abonnement Unibet Coolblue
pi_172346025
Hallo allemaal,

Er is een guy met wie ik vroeger gedate heb en nu nog af en toe seks mee heb. Ik heb geen relatie met hem en ik zou het ook niet willen omdat ik niet verliefd op hem ben oid. Ik kan het gewoon goed met m vinden en ik vind hem wel lekker. Nu ben ik er dus achter gekomen dat hij een vriendin heeft. Hij post ook gewoon heel vaak Snapchats met haar wat ik dus ook kan zien. Ik had t een tijdje geleden aan m gevraagd, maar hij zei dat het niet officieel zn vriendin is maar dit is sowieso onzin omdat zij ook veel fotos met hem post etc.
Nu appt hij me nog steeds heel vaak om te vragen of ik langskom, maar ik weet niet of ik ermee door moet gaan omdat hij een vriendin heeft. Ik zou het namelijk andersom ook niet leuk vinden als een vrouw dat bij mij zou flikken, maar aan de andere kant is het niet mijn relatie. Wat vinden jullie hiervan? Moet ik er iets van zeggen tegen hem?
pi_172346091
Wat zeggen tegen hem? Kunt zelf toch ook het contact afhouden?
pi_172346240
Je wilt geen relatie met hem alleen seks. Nou prima toch, aan hem de keus wat ie doet toch. Het is een beetje suf dat je zo iemand aan het lijntje probeert te houden
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:16:23 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172346295
Vragen hoe de vork in de steel zit en wat ze hebben afgesproken daarin. Open of gesloten relatie en op basis van dat een beslissing nemen.

Als hij geen antwoord kan geven en ontwijkt dan zou het wat mij betreft duidelijk zijn en mijn eigen conclusie trekken.
pi_172346402
Je bent zijn neukertje, maar je weigert te geloven dat hij elders nog andere neukertjes zou kunnen hebben?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172346428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:04 schreef zana1 het volgende:
Hallo allemaal,

Er is een guy met wie ik vroeger gedate heb en nu nog af en toe seks mee heb. Ik heb geen relatie met hem en ik zou het ook niet willen omdat ik niet verliefd op hem ben oid. Ik kan het gewoon goed met m vinden en ik vind hem wel lekker. Nu ben ik er dus achter gekomen dat hij een vriendin heeft. Hij post ook gewoon heel vaak Snapchats met haar wat ik dus ook kan zien. Ik had t een tijdje geleden aan m gevraagd, maar hij zei dat het niet officieel zn vriendin is maar dit is sowieso onzin omdat zij ook veel fotos met hem post etc.
Nu appt hij me nog steeds heel vaak om te vragen of ik langskom, maar ik weet niet of ik ermee door moet gaan omdat hij een vriendin heeft. Ik zou het namelijk andersom ook niet leuk vinden als een vrouw dat bij mij zou flikken, maar aan de andere kant is het niet mijn relatie. Wat vinden jullie hiervan? Moet ik er iets van zeggen tegen hem?
Hoe zou jij je voelen als je wel zijn vriendin zou zijn?
Of in een breder perspectief: hij gaat vreemd. Jij bent zijn neukmaatje.
Kortom, jij geeft zelf al aan dat je je hier niet prettig bij voelt.
Dus gewoon kappen met die handel.
pi_172346535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je wel zijn vriendin zou zijn?
Of in een breder perspectief: hij gaat vreemd. Jij bent zijn neukmaatje.
Kortom, jij geeft zelf al aan dat je je hier niet prettig bij voelt.
Dus gewoon kappen met die handel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_172346585
TS, krijgen we nog een reactie van jou?
Of zit je gewoon een beetje dom te giechelen achter je pceetje?

:{w
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:56:59 #9
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_172347003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
TS, krijgen we nog een reactie van jou?
Of zit je gewoon een beetje dom te giechelen achter je pceetje?

:{w
Ze is niet verplicht te reageren en wellicht heeft ze nog een leven naast haar PC.
pi_172348441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:56 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ze is niet verplicht te reageren en wellicht heeft ze nog een leven naast haar PC.
:')

Maar even serieus...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:25:49 #11
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_172349475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je wel zijn vriendin zou zijn?
Of in een breder perspectief: hij gaat vreemd. Jij bent zijn neukmaatje.
Kortom, jij geeft zelf al aan dat je je hier niet prettig bij voelt.
Dus gewoon kappen met die handel.
Misschien hebben ze wel gewoon een open relatie. Beetje gek dan wel dat hij zegt dat het niet officieel zijn vriendin is maar dit zou ik toch even vtv nagaan voordat je het afbreekt om niets.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_172355726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:04 schreef zana1 het volgende:
-
Wat je het beste zou kunnen doen is een keer anale seks zonder condoom voorstellen.. Ik denk dat 'ie dan vrij snel stopt met appen en dus ook langskomen..
pi_172356203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:56 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ze is niet verplicht te reageren en wellicht heeft ze nog een leven naast haar PC.
Ja hallo? Ze vraagt onze mening en vervolgens zwijgt ze in alle talen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 07:34:20 #14
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172357448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je wel zijn vriendin zou zijn?
Of in een breder perspectief: hij gaat vreemd. Jij bent zijn neukmaatje.
Kortom, jij geeft zelf al aan dat je je hier niet prettig bij voelt.
Dus gewoon kappen met die handel.
Dit. Als je je er niet prettig bij voelt moet je kappen. Zo simpel is het.
Maakt het je geen zak uit en geniet je dan wordt het een ander verhaal.
pi_172357626
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:04 schreef zana1 het volgende:
Hallo allemaal,

Er is een guy met wie ik vroeger gedate heb en nu nog af en toe seks mee heb. Ik heb geen relatie met hem en ik zou het ook niet willen omdat ik niet verliefd op hem ben oid. Ik kan het gewoon goed met m vinden en ik vind hem wel lekker. Nu ben ik er dus achter gekomen dat hij een vriendin heeft. Hij post ook gewoon heel vaak Snapchats met haar wat ik dus ook kan zien. Ik had t een tijdje geleden aan m gevraagd, maar hij zei dat het niet officieel zn vriendin is maar dit is sowieso onzin omdat zij ook veel fotos met hem post etc.
Nu appt hij me nog steeds heel vaak om te vragen of ik langskom, maar ik weet niet of ik ermee door moet gaan omdat hij een vriendin heeft. Ik zou het namelijk andersom ook niet leuk vinden als een vrouw dat bij mij zou flikken, maar aan de andere kant is het niet mijn relatie. Wat vinden jullie hiervan? Moet ik er iets van zeggen tegen hem?
Gewoon doorneuken. Niks zeggen. Anders geen piemel meer voor jou. Jij hoopt natuurlijk dat als je iets zegt dat ze uit elkaar gaan om met jou te gaan maar het enige wat er gaat gebeuren is dat hij heel boos op jou gaat worden en je niet meer wilt zien.
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:25:13 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_172357750
Je hoeft geen seks met hem te hebben hoor. Als je je er niet prettig bij voelt doe je het toch niet? Of ben je nog een adolescent en slaaf van je hormonen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172357927
Als hij open is dat hij een vrije relatie heeft met die andere vriendin dan is het allemaal prima toch? Hij en zij vinden elkaar super leuk blijkbaar, maar hebben daarnaast nog seks met anderen. OK toch? Als zij dat willen, en jij geniet graag van zijn lul ;-) pak 'm beet zou ik zeggen. Stel anders een trio met die andere chick voor ^O^
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:12:35 #18
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_172363570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja hallo? Ze vraagt onze mening en vervolgens zwijgt ze in alle talen.
Nogmaals, het is niet sportief, maar ze is niets verplicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')