quote:
Ik ken het gevoel man. Ik ben ook wat rusteloos de laatste tijdquote:Op maandag 10 juli 2017 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
En als ik nu zelf ook nog een beetje ontspannen was was het helemaal mooi geweest
t's allright babyquote:Op maandag 10 juli 2017 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
En als ik nu zelf ook nog een beetje ontspannen was was het helemaal mooi geweest
Er schuilt schoonheid in de chaos. Zoals in dit nummerquote:Op maandag 10 juli 2017 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
quote:
Haha lol!quote:Op maandag 10 juli 2017 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? / Hoe zie je er nu uit? (combitopic)heads up dat deze ook nog bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film?quote:
Oh super!! thnx!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:07 schreef heracles het volgende:
[..]
Goeie film ook. Intens. Hoofdrolspeelster heeft zelfmoord gepleegd.
Baise-moi (2000) - IMDb
Same, vibes uit de UKquote:
Echt al een tijd m'n favo producer, die man maakt zulke zieke shit en flikt dat ook gewoon in meerdere genresquote:
Precies dat!! Vette muziek! Net als Synkro trouwensquote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:59 schreef DanOam het volgende:
[..]
Echt al een tijd m'n favo producer, die man maakt zulke zieke shit en flikt dat ook gewoon in meerdere genres
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dat!! Vette muziek! Net als Synkro trouwens
Mijn eerste kennismaking met Synkro was Bitz en toen was ik verkochtquote:
Die is vet h?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:26 schreef DanOam het volgende:
Lekker minimaal en duister die van Synkro en wut die van Reso kende ik nog niet :'D
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |