abonnement Unibet Coolblue
pi_172437363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Tja, zo werkt de mens toch.
Al eeuwen lang, of het nou een bekende muzikant is, een atleet, of wie dan ook.
Precies, iedereen is inderdaad een hypocriet. De één echter wat meer dan de ander, en ik vind het gewoon vies gedrag. Mensen doen alleen goede dingen als een ander het kan zien, als het ongemerkt gaat zal niemand een poot uitsteken of medeleven tonen.
pi_172437377
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik snap je punt verder wel, maar ik snap niet wat je er mee op schiet om daar dan zelf ook met een statement mee te komen.
Dit is een Slow Chat. Waarom zou ik er iets mee op willen schieten? Als ik de wereld zou willen verbeteren zou ik wel zorgen dat meer mensen buiten dit selecte groepje van een stuk of 10 posters en nog een aantal lurkers dit ziet.
pi_172437380
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Precies, iedereen is inderdaad een hypocriet. De één echter wat meer dan de ander, en ik vind het gewoon vies gedrag. Mensen doen alleen goede dingen als een ander het kan zien, als het ongemerkt gaat zal niemand een poot uitsteken of medeleven tonen.
Tja, ik zou het dan gepaster vinden om zeker net na de dood van iemand om die hypocrisie dan ook vooral in stilte te veroordelen. Net zoals mensen over het algemeen op een begravenis smerig hypocriet zijn, maar dat ook niet naar buiten wordt gebracht.
pi_172437391
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit is een Slow Chat. Waarom zou ik er iets mee op willen schieten? Als ik de wereld zou willen verbeteren zou ik wel zorgen dat meer mensen buiten dit selecte groepje van een stuk of 10 posters en nog een aantal lurkers dit ziet.
Duidelijk, dan weten we ook hoe we de posts moeten inschalen.
pi_172437398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Tja, ik zou het dan gepaster vinden om zeker net na de dood van iemand om die hypocrisie dan ook vooral in stilte te veroordelen. Net zoals mensen over het algemeen op een begravenis smerig hypocriet zijn, maar dat ook niet naar buiten wordt gebracht.
En dat is precies waar ik niet aan mee doe, dingen doen alleen wanneer het gepast is.
pi_172437406
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:00 schreef illusions het volgende:

[..]

En dat is precies waar ik niet aan mee doe, dingen doen wanneer het gepast is.
Ah, jij bent er zo een.
pi_172437416
Een wat ben ik?
pi_172437421
Jongens _O-
pi_172437425
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:00 schreef illusions het volgende:
Een wat ben ik?
Lekker tegen de stroom trappen op een forumpje.
pi_172437428
Dan pas je wel prima op FOK!.
Dat wel.
pi_172437442
Daarom zit ik hier ook. Als m'n rechterpoot niet naar de verdoemenis was zou ik irl wel tegen van alles aan trappen. :D
pi_172437472
Behalve tegen een voetbal. :D
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 15:04:39 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_172437485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:02 schreef illusions het volgende:
Daarom zit ik hier ook. Als m'n rechterpoot niet naar de verdoemenis was zou ik irl wel tegen van alles aan trappen. :D
Ik zou maar eens naar de dokter gaan als je been nog steeds dik is en zo'n pijn doet :Y
pi_172437520
Anyway.
Mijn broertje is op moment naar een condo in Thailand aan het kijken namens mij _O_
pi_172437527
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou maar eens naar de dokter gaan als je been nog steeds dik is en zo'n pijn doet :Y
Mwa, 't doet niet echt pijn meer, alleen nog dik maar volgens mij is het over aan 't gaan. Krijg vanavond van m'n vriendin antibiotica want heb er eigenlijk nog niet echt iets aan gedaan behalve 1 ibuprofennetje, maar ken meerdere mensen die het al hebben gehad. Het gaat meestal na een paar dagen over en komt vaak door allergie voor tiger mosquitos. Daar had ik dan ook echt 5 beten van in m'n enkel.
pi_172437636
Daarnaast vertrouw ik de dokters hier voor geen meter. Zoals het een goeie BNW'er betaamt. :') Maar eigenlijk heeft dat een beetje een andere reden.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 15:26:54 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_172437970
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:10 schreef illusions het volgende:
Daarnaast vertrouw ik de dokters hier voor geen meter. Zoals het een goeie BNW'er betaamt. :') Maar eigenlijk heeft dat een beetje een andere reden.
Slechte ervaringen mee?
pi_172438212
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Slechte ervaringen mee?
Jep, niet eens persoonlijk want ik ben in m'n hele leven nog niet bij een dokter op bezoek hoeven komen, maar m'n schoonmoeder had bijv. een "seizure" (Nederlandse woord even kwijt), die is toen met de ambulance meegenomen en werd doodleuk in de gang neergelegd om daar 6 uur te blijven liggen. De man die voor haar in de "wachtrij" (gang) was, was ondertussen al overleden voor hij aan de beurt was.

Ander voorbeeld, vriend van me die net uit een coma van 3 weken kwam en geen flauw idee had wie of waar hij überhaupt was, kon zo het ziekenhuis uit lopen. Gelukkig dat voorbijgangers 'm weer terugbrachten omdat ie half naakt over de weg liep (zo'n jurkie waar je reet uit steekt :P).
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 15:49:58 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_172438373
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Jep, niet eens persoonlijk want ik ben in m'n hele leven nog niet bij een dokter op bezoek hoeven komen, maar m'n schoonmoeder had bijv. een "seizure" (Nederlandse woord even kwijt), die is toen met de ambulance meegenomen en werd doodleuk in de gang neergelegd om daar 6 uur te blijven liggen. De man die voor haar in de "wachtrij" (gang) was, was ondertussen al overleden voor hij aan de beurt was.

Ander voorbeeld, vriend van me die net uit een coma van 3 weken kwam en geen flauw idee had wie of waar hij überhaupt was, kon zo het ziekenhuis uit lopen. Gelukkig dat voorbijgangers 'm weer terugbrachten omdat ie half naakt over de weg liep (zo'n jurkie waar je reet uit steekt :P).
Oh dat is wel heel treurig idd. Dat op de gang liggen als het heel druk is gebeurt wel vaker. Dan is het op dat moment zo druk dat er doodeenvoudig geen kamertje vrij is.
pi_172440964
hey

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, want ik weet niks zeker maar ik hoop het natuurlijk wel BPN :Y
:*
pi_172442676
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Jep, niet eens persoonlijk want ik ben in m'n hele leven nog niet bij een dokter op bezoek hoeven komen, maar m'n schoonmoeder had bijv. een "seizure" (Nederlandse woord even kwijt), die is toen met de ambulance meegenomen en werd doodleuk in de gang neergelegd om daar 6 uur te blijven liggen. De man die voor haar in de "wachtrij" (gang) was, was ondertussen al overleden voor hij aan de beurt was.

Ander voorbeeld, vriend van me die net uit een coma van 3 weken kwam en geen flauw idee had wie of waar hij überhaupt was, kon zo het ziekenhuis uit lopen. Gelukkig dat voorbijgangers 'm weer terugbrachten omdat ie half naakt over de weg liep (zo'n jurkie waar je reet uit steekt :P).
Toch grappig, dat de verhalen zo verschillend zijn. Hoor louter positieve verhalen over Spaanse zorg van Nederlanders _O-
pi_172442723
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toch grappig, dat de verhalen zo verschillend zijn. Hoor louter positieve verhalen over Spaanse zorg van Nederlanders _O-
Ik alleen maar verhalen zoals beschreven door illusions (over heel zuid-europa trouwens)
al zal er wel verschil in ziekenhuizen zitten
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 22:43:42 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_172447845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik alleen maar verhalen zoals beschreven door illusions (over heel zuid-europa trouwens)
al zal er wel verschil in ziekenhuizen zitten
Dat laatste denk ik ook wel.
En wat leuk dat je broertje voor een condo aan het kijken is. Wil je dat huren voor vakantie of wil je kopen?
pi_172448315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook wel.
En wat leuk dat je broertje voor een condo aan het kijken is. Wil je dat huren voor vakantie of wil je kopen?
Kopen voor verhuur en eigen vakanties.
Lijkt me heel fijn om een eigen uitvalsbasis te hebben voor vakanties.

Zou eerst zelf gaan kijken, maar vind het iets te dicht bij uitgerekende datum om nog zelf ver weg te vliegen :+
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 23:35:27 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_172448962
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Kopen voor verhuur en eigen vakanties.
Lijkt me heel fijn om een eigen uitvalsbasis te hebben voor vakanties.

Zou eerst zelf gaan kijken, maar vind het iets te dicht bij uitgerekende datum om nog zelf ver weg te vliegen :+
Wat een leuk idee en waarschijnlijk nog te betalen ook. En groot gelijk dat je nu niet zelf gaat. Je plaats is nu thuis bij je vrouw die heeft je nu hard nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')