abonnement Unibet Coolblue
pi_172418915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik ben meer geïnteresseerd in andere alternatieve valuta's dan in Bitcoin, Bitcoin is de hype/bubbel en instappen op hypes/bubbels wanneer die allang in gang zijn gezet, gaat je enkel tranen opleveren. Het grote geld zit in het spotten van een hype of bubbel voordat die gaat ontstaan en tijdig uitstappen voordat de barst ontstaat.
Kan ik inkomen, maar uiteindelijk is Bitcoin je leidraad aangezien je dat kan gebruiken om in altcoins te stappen / uit te cashen naar fiat geld.
Op www.bittrex.com kun je erg veel altcoins vinden in elk geval.
pi_172419130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan ik inkomen, maar uiteindelijk is Bitcoin je leidraad aangezien je dat kan gebruiken om in altcoins te stappen / uit te cashen naar fiat geld.
Op www.bittrex.com kun je erg veel altcoins vinden in elk geval.
Het grootste probleem vind ik vooralsnog de technische vraagstukken, ik vraag mij bijvoorbeeld al tijden af bij welke site ik mij nou het beste kan registreren om alles te beheren?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172419148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:35 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het grootste probleem vind ik vooralsnog de technische vraagstukken, ik vraag mij bijvoorbeeld al tijden af bij welke site ik mij nou het beste kan registreren om alles te beheren?
Bij www.bitonic.nl kan je dus bitcoins kopen en dan overhevel naar www.bittrex.com waar je alles 'beheert'.
pi_172419332
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bij www.bitonic.nl kan je dus bitcoins kopen en dan overhevel naar www.bittrex.com waar je alles 'beheert'.
Maar in feite ontkom je dus niet aan het kopen van Bitcoin omdat er voor de andere alternatieve valuta alleen koersen t.o.v. Bitcoin bestaan en niet t.o.v. bijvoorbeeld EUR of USD?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172419394
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:45 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Maar in feite ontkom je dus niet aan het kopen van Bitcoin omdat er voor de andere alternatieve valuta alleen koersen t.o.v. Bitcoin bestaan en niet t.o.v. bijvoorbeeld EUR of USD?
Voor de alternatieve valuta meestal niet, op een enkeling na zoals Ethereum en Litecoin.
pi_172420010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Voor de alternatieve valuta meestal niet, op een enkeling na zoals Ethereum en Litecoin.
GC / [SC] Cryptocurrencies #523 BLOEDBAD

Ik heb deze OP al wel eens doorgenomen, maar eerst is het kiezen tussen 1 van de 5 sites om je in te kopen, dan 1 van de 4 sites om te gaan traden en vervolgens heb je de keuze uit meerdere soorten wallets.
Wallets vind ik het meest onbetrouwbare element uit de ketting omdat alles lokaal lijkt te moeten worden opgeslagen, één kapotte harde schijf betekent dan meteen een drama?

Maar jij gebruikt dus www.bitonic.nl > www.bittrex.com, en vervolgens welke wallet?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172420119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

GC / [SC] Cryptocurrencies #523 BLOEDBAD

Ik heb deze OP al wel eens doorgenomen, maar eerst is het kiezen tussen 1 van de 5 sites om je in te kopen, dan 1 van de 4 sites om te gaan traden en vervolgens heb je de keuze uit meerdere soorten wallets.
Wallets vind ik het meest onbetrouwbare element uit de ketting omdat alles lokaal lijkt te moeten worden opgeslagen, één kapotte harde schijf betekent dan meteen een drama?

Maar jij gebruikt dus www.bitonic.nl > www.bittrex.com, en vervolgens welke wallet?
Ik gebruik de wallet op Bittrex zelf, dus online wallet/storage.
Sommige mensen kiezen voor offline wallets. Je kan ze alleen backuppen op externe harde schijven/usb-sticks voor de zekerheid.
pi_172421009
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik gebruik de wallet op Bittrex zelf, dus online wallet/storage.
Sommige mensen kiezen voor offline wallets. Je kan ze alleen backuppen op externe harde schijven/usb-sticks voor de zekerheid.
Maar waarom kiezen die mensen dan voor een offline wallet?
Ik zit zo eens het topic door te lezen en ik zie dat mensen het best moeilijk hebben op dit moment, ik stap sowieso pas in wanneer er bodems worden bereikt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172421031
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Maar waarom kiezen die mensen dan voor een offline wallet?
Ik zit zo eens het topic door te lezen en ik zie dat mensen het best moeilijk hebben op dit moment, ik stap sowieso pas in wanneer er bodems worden bereikt.
Omdat sommige mensen een exchange niet vertrouwen: In het verleden zijn meerdere exchanges omgevallen, er met de coins vandoor gegaan of gehackt.
En verstandig, want het blijft een volatiele maar onzekere markt op 't moment.
  PR en moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 20:27:38 #135
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172422125
Toot hoe veel heeft dat je intussen al opgeleverd?
Paar maatjes waren bezig met ethereum en hebben daar echt al wel een paar duizend ekkies uitgehaald.

Wel makkelijk geld verdienen. Durf het zelf niet aan, imo te riskant voor iemand zoals ik die dan geen idee heeft wat 'ie aan het doen is :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172422150
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:27 schreef Moira. het volgende:
Toot hoe veel heeft dat je intussen al opgeleverd?
Paar maatjes waren bezig met ethereum en hebben daar echt al wel een paar duizend ekkies uitgehaald.

Wel makkelijk geld verdienen. Durf het zelf niet aan, imo te riskant voor iemand zoals ik die dan geen idee heeft wat 'ie aan het doen is :P
0,-

Simpelweg omdat

- Alles nu op de exchange staat
- Ik niks verdiend heb tot ik het ook echt uitgecasht heb naar echt geld.

Maar goed, ter indicatie zit ik er voor ~400 euro in en dat was vanmiddag ~1150 op het beste punt.
pi_172422269
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen een exchange niet vertrouwen: In het verleden zijn meerdere exchanges omgevallen, er met de coins vandoor gegaan of gehackt.
En verstandig, want het blijft een volatiele maar onzekere markt op 't moment.
Maar jij vertrouwt www.bittrex.com dan wel voldoende om zonder offline/lokale wallet door het leven te gaan?
En welke strategie pas jij in hoofdlijnen toe?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172422306
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Maar jij vertrouwt www.bittrex.com dan wel voldoende om zonder offline/lokale wallet door het leven te gaan?
En welke strategie pas jij in hoofdlijnen toe?
Ja, vertrouw het voldoende.
Ik daytrade. Ik zet bijv. voor ik ga slapen een buy order op een altcoin (vb. stratis @147999) en als ik wakker word heb ik hem of aangetikt of niet. Vandaag wel, en vervolgens weer verkocht op een paar procenten hoger.
pi_172422558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, vertrouw het voldoende.
Ik daytrade. Ik zet bijv. voor ik ga slapen een buy order op een altcoin (vb. stratis @147999) en als ik wakker word heb ik hem of aangetikt of niet. Vandaag wel, en vervolgens weer verkocht op een paar procenten hoger.
Dat zou dan betekenen dat jouw portefeuille meestal vrijwel volledig uit BTC bestaat?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172423449
Als ik voor mezelf een strategie uiteen zou moeten zetten, zou ik een paar nieuwbakken valuta van zeer lage waarde selecteren waar ik potentie in zie, die echter ook zomaar om kunnen vallen maar net zo goed ridicule groei door kunnen gaan maken en daar dan voor de lange termijn op inzetten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 21:42:36 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172424192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

0,-

Simpelweg omdat

- Alles nu op de exchange staat
- Ik niks verdiend heb tot ik het ook echt uitgecasht heb naar echt geld.

Maar goed, ter indicatie zit ik er voor ~400 euro in en dat was vanmiddag ~1150 op het beste punt.
Aight aight, dus iig wel mogelijkheden om te cashen :Y
Is 't ook beetje billen knijpen af en toe, niet wetend wanneer je nou moet cashen of niet voordat 't weer zakt en je miss verlies maakt?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172475269
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:27 schreef Moira. het volgende:
Toot hoe veel heeft dat je intussen al opgeleverd?
Paar maatjes waren bezig met ethereum en hebben daar echt al wel een paar duizend ekkies uitgehaald.

Wel makkelijk geld verdienen. Durf het zelf niet aan, imo te riskant voor iemand zoals ik die dan geen idee heeft wat 'ie aan het doen is :P
Het gaat niet lang duren of die nieuwe cryptocurrencies gaan ook weer minder effectief worden om te minen. De Bitcoin kwam nogal uit het niets... Helaas ben ik te laat op die hype gestapt, maar de nieuwere coins lijken mij niet zo interessant omdat nu iedereen er wel opspringt. Met de elektriciteitsrekening etc kun je wel wat geld verdienen maar dan moet je al een goeie machine ervoor hebben of kopen en verkopen, maar uiteindelijk tja het is niet veel anders dan aandelen.
pi_172475284
#WOEDEND
  maandag 17 juli 2017 @ 00:20:54 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172475322
:(
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 00:23:26 #145
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172475361
't Is wat.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172475498
Piemol.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 00:37:26 #147
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172475538
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:33 schreef Simterklaas het volgende:
Piemol.
rt
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172475619
Braddie
pi_172475626
Duurt lang.
pi_172475629
Eén glitterplaatje voor dit topic.

Pay close attention or else you'll miss what's happening
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')