Rentenier, das pas een baan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben nu rentenier maar ritme heb ik nog.
Water zat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:53 schreef LLgetikt het volgende:
maarja als er brand uitbreekt op zo'n platform![]()
waar moet je heen?
ja en weddenquote:
Je hebt volgens mij van die speciale reddingsboten die het water in vallen, maar dat zal Stien weten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja en wedden
dan spring je in het water ga je dood van de kou
of een haai eet je op die komt op de warmte af.(van het boren)
ojaquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij van die speciale reddingsboten die het water in vallen, maar dat zal Stien weten.
Lol Trump ziet er echt uit als de dikke pestkop van een basisschoolklas.quote:
ja echt apartquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol Trump ziet er echt uit als de dikke pestkop van een basisschoolklas.
Ja denk het ook, maarja het is ook wel een gekkie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja echt apart
ik denk dat het met dominatie te maken heeft ofzo
[ afbeelding ]
Oh die had ik gezien inderdaad, die trok zijn hand terug.quote:
toen merkel bij Putin op bezoek was, was de hond van putin ook bij de meeting, hij wist dat merkel een tering hekel heeft aan hondenquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol Trump ziet er echt uit als de dikke pestkop van een basisschoolklas.
maar... waarom heeft Merkel een hekel aan honden, dat is ook verdacht.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:06 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
toen merkel bij hem op bezoek was, was de hond van trump ook bij de meeting, hij wist dat merkel een tering hekel heeft aan honden
Ja, dikke pestkop
zie ninja editquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar... waarom heeft Merkel een hekel aan honden, dat is ook verdacht.
Maar nu was de hond van Trump bij de meeting tussen Putin en Merkel?quote:
dubbele ninja editquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar nu was de hond van Trump bij de meeting tussen Putin en Merkel?
HAhaha wtf.quote:
hij doet ook gewoon de hairflipquote:
Ja die super bitchy vrouwen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij doet ook gewoon de hairflip
dat doen vrouwen meestal![]()
Hmmm... ik had er een ander beeld bijquote:
o zo van talk to hand biatch?quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm... ik had er een ander beeld bij
quote:
haha jaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef LLgetikt het volgende:
ik lees al een hele lang tijd mee. En ik ben van overtuigd dat Andrea een narcistische persoonlijkheid heeft. Heb in het verleden met iemand samengewoond (die blijkbaar zo was) en ik herken veel dingen in Andrea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |