Max begrijpt dat prima en dat is helemaal niet het geval. Ricciardo pusht net zo hard......quote:Op maandag 10 juli 2017 08:51 schreef Diemux het volgende:
Max begrijpt niet helemaal dat als je alles tot de max (no pun intended) duwt er dingen kapot gaan.
Je heet niet voor niks max natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:51 schreef Diemux het volgende:
Max begrijpt niet helemaal dat als je alles tot de max (no pun intended) duwt er dingen kapot gaan.
Botte domme pech. Niet meer en niet minder. Men moet eens stoppen met roeptoeteren dat Max te veel van zijn auto vergt. Dat is ronduit flauwekul. Dat wordt door Max zelf ontkent, dat wordt door F1 verslaggevers ontkent, dat wordt door zijn teamgenoot ontkent, dat wordt door zijn team ontkent, dat wordt door oud F1 coureurs ontkent en dat wordt door andere huidige coureurs ontkent.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:41 schreef onlogisch het volgende:
Wat denken de pro's hier dat de achterliggende problematiek van Max is in dit seizoen?
Jawel hoor. Die is heel simpel te beantwoorden:quote:Op maandag 10 juli 2017 08:41 schreef onlogisch het volgende:
Deze ogenschijnlijk simpele vraag laat zich niet zo eenvoudig beantwoorden heb ik gemerkt.
Opgelostquote:Op maandag 10 juli 2017 09:57 schreef Geralt het volgende:
Botte domme pech. Niet meer en niet minder.
quote:Op maandag 10 juli 2017 09:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Botte domme pech. Niet meer en niet minder. Men moet eens stoppen met roeptoeteren dat Max te veel van zijn auto vergt. Dat is ronduit flauwekul. Dat wordt door Max zelf ontkent, dat wordt door F1 verslaggevers ontkent, dat wordt door zijn teamgenoot ontkent, dat wordt door zijn team ontkent, dat wordt door oud F1 coureurs ontkent en dat wordt door andere huidige coureurs ontkent.
Dat verhaal kan de wereld uit. Zo werkt het niet.
En buiten dat, in de race ligt de pace seconden lager dan in de kwalificatie dus van te hard pushen is sowieso al geen enkele sprake.
Het enige waaraan men kan zien als een coureur te hard pushed is als hij teveel van zijn banden vraagt en deze binnen een paar rondjes oprookt. Max staat er juist bekend om om erg goed met zijn banden om te kunnen gaan. Waar anderen blokkeren bij aanremmen haalt Max ze in zónder te blokkeren.
Ow en om het maar meteen even voor te zijn, stel Max krijgt volgende GP een lekke band, dan heeft dat niet op voorhand te maken met hoe hij met zijn banden omgaat.
Daar kunnen wij als kijker niets van zeggen. Red Bull is de oorzaak ervan aan het onderzoeken.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
het uitstapje dat Max maakte in Q3, kan absoluut geen oorzaak zijn van de defecte koppeling?
Bij voorkeur dit weekend al, zou wel extra leuk zijn op Silverstonequote:Op maandag 10 juli 2017 10:18 schreef TagForce het volgende:
Het is niet zo dat alleen Max z'n auto stuk gaat. De timing van de failures bij Max is alleen beroerder. Bij hem gaat het in de race stuk, bij Ricciardo gebeurt het in VT2 of VT3, en soms in de Q. En dan kan er nog wat aan gedaan worden voor de race.
En het is ook niet elke keer hetzelfde wat er stuk gaat. Dat zou wel gebeuren als het echt door Max kwam.
Dus nee, de hele vraagstelling (waarom gaat het bij Max stuk en bij Daniel niet) klopt gewoon niet. Het gaat bij Daniel ook stuk, alleen op een gunstiger moment.
Kwestie van tijd voordat het kwartje Max zijn kant op valt, want ongeluk kan niet eeuwig duren.
Het lijkt me dat je zo'n auto daar wel op ontwerpt in de Formule 1?quote:Op maandag 10 juli 2017 08:51 schreef Diemux het volgende:
Max begrijpt niet helemaal dat als je alles tot de max (no pun intended) duwt er dingen kapot gaan.
Maar ja, ik weet er ook niks van af en heb ook niks met Max.
Vergeet het begin van dit seizoen niet.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:47 schreef BrandX het volgende:
Helemaal eens met de goede posts van Geralt. en TagForce.
Zo meen ik mij te herinneren dat vorig seizoen Ricciardo een paar keer in korte tijd pech met zijn auto had. Het gebeurt nou eenmaal.
Bedankt voor deze post. De eerste die duidelijk en serieus isquote:Op maandag 10 juli 2017 09:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Botte domme pech. Niet meer en niet minder. Men moet eens stoppen met roeptoeteren dat Max te veel van zijn auto vergt. Dat is ronduit flauwekul. Dat wordt door Max zelf ontkent, dat wordt door F1 verslaggevers ontkent, dat wordt door zijn teamgenoot ontkent, dat wordt door zijn team ontkent, dat wordt door oud F1 coureurs ontkent en dat wordt door andere huidige coureurs ontkent.
Dat verhaal kan de wereld uit. Zo werkt het niet.
En buiten dat, in de race ligt de pace seconden lager dan in de kwalificatie dus van te hard pushen is sowieso al geen enkele sprake.
Het enige waaraan men kan zien als een coureur te hard pushed is als hij teveel van zijn banden vraagt en deze binnen een paar rondjes oprookt. Max staat er juist bekend om om erg goed met zijn banden om te kunnen gaan. Waar anderen blokkeren bij aanremmen haalt Max ze in zónder te blokkeren.
Ow en om het maar meteen even voor te zijn, stel Max krijgt volgende GP een lekke band, dan heeft dat niet op voorhand te maken met hoe hij met zijn banden omgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |