Mooi ben ik niet de enige die dat ziet!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die staat zelfverzekerd in zijn schoenen
Hij was inderdaad live.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb de twitch app nog niet helemaal door maar volgens mij is hij live.
Gezien zijn historie van banen weigeren gok ik dat hij niet lang bij Peugeot zal blijven. Zijn werkzaamheden zijn niet eens duidelijk gespecificeerd, dus het zullen wel simpele kutklusjes zijn waar de normale medewerkers geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel echt dat hij wel gaat en zich gewoon normaal kan gedragen. Zo'n simpel baantje dat toch nog met auto's te maken heeft zou wel leuk zijn voor 'm.
Ik denk omdat zijn YouTube kanaal afgekeurd is voor het partnerprogramma en hij er dus geen geld meer mee kan verdienen.quote:
Ambtenaar zou heel geschikt zijn voor Brad. Je kan veel zitten, veel computeren en veel lulverhalen verzinnen / schrijven. Maar ambtenaren eten wel vaak burrito's, dus dat zou weer een ragequit kunnen triggeren....quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Brad als ambtenaar van de gemeente hier lijkt me trouwens wel wat. Beetje achter een loket van het stadshuis zitten (met stevig glas, wel zo veilig ook voor de bezoekers) en beoordelen of pasfoto's wel helemaal aan de regeltjes voldoen, ofzo. Lichamelijk belastend zal het niet zijn.
dat is ook kut.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik denk omdat zijn YouTube kanaal afgekeurd is voor het partnerprogramma en hij er dus geen geld meer mee kan verdienen.
Geen idee, hij zei een paar dagen geleden dat hij gekeurd ging worden. Sindsdien niks meer gehoord.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is ook kut.
Hoezo is die afgekeurd dan? Zie genoeg flauwe Youtube kanalen die wel partner zijn.
Als die zakenlieden niet precies doen wat hij wil gaat hij ragen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom wordt braad geen chauffeur ofzo beetje zakenlui rondrijden.
Ah, logisch ja!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik denk omdat zijn YouTube kanaal afgekeurd is voor het partnerprogramma en hij er dus geen geld meer mee kan verdienen.
Een chauffeur moet goed kunnen rijden.....quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom wordt braad geen chauffeur ofzo beetje zakenlui rondrijden.
Je lult maar wat.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Geen idee, hij zei een paar dagen geleden dat hij gekeurd ging worden. Sindsdien niks meer gehoord.
Misschien het taalgebruik
En nu mag het gifje van de klappende koppeling natuurlijk niet.....quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een chauffeur moet goed kunnen rijden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |