niet gek toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zwamgod is mad.twitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 09-07-2017 om 17:57:44Well done, Grupetto was 1 minute faster in last 12k than the leaders https://t.co/kML0rWKhwr reageer retweet
Dat is ook mijn droom.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was heet hele peloton te laat binnen. Dan hadden ze met 35 man doorgemoeten.
Overigens was de droom van Desgrange dat hij een zo zwaar parkoers zou uittekenen dat er maar eentje zou finishen.
Watquote:Op zondag 9 juli 2017 18:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is van gisteren, ik zat ook http://www.letour.com/le-tour/2017/us/classifications.html te F5'en maar daar stond ineens weer de uitslag van etappe 8.
Dat kan echt niet. In die grupetto was iedereen dood.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zwamgod is mad.twitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 09-07-2017 om 17:57:44Well done, Grupetto was 1 minute faster in last 12k than the leaders https://t.co/kML0rWKhwr reageer retweet
Dan hoop ik voor je dat die ene niet Froome is, want dan zit je de laatste etappes naar iemand te kijken die niet kan fietsen.quote:
Inderdaad, einde verhaal. Madiot heeft er zich ook al bij neergelegd.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me onmogelijk dat ze Demare met een truc in de Tour kunnen houden.
Hoeft alleen op z'n fiets te blijven zitten en Bling voor te blijven in de massasprints.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:01 schreef Columbiafan het volgende:
Kittel doet dan wel een goede zaak voor groen.
Zeker, Cimolai mag het nu met alleen Le Gac en Vichot gaan proberen. En dan Pinot en Molard voor de ontsnappingen. Maar een gebrek aan knechten kost volgens mij best wat energie.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Madiot zegt dat dit bij het wielrenner hoort. Blijft er kalm onder, toch denk ik dat hier een tactische fout gemaakt wordt.
dat zijn er 7quote:Op zondag 9 juli 2017 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
De vier FDJ mannen, Trentin, Sagan en Renshaw zijn dus de 8 renners die de tijdslimiet niet halen vandaag.
Dat zijn er 7.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
De vier FDJ mannen, Trentin, Sagan en Renshaw zijn dus de 8 renners die de tijdslimiet niet halen vandaag.
Die zijn toch op tijd?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:01 schreef Syntix het volgende:
Zou ook betekenen dat Kiry, Knees en Rowe uit de tour zijn voor Sky.
Boh, zonder helm hadden we een close-up in Martins schedelpan gehadquote:
Bernard Hinault zei in 1979 ook, dat er in principe maar twee renners Parijs hoefden te halen, de winnaar en de verliezer (in casu Joop Zoetemelk).quote:Op zondag 9 juli 2017 18:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was heet hele peloton te laat binnen. Dan hadden ze met 35 man doorgemoeten.
Overigens was de droom van Desgrange dat hij een zo zwaar parkoers zou uittekenen dat er maar eentje zou finishen.
Denk het niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:03 schreef Marcoss het volgende:
Trentin zou dan weer net op tijd binnen zijn
Dit zijn er 7quote:Op zondag 9 juli 2017 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |