samequote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Schat, ik sta elke ochtend al om 06.30 op!
drugs are bad mmkayquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
M'n pilletjes vallen verkeerd, kukel haast om
Ik ook.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Schat, ik sta elke ochtend al om 06.30 op!
Meer nemenquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
M'n pilletjes vallen verkeerd, kukel haast om
Volgens mij heb ik honger. Ik lees overal pizzaquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
Omdat je per se een pizza wilt rijden terwijl je je dit niet kan veroorloven en je deze niet echt nodig hebt. Dat je domme pizza op domme pizza maakt door je pizza te houden, vervolgens je pizza moet verkopen om pizza te kunnen kopen, pizza blijft bestellen, vraagt om pizzas op het pizza voor een nieuw pizza maar je pizza vervolgens zo slecht op pizza hebben dat je dit ook uitgeeft aan pizza (in de duurste pizza die je kunt verzinnen), je enorme pizzas krijgt door je niet te gedragen op de pizza.
Alle pizzas die jij maakt op financiele pizza zijn een pizza in het pizza van de werkende en belastingbetalende pizza. Er zijn pizzas die fulltime werken die niet zoveel pizza kunnen betalen als jij doet, die geen pizza kunnen permitteren, terwijl jij dit allemaal wel doet van pizza dat WIJ voor jou verdienen.
Maar goed, dit weet je allemaal en ik vind het heel goed dat je wel gaat proberen te werken. Maar er moet écht iets gebeuren wat betreft je pizza en de pizzas die je hierin maakt. Als je het zelf niet kunt (wat blijkt) dan met een ander. Als je er echt niet toe in staat bent dit zelf te organiseren vind ik dat heel sneu en dan ben je wellicht pizza van jezelf, maar het is tijd om er iets aan te gaan doen.
En je kunt het, daar ben ik van overtuigd.
Uiteraard uiteraardquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb een kind wat naar school gaat
En daarna sporten, fietsend er naar toe uiteraard.
gastquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uiteraard uiteraard
pics van je kind?
Hoe oud ben je dan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gekkiequote:Op woensdag 12 juli 2017 20:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uiteraard uiteraard
pics van je kind?
Alleenstaande milf gespotquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
bevrucht madeliefquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waddan kinders kunnen best grappig zijn soms
meestal zijn ze irritant maja
En dan één kind wat naar school gaat?quote:
Begeleid wonen is de enige opsie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het maar sneu allemaal. Die gaat zo z'n vernedering van vanmorgen weer wegvreten met junkfood (en cola). Vicieuze cirkel dit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |