F1 2018 kun je toch zien als je een time attack doet?quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:26 schreef Rory78 het volgende:
Nu ik al een paar keer wat uurtjes gehotlapt heb, zou ik wel eens willen weten waar je "record"-lijsten kan vinden van Assetto Corsa of F1 2018.. Als ik google kom ik niet verder dan wat fora. Dat moet toch ergens bijgehouden kunnen worden, niet?
Voor AC kan je deze app/addon installeren:quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:26 schreef Rory78 het volgende:
Nu ik al een paar keer wat uurtjes gehotlapt heb, zou ik wel eens willen weten waar je "record"-lijsten kan vinden van Assetto Corsa of F1 2018.. Als ik google kom ik niet verder dan wat fora. Dat moet toch ergens bijgehouden kunnen worden, niet?
Dan denk ik dat ze een andere mod gebruikenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:29 schreef Sjemmert het volgende:
Geïnspireerd door F1 cafe heb ik zelf even wat op Zandvoort gereden met de ACFL F1 2019 mod. Weet alleen niet helemaal zeker of ze exact dezelfde mod gebruiken in F1 cafe, weet iemand welke mod dat is ?
In ieder geval ter referentie een 1:10.042 gereden. Rudy van Buren heeft in het programma de snelste tijd met een 1:13.1.
Ah ja het zal waarschijnlijk al een oudere mod zijn dan. Misschien de 2018 ACFL ? Heb ook een paar rondjes gereden in de RSS 2019 Hybrid mod en daarmee zat ik op 1:10.9 voorlopig maar dat is sowieso niet de mod die ze daar gebruiken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze een andere mod gebruikenIk was eigenlijk ook al benieuwd, maar volgens mij gebruiken ze sowieso niet de 2019 variant aangezien ze dat al deden voor het begin van het seizoen en die toen volgens mij nog niet uit was.
Volgens mij zei iemand op Tweakers dat het de ACFL 2018 mod was inderdaad, maar geen idee, want die heb ik zelf niet geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah ja het zal waarschijnlijk al een oudere mod zijn dan. Misschien de 2018 ACFL ? Heb ook een paar rondjes gereden in de RSS 2019 Hybrid mod en daarmee zat ik op 1:10.9 voorlopig maar dat is sowieso niet de mod die ze daar gebruiken.
Ik ook niet helaas. Misschien als iemand het zeker weet dat ik die mod ook nog eens probeer. Maar sowieso is de vergelijking met de gasten niet helemaal eerlijk natuurlijk want je weet niet wat voor setup ze gebruiken en of ze wel goed gebruik maken van de ERS systemen wat ook een hoop tijd kan schelen. Kwam gister het topic tegen op Tweakers waar ze een TT competitie houden in de RSS Hybrid 2018/2019 op Zandvoort en op circuits parallel aan de F1 kalender. Dat is wel leuk zal daar eens wat posten af en toe.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij zei iemand op Tweakers dat het de ACFL 2018 mod was inderdaad, maar geen idee, want die heb ik zelf niet geïnstalleerd.
Als je alles in 1 keer wil kopen wordt het wel een aardige som.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:27 schreef Droopie het volgende:
Wat zou het nu kosten als ik een stand-alone computer met stoel, stuurtje en 1 grote monitor kosten en dat ie dan 150 fps ofzo draait in perfecte kwaliteit.
En kom je ook wel eens 2e hands setjes tegen van hobby mensen die zoiets compleet verkopen.
Ik vond F1 2018 grappig enzo, maar alles weggedaan.
Maar dat I-racing is wel heel tof, echter met mijn laptop trok het amper.
Volgend jaar ps5 kopen en nieuwe tvquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je alles in 1 keer wil kopen wordt het wel een aardige som.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat voor eisen je stelt. Maar als voorbeeld kan ik mijn setup geven die kwa prijs/kwaliteit ongeveer in het midden van het spectrum zit. Je kan in de prijs range eronder gaan zitten maar dan lever je wat in aan kwaliteit, je kan er ook boven gaan zitten maar dan wordt het gauw heel veel duurder.
Mijn setup:
PC - 5 jaar geleden 2de hands gekocht voor 1000 euro. Nog nooit wat geupgrade en draait iRacing nog op 84 FPS met hoge settings in 1440p. Specs 4GB R290x, 8GB ram, CPU i7-4790 @ 3,6 GHz.
Stoel - GT Omega rig met monitor stand 430 eu.
https://www.gtomega.eu/co(...)riant=14009912229943
https://www.gtomega.eu/co(...)single-monitor-mount
Monitor - 32 inch 1440p 144hz VA monitor van LG, 370 ongeveer. Kan ook goedkoper als je kleiner gaat of geen 1440p 144hz eist.
https://tweakers.net/pric(...)-32gk650f-zwart.html
Stuur - T300 RS 265 eu ongeveer.
https://shop.thrustmaster(...)g-wheels/t300rs.html
Pedalen (pedalen die bij het stuur komen zijn crap, als je een beetje serieus wil rijden zijn goede pedalen belangrijk, met name het rempedaal). Fanatec CSL Elite LC pedalen, 230 eu.
https://www.fanatec.com/eu-en/pedals/csl-elite-pedals-lc-eu.html
Dus even op een rijtje, en dan zonder PC want dat ligt echt aan je eigen eisen.
Stoel 430
Monitor 370
Stuur 265
Pedalen 230
Totaal 1295
Als je al een monitor hebt of een goedkopere neemt kan er wat af, maar er moet ook nog een PC bij natuurlijk.
Kwa prijs/kwaliteit is Logitech het onder segment, Thrustmaster zit een in het midden en Fanatec zit daar weer boven. Daarnaast is nog een wereld met heel goed custom spul maar dan moet je wel heel serieus zijn of gewoon geld te veel hebben.
paar vragen,quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:57 schreef Sjemmert het volgende:
Nu ik eindelijk weer een beetje hersteld ben van die rot pfeiffer en mijn energie en concentratie niveau weer op peil komen kan ik weer een beetje gaan racen. Deze week al een paar races gedaan in iRacing in de FR2.0 op Laguna Seca. Misschien later in de week ook nog de F3 rijden op COTA
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgend jaar ps5 kopen en nieuwe tv
Kan de Sony Bravia 50" inch dienen voor monitor en jaar later de rest
Dat kan ook natuurlijk. Ik ben ook begonnen met alleen een G27, een wheelstand en een PS3. Over de jaren is er steeds wat bij gekomenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgend jaar ps5 kopen en nieuwe tv
Kan de Sony Bravia 50" inch dienen voor monitor en jaar later de rest
Haha nee, geen traction control of ABS in deze formule wagens. Maar er zit ook niet zo veel power in de 2.0 liter motor dus op de exits is de wagen redelijk makkelijk onder controle te houden imo. Het is vooral turn-in en mid-corner die je moet nailen in deze auto en waar je ook uit moet kijken om hem niet te verliezen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
paar vragen,
heeft die auto traction control?
die chicane neem je gruwelijk strak, is dat de auto die het je makkelijker maakt of heel veel oefenen?
die spiegels, zie je die ingame wel helemaal compleet (want bij ronde 3 haal je auto in en je ziet die auto amper meer)
en in welke klasse rij je momenteel (competitie), zijn de coureurs daar oplettend genoeg voor blauwe vlaggen
Ik raakte altijd in paniek op een baan, omdat ik amper controle kreeg over mijn auto 🤣
Je hebt echt zoveeeeeeel mods voor Assetto.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:22 schreef vosss het volgende:
@:Sjemmert
Gisteren mijn computer zover om Assetto Corsa te installeren. Inmiddels zo lang geleden dat ik geen idee meer had op welke settings ik dat kon spelen.
Blijkt dat alles op ultra prima draait. Maar toen was het al laat en alleen even een rondje met het toetsenbord geprobeerd.
Deze week ga ik mijn stuurtje aansluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |