abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 juli 2017 @ 20:59:35 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172303861
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
lees dit stukje over voetballers die hetzelfde overkwam.

http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=308558

En dan moeten de alarmbellen nog wel even gaan rinkelen denk ik

De situatie op dit moment moet als zeer ernstig beschouwd worden.
Typisch Voetbalzone, alle 'hartklachten' over één kam scheren. Dom overzicht, pure stemmingmakerij.
pi_172310294
Wereldwijd zijn er ongeveer 200.00 beroepsvoetballers, kortom statistisch komt het gewoon een aantal keer per jaar voor, goed trouwens om te lezen dat het beter gaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 07:35:39 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172310722
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 05:45 schreef raptorix het volgende:
Wereldwijd zijn er ongeveer 200.00 beroepsvoetballers, kortom statistisch komt het gewoon een aantal keer per jaar voor, goed trouwens om te lezen dat het beter gaat.
Op zijn minst is het wel opvallend dat het de afgelopen 25 jaar 4 keer bij Ajax voorkomt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 juli 2017 @ 07:39:10 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172310734
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2017 07:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Op zijn minst is het wel opvallend dat het de afgelopen 25 jaar 4 keer bij Ajax voorkomt.
Doping.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 juli 2017 @ 07:55:09 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172310803
Ajax vliegt familie van Appie Nouri in ^O^

De ouders, broers en oom van Abdelhak Nouri konden gisterochtend dan eindelijk de hand van hun zoon, broer en neefje vastpakken.

Het vijftal werd door Ajax ingevlogen naar Innsbruck en ging direct door naar het ziekenhuis, waar de middenvelder na zijn ernstige hartproblemen nog altijd op de intensive-careafdeling ligt.

In het hospitaal trof de familie naast Nouri’s zaakwaarnemer Fulco van Kooperen de Ajax-clubarts Don de Winter, die in een politieauto met gillende sirene, achter de traumahelikopter aan was gereden. Zijn handelen en dat van de andere medici op het veld werd door algemeen directeur Edwin van der Sar geprezen.

http://www.telegraaf.nl/t(...)ppie_Nouri_in__.html

Als ze nou ook nog ff de tickets en hotel betalen dan is Ajax goed bezig ;)
  maandag 10 juli 2017 @ 08:03:53 #81
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172310841
Familie Nouri hoopt op goed nieuws over hersenen

De familie van Abdelhak Nouri krijgt vandaag belangrijk nieuws over de toestand van de hersenen van de Ajax-speler. Nouri ging zaterdag tijdens het oefenduel met Werder Bremer naar de grond met hartritmestoornissen. Ze roepen iedereen op om te bidden. Dat maakt zijn broer bekend via de facebookpagina Meiden van Halal.

http://www.ad.nl/sport/fa(...)r-hersenen~a44f0296/

Wij van Fok! hopen en bidden mee :Y
  maandag 10 juli 2017 @ 08:05:32 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172310848
quote:
6s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Familie Nouri hoopt op goed nieuws over hersenen

De familie van Abdelhak Nouri krijgt vandaag belangrijk nieuws over de toestand van de hersenen van de Ajax-speler. Nouri ging zaterdag tijdens het oefenduel met Werder Bremer naar de grond met hartritmestoornissen. Ze roepen iedereen op om te bidden. Dat maakt zijn broer bekend via de facebookpagina Meiden van Halal.

http://www.ad.nl/sport/fa(...)r-hersenen~a44f0296/

Wij van Fok! hopen en bidden mee :Y
Ik ben niet gelovig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 juli 2017 @ 08:06:15 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172310853
De Meiden van Halal

We hebben zojuist van de broer van Abdelhak Nouri te horen gekregen, dat de familie Nouri ons allen vraagt om een #dua te doen voor Abdelhak. Morgen krijgen ze namelijk belangrijk nieuws over zijn #hersenen.
- Moge #Allah (swt) ervoor zorgen dat hij zal genezen en weer de oude wordt
- Moge Allah (swt) ervoor zorgen dat ze positief nieuws te horen krijgen
- Moge Hij (swt) ervoor zorgen dat alle zwakke en zieke broeders en zusters op kracht komen en genezen
#Amien Ya Rab. Een #amien wordt enorm gewaardeerd. Delen van het bericht is heel attent van je!
#FamilieNouri #Dua #KrachtVanOnzeOumma #GhairInshAllah #ShifaInshAllah

https://www.facebook.com/(...)955836770331/?type=3
  maandag 10 juli 2017 @ 08:07:37 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172310863
Hartprobleem Nouri blijft incident: "Ajax traint altijd met hartslagmeters"

De gebeurtenis rond Abdelhak Nouri bezorgde zaterdag iedereen rillingen, maar het is zeker niet de eerste keer dat een voetballer op het veld wordt getroffen door hartproblemen. Edwin Goedhart, voormalig dokter van Ajax, reageert.

In de uren nadat Nouri in elkaar zakte op het veld, werd op social media veel gerept over 'de zoveelste voetballer' die wordt getroffen door hartritmestoornissen. Goedhart kan zich voorstellen dat die indruk bestaat. "Ze krijgen veel media-aandacht", zegt de huidige arts van het Nederlands elftal in De Telegraaf.

"Precieze cijfers zijn niet bekend, maar ik zou niet kunnen bedenken waarom het bij voetballers meer voor zou komen dan bij andere sporters. Profvoetballers worden uitermate goed gescreend. Een voetballer krijgt elk jaar een hartfilmpje. Ajax traint bovendien altijd met hartslagmeters."

Bij het incident rond Nouri werd een defibrillator ingezet. Goedhart: "In alle Nederlandse stadions is een defibrillator aanwezig en ik schat in bij 85 procent van de amateurs. Dat hebben we in Nederland goed voor elkaar. Maar er blijft altijd een mate van onzekerheid. Want niet alles is te detecteren. We weten nog niet alles."

https://www.voetbalprimeu(...)hartslagmeters-.html

:{ :{
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 10:18:03 #85
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172312465
Volgens mij werd er zelfs in deze wedstrijd met een hartslagmeter gespeeld, weet ik niet zeker
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 10 juli 2017 @ 11:30:40 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172314045
Hartstilstand

Tussen 2008 en 2011 stond Sno onder contract bij Ajax, daarna kwam hij uit voor clubs als Celtic, Bristol City NEC en Westerlo. Recent voetbalde hij voor RKC Waalwijk. De loopbaan van Sno werd meerdere keren onderbroken, nadat hij in 2010 én 2012 een hartstilstand kreeg. :{

Sinds zijn eerste hartaanval speelde Sno met een inwendige defibrillator. :{ Vorige week vrijdag kondigde Sno aan dat hij een punt achter zijn loopbaan zet, omdat hij 'privé een zware tijd achter de rug heeft.'

http://www.ad.nl/amsterda(...)vander-sno~a71ac56b/
  maandag 10 juli 2017 @ 12:36:00 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172315454
quote:
6s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hartstilstand

Tussen 2008 en 2011 stond Sno onder contract bij Ajax, daarna kwam hij uit voor clubs als Celtic, Bristol City NEC en Westerlo. Recent voetbalde hij voor RKC Waalwijk. De loopbaan van Sno werd meerdere keren onderbroken, nadat hij in 2010 én 2012 een hartstilstand kreeg. :{

Sinds zijn eerste hartaanval speelde Sno met een inwendige defibrillator. :{ Vorige week vrijdag kondigde Sno aan dat hij een punt achter zijn loopbaan zet, omdat hij 'privé een zware tijd achter de rug heeft.'

http://www.ad.nl/amsterda(...)vander-sno~a71ac56b/
Toont dat je toch een redelijk druk leven kunt hebben met hartproblemen.
pi_172317580
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ene DAM riep vroeger dat er een verband was tussen Ajax en spelers met hartproblemen, jammer dat die een VBL permban heeft, anders kon ie het weer mooi uitleggen
Doping.
pi_172317618
quote:
6s.gif Op maandag 10 juli 2017 07:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Doping.
Ja dit dus.
  maandag 10 juli 2017 @ 15:51:41 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172320013
Keizer over Nouri: Het is wachten op de uitslagen en echt hopen

De eerste testresultaten van het hart van Abdelhak Nouri zijn positief, maar trainer Marcel Keizer van Ajax wil niet te vroeg juichen. ,,Ik moet hem echt weer zien staan om daar weer positief over te zijn'', zei Keizer bij FOX Sports.

Nouri wordt in een Oostenrijks ziekenhuis in een kunstmatige coma gehouden, nadat hij zaterdag tijdens de oefenwedstrijd tegen Werder Bremen vanwege hartritmestoornissen in elkaar was gezakt. Ajax meldde gisteravond dat zijn situatie ,,zeer stabiel'' is.

De twintigjarige middenvelder ondergaat vandaag allerlei neurologische testen. ,,Het is afwachten op de uitslagen en echt hopen'', zei Keizer. ,,Hij is in goede handen, er wordt goed voor hem gezorgd.''

Keizer stapte vandaag in Amsterdam weer het veld op. Zijn spelers mochten zelf kiezen of ze wilden trainen. ,,Allerlei emoties lopen door elkaar heen. Het verschilt heel erg per persoon hoe ze hiermee omgaan. Twee jongens die van Jong Ajax zijn aangesloten, wilden niet trainen. Prima, dan moeten ze dat niet doen. Iedereen houdt van 'Appie', O+ of je wel of niet traint maakt niet uit.''

http://www.ad.nl/nederlan(...)echt-hopen~aedd7402/

_O_ ^O^
  maandag 10 juli 2017 @ 15:54:17 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172320092
Ajax-trainer Keizer: 'Nouri anderhalve week geleden nog getest: 100 procent in orde'

Abdelhak Nouri heeft anderhalve week geleden nog een volledige medische test doorlopen. 'En hij was 100 procent in orde', zegt Ajax-trainer Marcel Keizer vandaag.
De middenvelder zakte zaterdag in elkaar op het veld tijdens de oefenwedstrijd tegen Werder Bremen, hij bleek last te hebben van hartritmestoornissen. De resultaten van de eerste hartonderzoeken die zijn gedaan zijn positief.

'Het is nu afwachten op de uitslagen van de neurologische tests', zegt Keizer. 'Dat is nu hopen, iedereen is in spanning. Onze dokter is daar gebleven voor het contact met het ziekenhuis.'
Lees ook: Nouri buiten levensgevaar op intensive care

'Iedereen houdt van Appie'
'Zijn familie is daar, zij krijgen alle updates als eerst te horen. En dan zijn wij aan de beurt. Ik ben zelf zondag ter afleiding maar even op de fiets gestapt.' De spelers hadden vandaag een zogenaamde facuitatieve training. 'Het maakte niet uit of je ging trainen of niet, iedereen houdt van Appie. We moedigen iedereen aan om erover te praten, samen te huilen.'

De impact van het incident is vanzelfsprekend enorm op de spelers. 'Er zijn jongens die al 12 jaar met hem voetballen. Dat is niet makkelijk.' Keizer is zich bewust van de ernst van de situatie maar denkt maar aan één ding als hij aan Nouri denkt.

'Hij is Ajax'
'Ik denk alleen maar dat hij beter wordt. Hij is voor mij Ajax, dominant en actief voetballen. Dat is Appie. We zijn nog niet zo bezig met de voorronde van de Champions League, het draait nu eerst even om Appie.' _O_ _O_ ^O^

http://www.at5.nl/artikel(...)-100-procent-in-orde
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 09:13:20 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172335542
De 36-jarige Feyenoordfan voor het leven Robin van den Heuvel schreef gisteren vanuit zijn hart een gedicht voor Ajacied Abdelhak Nouri. De voetballer viel zaterdag plotseling op het voetbalveld neer en bleek te lijden aan een hartritmestoornis. De woorden van Van den Heuvel hebben op Facebook veel losgemaakt, meldt het Parool.

Het gedicht met de titel Beterschap is inmiddels 14.000 keer geliked en 3.500 keer gedeeld. De 'Dichter van Zuid', zoals Van den Heuvel zichzelf noemt, schreef het gedicht uit frustratie. ,,Als Feyenoorder heb ik een hekel aan Ajacieden en tijdens wedstrijden ben ik negentig minuten lang ontoerekeningsvatbaar, maar de reacties op het nieuws rondom Nouri ging mij veel te ver'', zei hij tegen Het Parool.

Van den Heuvel steekt Nouri en de Ajacieden een hart onder de riem in het gedicht. ,,Opeens ben ik geen rivaal/ Maar duim ik met jullie mee/ Het is schrikken zo'n hartkwaal/ En hem zien instorten op tv.''

Hij eindigt het gedicht met een wens namens het Legioen, de fans van Feyenoord. ,,Op momenten als dit/ is het maar een spel/ Vandaar dit gedicht vanuit Zuid/ Gun je nog vele jaren/ Hoop voor jou nog op een voetbalschoen/ Hoop dat ze op zorg niks besparen/ Sterkte man/ namens het Legioen.''

quote:
Beterschap
Ik hou van voetbal...
Ik hou van rivaliteit...
En in mijn ogen is elke Ajacied een kwal...
Het mag er best zijn die haat en nijd...
Maar nu gaat dat me iets te ver...
Ik wens Nouri beterschap...
Vanaf hier... die club met 1 ster...
Normaal met na getrap...
Maar nu gaat het om een leven...
Hier is waar ik mijn grappen staak...
Hoop dat hem meer tijd word gegeven...
Desnoods met een pacemaker in de maak...
Opeens ben ik geen rivaal...
Maar duim ik met jullie mee...
Het is schrikken zo'n hartkwaal...
En hem zien instorten op tv...
Hoop op een spoedig herstel...
Appie slaap je roes maar even uit...
Op momenten als dit... is het maar een spel...
Vandaar dit gedicht vanuit Zuid...
Gun je nog vele jaren...
Hoop voor jou nog op een voetbalschoen...
Hoop dat ze op zorg niks besparen...
Sterkte man... namens het Legioen.
Dichter van Zuid
Robin van den Heuvel
Tong is jaloers :T
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172336020
Dit leest echt heel vermoeiend.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:49:17 #94
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172336060
Afwachten of die geen hersenletsel heeft opgelopen ;(
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:58:46 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172336232
Zelfs Tong maakt betere rijmpjes
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:11:11 #96
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172336503
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:49 schreef bijstandboy het volgende:
Afwachten of die geen hersenletsel heeft opgelopen ;(
Robin van de Heuvel duidelijk wel.

Meeleven prima hoor, maar die emotionele zelfbevlekking van sommige mensen is gênant.

Puur voor de eigen aandacht iets als dit misbruiken, de media is daar ook zo goed in. :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:13:22 #97
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172336556
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Robin van de Heuvel duidelijk wel.

Meeleven prima hoor, maar die emotionele zelfbevlekking van sommige mensen is gênant.

Puur voor de eigen aandacht iets als dit misbruiken, de media is daar ook zo goed in. :')
Gloryhunters genoeg in het uitvak :')
  Forum Admin dinsdag 11 juli 2017 @ 10:24:38 #98
35723 crew  GGMM
pi_172336774
Wat een schijtgedicht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:31:25 #99
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172336893
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:49 schreef bijstandboy het volgende:
Afwachten of die geen hersenletsel heeft opgelopen ;(
Iedereen die het gedicht leest, lijkt me.
Dit, dus.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 11:34:12 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172337884
OPROEP: Stuur kaartje naar Nouri *O* *O*

Maandag werd bekend dat het hart van Abdelhak Nouri onbeschadigd is, echter zeg dat nog niets over zijn verdere herstel. Ajax meldde gister dat het op dit moment nog niet mogelijk is om de hersenfuncties te onderzoeken.

Wel kunnen wij als Ajacieden Nouri en zijn familie een hart onder de riem te steken. Dit kunnen we doen door onder meer kaarten te sturen. Ajax heeft aangegeven dat de kaarten naar het onderstaande adres gestuurd kunnen worden.

Ajax Fancare,
Arena Boulevard 29
1101 AX Amsterdam

http://www.ajax1.nl/oproep-stuur-kaartje-naar-nouri/

Ik zeg doen :7 ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')