Dat Darwin mag van mij ook uit de op.
Als ik dat filmpje zo zie zou mij dat ook zo maar kunnen overkomen.
Het strand ziet er normaal uit, er staan gezellige strandstoelen en er liggen handdoeken. Ik zou er van uit gaan dat het achter het hek veilig is en Ik hooguit wat zand in mijn drankje kan verwachten.
Er staan waarschuwingsborden.
Dus je weet wat er kan gebeuren. Bovendien staan die lieden bij die betonblokken daar juist om "the thrill" mee te maken. De strandgasten hebben geen last van betonblokken. Dus is dit haar niet per ongeluk overkomen...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_172385324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:39 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Ja daarom welke oetlul legt daar dan zon naar betonrandje neer.
Dat is echt vragen om moeilijkheden
Die liggen er om ervoor te zorgen dat er geen auto's het strand op rijden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172385336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die liggen er om ervoor te zorgen dat er geen auto's het strand op rijden.
Kan je ook anders oplossen
pi_172385371
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:42 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Kan je ook anders oplossen
:')
Mensen moeten gewoon zelf nadenken.
Protège moi de mes désirs.
pi_172385381
Of zet gewoon dat deel af dat je er niet kan/mag komen.

Of maak het zo veilig mogelijk voor de mensen die in die luchtstroom willen hangen.
pi_172385435
Het is overigens gewoon verboden om je daar te bevinden, maar de autoriteiten hebben er maling aan, want het is een toeristische hotspot geworden en waren er, tot nu toe, nog geen noemenswaardige incidenten voorgevallen. Dus naar alle waarschijnlijkheid heeft dit kutwijf het nu verpest voor de rest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172385487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:47 schreef Hathor het volgende:
Het is overigens gewoon verboden om je daar te bevinden, maar de autoriteiten hebben er maling aan, want het is een toeristische hotspot geworden en waren er, tot nu toe, nog geen noemenswaardige incidenten voorgevallen. Dus naar alle waarschijnlijkheid heeft dit kutwijf het nu verpest voor de rest.
Dankzij dit soort mensen moeten we gordels om en ons tafeltje inklappen.
wooblabalurg
pi_172385520
Weten we zeker dat deze vrouw geen kinderen had?
  donderdag 13 juli 2017 @ 12:51:23 #35
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172385538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:42 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Kan je ook anders oplossen
Waarschuwingsbord neerzetten :+
  donderdag 13 juli 2017 @ 12:53:54 #36
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172385604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:47 schreef Hathor het volgende:
Het is overigens gewoon verboden om je daar te bevinden
Is dat zo? Wat is de logica van waarschuwingsborden plaatsen (zie plaatjes elders in het topic) als mensen er in eerste instantie al niet mogen komen?
pi_172385610
Volgens mij heeft die vrouw zich al lang en breed voortgeplant, dus je Darwinopmerking raakt kant noch wal.
pi_172385676
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

:')
Mensen moeten gewoon zelf nadenken.
Dat is wel erg veel gevraagd.
Ik vind het ook onthutsend dat je bv in Noorwegen de Preikestolen hebt. Een afgrond van zo'n 600 meter zonder hekje of waarschuwingsbord.
Er moet staan: Pas Op, gevaar wegens grote hoogte. Een val kan dodelijk zijn gezien de hoogte en de toenemende valsnelheid (zie wet van Newton). Een plotselinge confrontatie met de bodem kan lijden tot dodelijke afloop. Dus: niet te dicht aan de rand. Dan weet je waar je aan toe bent.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_172385734
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Is dat zo? Wat is de logica van waarschuwingsborden plaatsen (zie plaatjes elders in het topic) als mensen er in eerste instantie al niet mogen komen?
Net als drugs. Het mag niet, we gedogen het. Dan kun je binnen die gedoogconstructie nog extra waarschuwen. Het is iig handig dat hiermee de overheid de handen er van af kan houden. Cq geen onnodige juridische gemeenschapskosten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:03:14 #40
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172385850
Ik weet niet of het niet mag. Er loopt immers ook een openbare weg (Beacon Hill Road) langs het hek van het vliegveld, tussen strand en vliegveld door.
pi_172385857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dat is wel erg veel gevraagd.
Ik vind het ook onthutsend dat je bv in Noorwegen de Preikestolen hebt. Een afgrond van zo'n 600 meter zonder hekje of waarschuwingsbord.
Er moet staan: Pas Op, gevaar wegens grote hoogte. Een val kan dodelijk zijn gezien de hoogte en de toenemende valsnelheid (zie wet van Newton). Een plotselinge confrontatie met de bodem kan lijden tot dodelijke afloop. Dus: niet te dicht aan de rand. Dan weet je waar je aan toe bent.
En dat kan je zelf niet bedenken als je hier staat? Kom op, zeg.


Protège moi de mes désirs.
pi_172386600
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

En dat kan je zelf niet bedenken als je hier staat? Kom op, zeg.


[ afbeelding ]
was een trol.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:41:16 #43
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172387014
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

was een trol.
Ja, die heb je veel in Noorwegen.

Maar Preikestolen ligt niet pal naast de openbare weg, je moet moeite doen om er te komen.
pi_172387082
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, die heb je veel in Noorwegen.

Maar Preikestolen ligt niet pal naast de openbare weg, je moet moeite doen om er te komen.
De bewoners van St Maarten weten dit.
En eenieder die er komt ziet het vliegtuig, ziet de "thrillseekers". En een beetje info in de folder doet wonderen. Bovendien: eerste slachtoffer. En de gewonden voor haar, waren ook "thrillseekers" ga ik van uit.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:45:22 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172387121
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Dat is wel een mooie voor op een tegeltje. :Y
In Duitstalige uitvoering anno 1941 redelijk makkelijk te vinden op eBay.de
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172387265
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je daar dan toch gaat staan, ben je gewoon dom.
Die borden staan aan de andere kant van de weg. Stond ze daar tegen het hek, of stond ze op het strand zoals de OP beweert? Dat laatste zou betekenen dat het betonblok ook op het strand lag, zie ik niet op foto's, al lijken er op sommige plaatsen wel rotsblokken te liggen.


Als ze op het strand stond zou ik denken dat de overheid verantwoordelijk is....

Die waarschuwing is trouwens dubbelzinnig, als ik een omheining met bord "opgepast, gevaarlijke hond" zie, dan verwacht ik enkel gevaar als ik over de omheining klim.

[ Bericht 6% gewijzigd door crystal_meth op 13-07-2017 13:59:46 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_172388041
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je daar dan toch gaat staan, ben je gewoon dom.
True, maar de HR overwoog dat zo'n bord onvoldoende veiligheidsmaatregel was als voor het vliegveld te verwachten was dat het niet tot nalaten leidt dat het gevaar vermijdde.

Kort: ze hebben al een keer op hun neus gehad omdat zo'n bord onvoldoende was. Als je vervolgens niks aan de situatie verandert, en er valt vervolgens een dode ben je ala vliegveld érg dom bezig.
pi_172388530
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:23 schreef Degodvader het volgende:

[..]

True, maar de HR overwoog dat zo'n bord onvoldoende veiligheidsmaatregel was als voor het vliegveld te verwachten was dat het niet tot nalaten leidt dat het gevaar vermijdde.

Kort: ze hebben al een keer op hun neus gehad omdat zo'n bord onvoldoende was. Als je vervolgens niks aan de situatie verandert, en er valt vervolgens een dode ben je ala vliegveld érg dom bezig.
quote:
Rechtsregel

In dit arrest formuleert de Hoge Raad een nieuwe maatstaf. Een waarschuwingsbord kan enkel als afdoende veiligheidsmaatregelen worden aangemerkt, indien kan worden verwacht dat deze waarschuwing zal leiden tot handelen of nalaten waardoor het gevaar wordt vermeden.
Jij vindt dat dat bord, waarop staat dat daar staan kan leiden tot ernstige schade of de dood, niet zal leiden tot handelen of nalaten waardoor het gevaar wordt vermeden?
Ik zal daar als weldenkend mens in ieder geval, met of zonder bord, niet gaan staan.
Protège moi de mes désirs.
pi_172388605
Wie gaat er in godsnaam daar op vakantie? constant vliegtuigen over je lelijke kop
Dat is in Ibiza al zo irritant, hoe moet het daar dan niet zijn?
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:46:59 #50
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172388627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:39 schreef Apekoek het volgende:
Jammer, want nu gaan ze waarschijnlijk de boel daar op slot gooien. Wilde altijd daar nog eens zelf in de toekomst een kijkje gaan nemen en mee weggeblazen worden :+
Denk het niet. Die weg is namelijk een van de twee wegen om voorbij de landingsbaan te komen. Die gaan zichzelf geen verkeersinfarct aanmeten voor één dode toerist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')