Al beetje bijgekomen van de klap van vandaag?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:48 schreef Braddie het volgende:
Ben al bijgekomen yes.
Ga denk ik niet meer live, eerder met een uurtje tukken denk ik.
Ook lekker. Ook zonder baantje is een goed ritme hebben fijn hoor! Alleen wel meer discipline voor nodig in het begin, omdat je als je wil kan blijven liggen. Maar na een tijdje is ook het opstaan niet meer moeilijk.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:48 schreef Braddie het volgende:
Ben al bijgekomen yes.
Ga denk ik niet meer live, eerder met een uurtje tukken denk ik.
RTquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoezo?
Morgen toch niks te doen. Kun je weer lekker in je nest blijven tot de middag
JAHA.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Nee nee sporten en alles toch vanaf morgen
Kan ook 's middagsquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Zeg toch ook morgen, rustaaaaghquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
JAHA.
MAAR nu heb ik toch geen kut te doen verder.
Heb je al een idee hoe je het gaat aanpakken? Puur uit interesse niet, wil je niet aanvallen ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
JAHA.
MAAR nu heb ik toch geen kut te doen verder.
Maar jij hebt bergen verzet vandaagquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ook 's middags
Zelf lange kakdag gehad iig dus heb expres voor morgen niks gepland zodat ik de hele fucking dag in bed kan blijven liggen als ik daar zin in hebEerste 'soort van vakantie'dag
Komt goed !!!quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Nee, nog geen idee.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb je al een idee hoe je het gaat aanpakken? Puur uit interesse niet, wil je niet aanvallen ofzo
Fuck ja motherfuckerquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar jij hebt bergen verzet vandaag
"Komt goed"quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck ja motherfucker
Dat moet ik nog ff 3x doen met 3 andere verslagen deze week en dan kan ik pas écht trots zijn op mezelf
Hier snap ik niks van.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee.
De Polo staat op internet, dat is al een, maar hij hoeft nou ook weer niet weg.
Puur om even een beetje te kijken wat ik er voor zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:56 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van.
Waarom zet je hem te koop als ie niet weg hoeft?
Jouw gedachtengangen blijven me oprecht fascinerenquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Puur om even een beetje te kijken wat ik er voor zou kunnen krijgen.
Dan zou ik gewoon even kijken naar vergelijkbare exemplaren en de prijzenquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
En wat ga je dan voor auto kopen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al ga ik er voor een goed bod natuurlijk wel overna denken.
Meestal ga je dan kijken in plaats van dat je je shit te koop zet. Beetje als een huis verkopen wat je niet wil verkopen: Dat tyft je ook niet richting een makelaar of je bent echt een enorme mongool.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al ga ik er voor een goed bod natuurlijk wel overna denken.
Voor 500 verkoopt ie em gewoon en gaat ie zwemmen in het geldquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:59 schreef Moira. het volgende:
Zou ook zuur zijn als iemand ineens 500 ekkies biedt maar je 'm niet wil verkopen. En dan tegen de tijd dat je 'm wel wil verkopen je hoogste bod 300 ekkies is
Nee koopt hij een nieuwe derdehandse auto voor die hij na 1 maand weer moet opknappen en dan hopen op donaties omdat hij geen geld meer heeft om thuis eten te laten bestellen via thuisbezorgd terwijl hij ook wel gewoon naar de supermarkt kan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:00 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Voor 500 verkoopt ie em gewoon en gaat ie zwemmen in het geld
Lol, zou kopen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zullen we bradcoins als ICO opstarten. Dat wordt echt fantastisch
Weet je hoe zwaar bootcamp al is voor iemand zonder overgewicht lolquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:05 schreef isax het volgende:
wat voor sport ga je doen?
sportschool?
bootcamp vind ik wel iets voor je.
Speerwerpen is een betere optie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:05 schreef isax het volgende:
sportschool?
bootcamp voor obesitas zal toch wel ding zijn?quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je hoe zwaar bootcamp al is voor iemand zonder overgewicht lol
Dat wordt zijn dood
En dan nog zoveel verlies makenquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, zou kopen.
Elke kutICO haalt tegenwoordig zo ff 100 mil op dus dan kunnen we 1%aan brad geven
Yoga moet je ook aardif lenig en flexibel voor zijn hequote:Op woensdag 12 juli 2017 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
bootcamp voor obesitas zal toch wel ding zijn?
of misschien yoga, goede dingen over gehoord ook voor afvallen.
EN veel chikies 111quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
bootcamp voor obesitas zal toch wel ding zijn?
of misschien yoga, goede dingen over gehoord ook voor afvallen.
BodyPump natuurlijk, daar zie ik Brad wel voor aan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:05 schreef isax het volgende:
sportschool?
nopequote:Op woensdag 12 juli 2017 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yoga moet je ook aardif lenig en flexibel voor zijn he
Wandelen, fietsen, zwemmen, al is dat laatste voor iemand met zwaar overgewicht geen pretje kan ik me voorstellen. Daarna kan je kijken naar verdere opties
Doe eens niet alsof je achterlijk bent.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
en dit mag wel blijven staan
???
De keren dat ik in crypto kwam zag ik je alleen maar verlies lijdenquote:
ik heb in totaal 0.18 btc aangeschaft, dat ging af en toe wat omhoog en omlaag. Gisteravond van 0.18 naar 0.45 tho. Hopelijk kan ik daar weer meer van makenquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De keren dat ik in crypto kwam zag ik je alleen maar verlies lijdenje moet ook niet traden he, gewoon holden, en dan voor paar jaar ipv maanden, verder niet naar omkijken klaar is kees
ik ben niet achterlijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je achterlijk bent.
Nee, je moet gewoon geen oude verwijderde doodsverwensingen van stal halen. Deed je destijds ook al meermaals en fucking 7 maanden later heb je ze nog ergens op een plankje in de kast staanquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:15 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ik ben niet achterlijk
jullie modde(re)n maar wat aan ..
Oh zeker. Maar de discipline en wilskracht die daarvoor nodig is heeft hij 'nog' nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef isax het volgende:
[..]
nope
als die man het kan, kan braddie het ook.
best triest eigenlijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon geen oude verwijderde doodsverwensingen van stal halen. Deed je destijds ook al meermaals en fucking 7 maanden later heb je ze nog ergens op een plankje in de kast staanJe weet best dat je dat niet moet doen.
misschien na vandaag wel, wat zeg je zelf bradley?quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar de discipline en wilskracht die daarvoor nodig is heeft hij 'nog' niet
Beter nadenken dan tjappie, je hebt er net eentje op zitten. BE CAREFUL OKE WEL JE JAS AANTREKKEN ALS JE NAAR BUITEN GAAT ENZOquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:18 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
best triest eigenlijk![]()
![]()
maar oke oke ik stop pls geen ban
anders heb ik niks te doen op school
Hee jij ook hierquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:22 schreef Blondje_93 het volgende:
Topic een beetje terug zitten lezen en wat blijkt,meneer zit een beetje zielig te doen.... "Ik ben gewoon weggelopen omdat ze niet naar me omkeken. Hier lees ik toch echt iets anders hoor. Heb je nou niks geleerd van het jezelf steeds voor schud te zetten?
je bent zelf een tjappiequote:Op woensdag 12 juli 2017 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter nadenken dan tjappie, je hebt er net eentje op zitten. BE CAREFUL OKE WEL JE JAS AANTREKKEN ALS JE NAAR BUITEN GAAT ENZO
quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:22 schreef Blondje_93 het volgende:
Topic een beetje terug zitten lezen en wat blijkt,meneer zit een beetje zielig te doen.... "Ik ben gewoon weggelopen omdat ze niet naar me omkeken. Hier lees ik toch echt iets anders hoor. Heb je nou niks geleerd van het jezelf steeds voor schud te zetten?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:12 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
ik wil trouwens niet negatief zijn, maar
[ afbeelding ]
ik denk dat er iets gebeurt waardoor het niet doorgaat
In Braddie's geval zijn we dat allemaalquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:28 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
ik ben trouwens part time orakel
[..]
Openingskoers van 450 zekerquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zullen we bradcoins als ICO opstarten. Dat wordt echt fantastisch
Jij had toch gedate met Braddie?quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:22 schreef Blondje_93 het volgende:
daar zit juist een deel van zijn problemen en als jij dat niet kan bevatten ben dan heb je zelf nog meer dan genoeg te lerenquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:22 schreef Blondje_93 het volgende:
azpi jij bent niet toevallig chef van een peugeot garage???quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In theorie wel, maar daarvoor is hij fysiek niet echt toe instaat vrees ik
jaquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
moet ik nu echt met mijn guus geluk-gmail in gaan loggen op yt om mee te kunnen praten?
Ik vermoed zomaar dat azpi liever bijstand trekt dan geassocieerd te worden met een Frans barrelmerk.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:34 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
azpi jij bent niet toevallig chef van een peugeot garage???
noobvraag: hoe maak ik een kanaal?quote:
Blondje 93quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:22 schreef Blondje_93 het volgende:
Zwemmen is wel het beste voor Brad z'n gewrichten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yoga moet je ook aardif lenig en flexibel voor zijn he
Wandelen, fietsen, zwemmen, al is dat laatste voor iemand met zwaar overgewicht geen pretje kan ik me voorstellen. Daarna kan je kijken naar verdere opties
Echt hequote:Op woensdag 12 juli 2017 23:38 schreef Buurtzwaan het volgende:
En Braddie noemt de naam van de aangenomen jongen in de livestream. Weten we dat ook weer.
Ik ben benieuwd hoe hij terugkijkt op zijn eerste volledige werkdag.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:38 schreef Buurtzwaan het volgende:
En Braddie noemt de naam van de aangenomen jongen in de livestream. Weten we dat ook weer.
maak je the braad nu belachelijk ?quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt he
Ohnee wacht het was de naam van de inwerker.
Ohnee het was een fictieve naam.
Nee man ik herhaal wat 'ie zegtquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:41 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
maak je the braad nu belachelijk ?
niet geblokt zijn op youtube, of een nieuw account daar aanmakenquote:
Wat is Braddie soms makkelijk te doorzien.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt he
Dat zal het wel zijn danquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:46 schreef Seam het volgende:
[..]
niet geblokt zijn op youtube, of een nieuw account daar aanmaken
De slechtste leugenaar aller tijden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt he
BMI boven de 40, dus zou me niets verbazen als hij die op zn 30e al verjaarsdagcadeau krijgt ( betaald door de belastingbetaler :p )quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:57 schreef chroestjov het volgende:
Als hij de Polo niet inruilt voor een fiets, zal hij de Polo binnenkort in moeten ruilen voor een scootmobiel.
De typische scootmobilisteninstelling van "DE WEG IS VAN MIJ!" heeft hij al.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:57 schreef chroestjov het volgende:
Als hij de Polo niet inruilt voor een fiets, zal hij de Polo binnenkort in moeten ruilen voor een scootmobiel.
Dan hoeft hij tenminste ook niet meer te schakelen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:00 schreef Seam het volgende:
[..]
BMI boven de 40, dus zou me niets verbazen als hij die op zn 30e al verjaarsdagcadeau krijgt ( betaald door de belastingbetaler :p )
quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dan hoeft hij tenminste ook niet meer te schakelen.
Brad blijft bij de auto. Een scootmobiel heeft niet genoeg vakjes.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is ook maar beterquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Stuitendquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:10 schreef chroestjov het volgende:
Braddie denkt dat hij een gezonde jongeman van 26 is.
hoho alleen overgewichtquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:10 schreef chroestjov het volgende:
lolquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:10 schreef chroestjov het volgende:
quote unquotequote:Op donderdag 13 juli 2017 00:14 schreef Braddie het volgende:
Dat deed ik quote on quote, ik denk dat helemaal niet
te hard rijdenquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:16 schreef Amoeba het volgende:
Kan iemand me even inlichten waarvoor die nou een boete heeft gehad
160 rijden. Boete van 286(?) Reken maar uitquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:16 schreef Amoeba het volgende:
Kan iemand me even inlichten waarvoor die nou een boete heeft gehad
Wat een sneue kutboete zeg.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:16 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
160 rijden. Boete van 286(?) Reken maar uit
Nee echt?quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef Toto69 het volgende:
Haha serifuckingeus een timeout omdat ik ouwehoer tegen ama?
99% van alle snelheidsbekeuringen zijn van die handhaaf boetes die weinig met veiligheid te maken hebben.quote:
En dat is een probleem omdat?quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
99% van alle snelheidsbekeuringen zijn van die handhaaf boetes die weinig met veiligheid te maken hebben.
Wanneer Braddie achter het stuur zit, komt de veiligheid zeer regelmatig in het geding.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
99% van alle snelheidsbekeuringen zijn van die handhaaf boetes die weinig met veiligheid te maken hebben.
Omdat de boetes onbetaalbaar zijn? 30 te hard doe je in een handomdraai (ik rijd motor) en een winkeldiefstal is 'maar' 180 euro.quote:
Een winkeldiefstal plegen doe je ook in een handomdraai. (zelf nooit gedaan trouwens)quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat de boetes onbetaalbaar zijn? 30 te hard doe je in een handomdraai (ik rijd motor) en een winkeldiefstal is 'maar' 180 euro.
Mag je mij vertellen dat dit nog in verhouding is.
Een boete voor 160 rijden is minstens 30 kilometer te hard, dat is vooral heel erg dom. Best een groot snelheidsverschil ook met de mensen die zich wel netjes aan de snelheid houden. Er hoeft er maar 1 niet goed te spiegelen voor een inhaalactie en hij zit er op met zijn dikke neus.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar wel ooit 160 gereden?quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:51 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Een winkeldiefstal plegen doe je ook in een handomdraai. (zelf nooit gedaan trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |