Je hebt er duidelijk nog niet veel gelezenquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:48 schreef BrandX het volgende:
Werkelijk, een van de meest nutteloze, zinloze en onzinnige KLB topics ooit dit, waarbij ook nog eens elke vorm van humor ontbreekt.
ik lees ze al ruim 10 jaarquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk nog niet veel gelezen
Ondanks dat ik het met je eens ben dat dit topic niet best is zijn er toch veel slechtere te vindenquote:
oh dat klopt, maar daarom ook dat ik zeg 'een van de'quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met je eens ben dat dit topic niet best is zijn er toch veel slechtere te vinden
Wat?quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:48 schreef BrandX het volgende:
Werkelijk, een van de meest nutteloze, zinloze en onzinnige KLB topics ooit dit, waarbij ook nog eens elke vorm van humor ontbreekt.
Hij leeft nog tochquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:54 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Wat?
Nouri zou toch voor marokko hebben gekozen als hij nog leefde
Hij kan in dat geval altijd nog naar feyenoordquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
ohja kut
ach met die hartfalen zal hij nooit meer op het oude niveau spelen
quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij kan in dat geval altijd nog naar feyenoord
Fock datquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen moet meeleven 111!1!111!1!!
Treurig als het moge zijn, zo denken er ook zat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik wel triest vind zijn alle steunbetuigingne van Feyenoorders enzo, die het heel wat vinden dat ze "ondanks" hun fanschap van een andere club toch meeleven. Alsof het heel normaal zou zijn om iemand dood te wensen omdat hij voor een andere club speelt.
Praat normaal.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:39 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Fock dat
Abdelhak is een woeshoem !
Heeft weinig geholpen dan..quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:44 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Abdelhak die zijn verkrachtende en moordende profeet aanbidt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |