abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 15:32:07 #1
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172270526
Etappe 8: Dole - Station des Rousses, 187,5 km
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbij de top van de klim blijft het nog korte tijd vals plat omhoog lopen, maar daarna slaan de renners al snel linksaf en ruilen ze een behoorlijk brede weg in voor een wat smallere weg. Hier gaat het twee kilometer behoorlijk naar beneden, met onderweg nog twee haarspeldbochten. Daarna is er dan weer een kort knikje omhoog, van anderhalve kilometer. Dit is misschien wel het venijnigste stuk van deze rit, want het gaat nu ineens keihard aan 10% omhoog. Dat gaat voor veel renners een verrassing zijn, lijkt me. Na 143 kilometer komen de renners door Choux en hier is dat steile onding afgelopen, waarna het vervolgens wat langer naar beneden gaat. De afdaling die volgt is zes kilometer lang en nog best lastig. De weg is weer eens smal en ook nog eens slecht. In de Jura mogen ze van mij best wel eens het asfalt verversen, dat is geen overbodige luxe. Er liggen een aantal zeer lastige bochten in de afdaling, die moeilijk in te schatten zijn. Er wordt gefietst door een donker bos, dus overzicht is er niet echt. Aan het eind van de afdaling passeren we het dorpje Vulvoz en zijn we eigenlijk weer bijna terug op het punt waar we eerder waren. Als we de doorgaande weg volgen komen we weer uit in de buurt van Chassal, aan de voet van de Côte de Viry. We volgen de doorgaande weg daarom maar niet en slaan rechtsaf, richting Larrivoire. Al snel begint de weg weer omhoog te lopen, het zal nu 4,5 kilometer aan 3% omhoog gaan. Ziet er op het profiel weer een stuk spectaculairder uit, maar stelt in feite weinig voor. De weg is hier wel weer iets beter en ook wat breder, dat is een bonus. Na dit klimmetje gaat het weer zes kilometer naar beneden, in de richting van Saint-Claude. Deze afdaling is wat makkelijker dan de vorige, er zijn alleen in het begin wat vervelende bochten, maar al snel wordt de weg wat breder en daarmee de bochten ook wat makkelijker. Na 159 kilometer moeten de renners dus in staat zijn om heelhuids Saint-Claude te bereiken, de geboortestad van Alexis Vuillermoz. Deze slissende Fransman van AG2R, ook wel Pikachu genoemd, zal gemotiveerd aan de start staan. Saint-Claude is overigens een mooie stad, met vooral een aantal opvallende bruggen, waaronder de Pont de Pierre.

In Saint-Claude hebben we al 159 kilometer afgewerkt en dus is het nog minder dan 30 kilometer tot de finish. Na de passage in deze stad is het nog twee kilometer vlak, maar dan fietsen de renners door Rochefort en hier begint de laatste klim van de dag. Helaas niet het Belgische Rochefort, dus geen goed bier, in plaats daarvan een behoorlijke klim. De Côte de la Combe de Laisia-Les Molunes, een hele mond vol, gaat bedwongen worden. In totaal is de klim bijna twaalf kilometer lang en 6,4% gemiddeld. De beklimming van de eerste categorie is redelijk onregelmatig. Het begint met een kilometer aan 5%, gevolgd door een kilometer aan 8%. Dat is dan ook meteen de zwaarste kilometer van de klim, het zwakt af richting 6% en dat blijft drie kilometer zo. Daarna volgt er halverwege de klim een kilometer aan 7%, maar daarna is het twee kilometer weer wat vlakker en komt het gemiddeld niet boven de 5%. Richting de top van de klim gaat het twee kilometer omhoog aan iets minder dan 8%, daarna is er weer een wat makkelijkere kilometer aan 5%, voor het richting de top nog even steil wordt. Na 175,5 kilometer, op 12 kilometer van de finish, komen de renners boven. Het is niet de zwaarste klim ooit, maar wel een behoorlijk mooie. De renners rijden langs steile rotswanden en hebben aan de andere kant van de weg juist weer een prachtig uitzicht over een vallei. Een aantal van die rotswanden zijn zo bijzonder dat ze zelfs een eigen naam hebben, zo rijdt men op zes kilometer van de top langs Chapeau de Gendarme, een rotspartij met een bijzondere vormgeving en ook nog eens een waterval pal langs de kant van de weg. Richting de top verlaten de renners overigens de grote weg. Ze nemen een bocht van 180 graden en rijden dan via een vrij smalle weg door wat gehuchten heen. Het is bepaald geen doorgaande weg, want ze sluiten het hier doodleuk af als er wat sneeuw valt. Daarom konden de karretjes van Google hier ook niet rijden, dus geen idee hoe het er allemaal precies uit ziet.

In een van die kleine gehuchtjes ligt de top van de klim, die dus niet echt een klinkende naam heeft. De Côte de la Combe de Laisia-Les Molunes, schiet niet echt op. Les Molunes is de gemeente waar we ons nu in bevinden, dan slaat in ieder geval een deel van de naam alvast ergens op. Na de top van de klim gaat het heel kort naar beneden, maar daarna is het drie kilometer zo goed als vlak. Op zeven kilometer van de streep gaat het twee kilometer wat steviger naar beneden, met ook nog wat bochtjes. Tegen die tijd zijn de coureurs weer op een bredere weg beland, wat de afdaling wat makkelijker maakt. De bochten zijn prima in de schatten, alleen het asfalt laat wat te wensen over. Op vijf kilometer van de streep volgt er een bocht naar rechts en dan begint de weg meteen omhoog te lopen. Het begint redelijk steil, met een kilometer aan 6%, gevolgd door twee kilometer vals plat. Op iets minder dan vier kilometer van de streep rijden de renners door het bergdorpje Lamoura, waar het dus wat afvlakt. Hier nemen de coureurs een bocht naar rechts en vrij snel daarna een bocht naar links. Na die tweede bocht komen ze terecht op de brede weg richting het skistation. Deze weg heeft een aantal flauwe bochtjes, maar eigenlijk gaat het drie kilometer zo goed als rechtdoor tot de streep. Op drie kilometer van de streep loopt het ook nog een paar meter naar beneden, maar verder gaat het heel lichtjes bergop verder richting de finish. In de laatste kilometer is er nog een flauwe bocht naar links, gevolgd door een flauwe bocht naar rechts, terwijl het nog een paar meter stijgt. Ook in de laatste meters zijn er nog wat korte bochtjes. Mocht het op de een of andere manier een sprint worden dan is het geen overbodige luxe om de laatste kilometers nog eens te verkennen. Na 187,5 kilometer finishen de renners dan naast de parkeerplaats van het lokale skistation.

Allemachtig, wat heb ik me een ongeluk gezocht. Op het wereldwijde web zoeken naar Station des Rousses brengt je zeer zeker niet naar de finishplaats van deze rit. Het dorp Les Rousses ligt een aantal kilometer verderop en daar kom je al snel terecht als je zoekt naar het station. De plaats waar we finishen staat beter bekend als La Serra, hoewel een deel van de vakantiehuisjes dan wel weer de naam Station des Rousses draagt. Station des Rousses lijkt de overkoepelende naam te zijn van dit skigebied. In totaal wonen er in het skigebied van Les Rousses 6400 mensen, verdeeld over verschillende dorpjes. Eén van die dorpjes, Lamoura, passeerden we nog aan het eind. Het draait in deze omgeving natuurlijk volledig om wintersport. Zo is er hier 200 kilometer aan piste, waar je uiteraard kan skiën, maar ook biatlon schijnt in deze contreien tot de mogelijkheden te behoren. Het is de tweede keer dat de Tour hier is. De eerste keer was in 2010, toen ging de zevende rit van Tournus naar Station des Rousses. De overwinning ging naar Sylvain Chavanel, die zijn tweede rit in een week pakte en bovendien de gele trui mocht aantrekken. Hij reed vanuit de achtergrond naar voren en sloot voor de top van de laatste klim aan bij zijn ploeggenoot Jêrome Pineau, die hij al snel weer ter plaatse liet. Niemand kwam meer in zijn buurt, want nummer twee Rafa Valls eindigde op iets minder dan een minuut. De rit zag er toen wel anders uit. Het eerste deel van de laatste klim van deze rit is gelijk aan de laatste klim van die rit, maar een paar kilometer voor de top wordt er nu een andere weg gekozen. De weg die men in 2010 koos bleef omhooglopen tot op vier kilometer van de streep, daarna werd het pas vlak. Nu is het relatief vlakke gedeelte dus langer. Of het een vooruitgang is zullen we vanzelf wel merken.

Om 12:10 begint de rit officieus en een kwartier later officieel. De uitzending van Sporza begint net als de afgelopen dagen om 14:10, de renners zijn dan als het goed is al een kilometer of 70 onderweg en hebben de eerste klimmetjes van de dag achter de rug. In deze kilometers hoeven we nog niet veel te verwachten, er zal alleen een stevige strijd zijn om in de kopgroep van de dag te komen. De finish wordt verwacht tussen 16:59 en 17:26, best vroeg. In startplaats Dole zal het belachelijk warm zijn, dik boven de 30 graden. Weinig kans op regen en ook weinig kans op wind. In de buurt van de laatste klim, in Saint-Claude, zal het iets minder warm zijn. Net onder de 30 graden, alsnog vrij warm dus. In de middag is er wel een kleine kans op neerslag, wat we met het slechte wegdek in de Jura absoluut niet moeten willen. Weinig wind, maar dat is sowieso niet echt relevant tijdens deze rit.

Op papier lijkt dit een ideale rit voor de vluchters. We zijn al een week bezig en nog geen een keer heeft een kopgroep het gehaald. Dan komt het moment dat een groep vluchters het gaat halen steeds dichterbij en dit lijkt een geschikte rit om de ban te breken. Het is dan wel een bergrit, maar eigenlijk zou ik het liever een veredelde heuvelrit willen noemen. De beklimmingen zijn waarschijnlijk niet zwaar genoeg om voor grote verschillen tussen de favorieten te zorgen en de volgende rit is een stuk zwaarder. Daardoor ligt het voor de hand dat de mannen die voor de gele trui gaan hun krachten nog even sparen. Veel bergritten niet, dus het kan ook zo zijn dat men iedere mogelijkheid aan gaat grijpen om te proberen tijd te pakken op de concurrentie, maar met het oog op de negende rit verwacht ik dat het tussen de favorieten vrij rustig gaat blijven. Dit terrein, zonder al te zware beklimmingen, is wel ideaal voor veel renners. Ook de jongens die nie zo goed in het hooggebergte voor de dag komen kunnen hier een gooi doen naar de overwinning, zie ook Chavanel in 2010. Het lijkt mij vrij waarschijnlijk dat er een omvangrijke kopgroep wegrijdt, die het peloton de rest van de dag niet meer ziet. Het gaat wel een gevecht worden om in die kopgroep te belanden.
1. Cummings. Een paar maanden geleden lag Cummings nog volledig in de kreukels. Tijdens de Ronde van het Baskenland reed hij in de rit naar Bilbao samen met nog wat jongens tegen een paaltje en hij brak meerdere botten, waaronder zijn borstbeen. Het was eigenlijk vrijwel meteen uitgesloten dat hij nog de Tour zou rijden, maar daar dacht hij zelf anders over. Hij herstelde wonderbaarlijk snel en tijdens de nationale kampioenschappen van Groot-Brittanië was hij weer van de partij. Voor de gezelligheid won hij maar meteen de tijdrit en een aantal dagen later reed hij ook tijdens de wegrit iedereen naar huis. Tijdens de Tour hebben we hem al regelmatig in beeld gezien, in zijn nieuwe trui. Hij deed weer wat hij altijd doet, achteraan bungelen, ver weg van de stress en de valpartijen blijven. Krachten sparen, voor die ene rit. Want Cummings kiest altijd een rit uit en die rit wint hij dan ook meteen. Het lukte in 2015 en in 2016 en ook deze Tour gaat hij weer een dag hebben dat alles lukt. Dit lijkt me een zeer geschikte rit voor hem, vergelijkbaar met de rit die hij vorig jaar won. Als ik renner was en ik was van plan om tijdens deze rit aan te vallen, dan wist ik wel in welk wiel ik ging zitten bij de start.
2. Vuillermoz. De lokale jongen. Hij zal hier graag zijn kans grijpen, hoewel hij misschien last heeft van stalorders. Bij AG2R draait alles om Romain Bardet en Vuillermoz is een van de belangrijkste knechten van Bardet. Wat dan weer perspectief biedt is dat Bakelants een aantal dagen geleden in de aanval mocht gaan, dan mag een andere renner van AG2R dat vast ook. Voor Vuillermoz zou dat mooi zijn, al is het laatste deel van deze rit dan weer niet helemaal in zijn voordeel. Lijkt ook niet echt over de beste vorm ooit te beschikken, maar dat terzijde.
3. Roglic. Ging de vorige rit twee keer op z'n plaat, maar de schade lijkt mee te vallen. Het plan van Roglic was om geel te pakken in Düsseldorf en daarna maar te kijken hoe ver hij kon komen in het klassement, maar dat plan bleek al snel geen droomplan te zijn. Ondertussen staat hij al acht minuten achter Froome en daardoor kan hij wel lekker gaan vrijbuiten. Mist de tactische kennis om dan daadwerkelijk te winnen, maar Rittenkaper Roglic gaan we hopelijk nog vaak in de aanval zien. Samen met Gesink, het liefst. Hoewel ik denk dat Gesink deze rit nog even laat schieten. Heeft al vaker aangegeven dat we hem pas in de tweede en derde week hoeven te verwachten.
4. Minnaard. Laat ik maar eens een keer een Nederlander noemen, om alle vermoedens dat ik de Nederlanders dood zou zwijgen van tafel te vegen. Marco Minnaard is een totaal onopvallende jongen, zonder groot palmares. Toch is de Zeeuw steeds beter gaan fietsen en in deze Tour komt hij tot nu toe verrassend goed mee. Nu klinkt een 50e plaats in de rit naar La Planche des Belles Filles niet spectaculair, maar het wil wel zeggen dat hij een heel eind kan komen als hij in een kopgroep terecht weet te komen zonder veel spectaculaire klimmers. De jongens van Wanty namen een snipperdag de afgelopen rit, dus een van die mannen gaat sowieso in de aanval. Voor Guillaume Martin zal het wat te vroeg zijn, dus dan kom je uit bij Degand of Minnaard.
5. Navarro. Een rit in de bergen, potentieel een prooi voor de vluchters. Van de Tour van 2016 heb ik geleerd dat je dan maar het beste altijd de naam van Navarro kan noemen. Hij is zo'n beetje het tegenovergestelde van Cummings. De Brit kiest altijd één of twee ritten uit, Navarro streept ze allemaal aan. Gaat altijd in de aanval, overal waar het kan en komt dan aan het eind altijd tekort. Dat gaat nu weer zo zo zijn.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:32:26 #2
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172270531
Straks komt die steile kilometer aan 10% ofzo (lol)
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_172270538
Gesink God *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_172270541
SOWWW
pi_172270546
Kwiat mag ook wel een schouderklopje krijgen voor het werk wat ie nu doet.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:33:02 #6
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172270550
ja, op sporza
pi_172270560
Commentator op NPO kan het alleen maar over Geesink hebben :')
pi_172270563
Barguil is een stuk beter dan in de Dauphine.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172270570
Dit moet je meemaken op de NOS. Herbert en Gesink _O- _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:33:44 #10
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_172270574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:33 schreef PSVCL het volgende:
Wist niet dat er judo bezig is.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:33:54 #11
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172270579
quote:
Dan schakel je lekker naar het Belgje of een andere zender, alternatieven genoeg hoor
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172270581
Zullen er nog klassementsrenners Sky om hun moeder laten roepen of zijn ze al blij dat kunnen volgen ? Bertje zie ik nog wel wat doen, ook al zal het vrij kansloos zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:34:25 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172270604
Ondertussen houdt Kwiatkovski op z'n dooie eentje het gat binnen de 2 en een halve minuut.
pi_172270614
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Zullen er nog klassementsrenners Sky om hun moeder laten roepen of zijn ze al blij dat kunnen volgen ? Bertje zie ik nog wel wat doen, ook al zal het vrij kansloos zijn.
Lijkt me geen geschikte klim voor een aanval op Sky, of Sky moet wel heel slecht zijn. Gewoon lekker in het wiel gaan hangen en evt. nog een sprintje voor boni's.
pi_172270617
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dan schakel je lekker naar het Belgje of een andere zender, alternatieven genoeg hoor
.Ik kijk altijd NPO
pi_172270624
quote:
Ga weg met je valse waarneming!!
pi_172270636
quote:
wim gaat zo de horrorversie posten wanneer Gesink gaat lossen.
Jack does it in real time...
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 15:36:07 #19
842 Zorro
Z
pi_172270639
Ik mis wel de pijl bij Gesink.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172270655
Gesink laat andermaal uitstekend koersinzicht zien.

DeeBee.
pi_172270664
Gesink Gesink Gesink ! _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:20 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172270674
FROOMELOEN
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:24 #23
pi_172270680
Froome in het SKOEKELOEN
pi_172270682
jAAAAAAAAA Froome gevallen
- verwijderd door admin -
pi_172270683
Pauwels oogt wel het beste van deze groep ook al hoeft dat niet alles te zeggen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:30 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172270684
Froome in het skoekeloen
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:31 #27
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172270685
Sky doet een Verstappentje
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:31 #28
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172270686
:W Froomie
pi_172270687
Sky rechtdoor.
pi_172270689
Sky doet een verstappen
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:39 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172270691
Hahahahhaaaaa
pi_172270694
Dit is goed voor de kopgroep.
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:45 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172270696
Froome kan niet sturen
pi_172270700
Omijngod
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:54 #35
446803 Tagliano
pi_172270702
Godverdomme gemist :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:55 #36
311468 Van_Poppel
pi_172270704
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Sky doet een verstappen
:D
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:37:57 #37
pi_172270706
Gunstig voor de koplopers wel.
pi_172270708
Positief voor Gesink dit.
pi_172270710
WAT GEBEURDE DAAR
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:38:05 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172270711
Froome :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:38:14 #41
168304 Mani89
pi_172270718
Ja jongens van Sky, jullie gaan veel te hard met deze nutteloze achtervolging. Doe het even rustig aan wil je.
pi_172270719
Froome zit weer in de groep, links vanaf voor gezien
pi_172270724
Mannetje van Trek ook?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:38:56 #44
168304 Mani89
pi_172270739
De schrik zal er nu goed in zitten, die gaan het vanaf nu rustig aan doen, geen reden om risico's te nemen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:39:02 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172270742
Gewoon stukje grashappen en weer verder
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:39:15 #46
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172270749
geweldige coureur die froome.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172270757
Sporza denkt dat Gees de sterkste is.
pi_172270767
Heeft ze toch wel een half minuutje gekost dit.
pi_172270769
Rende 'ie in paniek de rest van de afdaling?
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:39:58 #50
pi_172270777
Calmejane is een woelwater.
pi_172270778
Wuyts gaat 'm al knijpen voor de Gees _O_
pi_172270783
Lilian jongen, doe nou eens rustig.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:40:10 #53
39333 Zelva
pi_172270787
Froome erop en erover.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:40:10 #54
pi_172270788
Rustig aan Johnny
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:40:26 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172270796
Calmejane is echt veel te aanvallend ingesteld :D
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:40:28 #56
168304 Mani89
pi_172270798
Gesink ziet er allerminst fris uit, zeker vergeleken met een paar anderen daar.
pi_172270799
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

:D
pi_172270809
Buchmann die hier niet in de kopgroep zit is pijnlijk.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:40:54 #59
pi_172270811
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Calmejane is echt veel te aanvallend ingesteld :D
Hij rijdt bij DIRECT ENERGIE, wat verwacht je dan?

Daar zijn ze allemaal van de mongolenaanval
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:40:55 #60
pi_172270812
Serge dacht dat er nog wat bergpunten lagen daar ofzo? :')
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:41:13 #61
pi_172270821
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:40 schreef Columbiafan het volgende:
Buchmann die hier niet in de kopgroep zit is pijnlijk.
Misschien is die jongen gewoon niet zo'n begenadigd coureur.
pi_172270829
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Gesink ziet er allerminst fris uit, zeker vergeleken met een paar anderen daar.
Het zou pas echt verontrustend zijn als Gesink er fris uit zou zien.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:41:33 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172270839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Liefst met tong zo ver mogelijk uit je bek en gekke gezichten trekken
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:41:56 #64
262211 hhh38
pi_172270849
quote:

[..]

Genot als Voeckler ploegleider wordt daar.
pi_172270857
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Misschien is die jongen gewoon niet zo'n begenadigd coureur.
Prima wielrenner hoor.
pi_172270862
Citius, Altius, Fortius.
pi_172270874
Blok erop in het peloton? Of wachten ze totdat Thomas weer vooraan zit?
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 15:42:40 #68
842 Zorro
Z
pi_172270877
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Genot als Voeckler ploegleider wordt daar.
Die gaat nog met tong uit de mond gezichten trekkend achter het stuur van de auto zitten .
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:42:43 #69
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172270880
quote:

[..]

Heb je dan liever de strategie van team Sky? :')
pi_172270884
Deeg _O_
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 15:42:59 #71
842 Zorro
Z
pi_172270886
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:42 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dank _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:43:01 #72
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172270888
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:42 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
robert geesink aldus de NOS
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172270892
Hoe is de sprint van Pauwels ? Die gaat er wel tot aan eind aan toe bijblijven.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:43:26 #74
pi_172270899
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:42 schreef meneerfiets het volgende:

[..]

Heb je dan liever de strategie van team Sky? :')
Ik vind het ook leuk hoor, maar hij gaat zo deze etappe niet winnen terwijl die gozer bizar goed is op het moment.

Peloton na de chute van Froome/Thomas gelooft t wel
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:43:31 #75
168304 Mani89
pi_172270903
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:43 schreef Pedroso het volgende:
Kijk maar.

pi_172270910
Hopelijk wint Bakelandts en doet hij de missen op het podium binnen.
pi_172270912
Waarom zitten Henao en Nieve nooit mee bij de voorste?
pi_172270913
Peloton is nu definitief klaar voor de ritzege denk ik.
pi_172270915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Ja jongens van Sky, jullie gaan veel te hard met deze nutteloze achtervolging. Doe het even rustig aan wil je.
Waarom heb jij Geesink vandaag, terwijl dat morgen veel logischer zou zijn geweest?
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:44:10 #80
pi_172270924
Als deze groep in zijn geheel aankomt wint Van Avermaet voor Calmejane en Barguil.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:44:10 #81
pi_172270925
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:43 schreef Pedroso het volgende:
Strijkijzer.
pi_172270928
Gesink in de afdaling!
pi_172270941
Serge in het Geel vanmiddag _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:45:00 #84
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172270946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:43 schreef TheArt het volgende:
Peloton is nu definitief klaar voor de ritzege denk ik.
Denk van niet hoor, het echte werk moet nu nog beginnen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:45:10 #85
262211 hhh38
pi_172270950
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom heb jij Geesink vandaag, terwijl dat morgen veel logischer zou zijn geweest?
Morgen is niet voor de vluchters
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:45:48 #86
pi_172270965
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Morgen is niet voor de vluchters
jawel
pi_172270969
Sky gaat toch weer rijden nu Thomas vooraan zit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:45 schreef meneerfiets het volgende:

[..]

Er zitten geen koekebakkers vooraan. Die gaan op zo'n laatste klim echt geen 3 minuten verliezen op het peloton. Zo zwaar is die klim ook niet.
pi_172270983
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

jawel
Nee, joh. Zware bergen, dan een heel stuk vallei plus de zeer zware Mont du Chat.
pi_172270990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:45 schreef meneerfiets het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, laatste berg vd 1e cat. is niet echt voor de klimmers om het verschil te maken.
pi_172271013
Minnaard _O_ Chapeau.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:47:41 #91
311468 Van_Poppel
pi_172271018
Demare plotseling op een kwartier :')
pi_172271023
De Gendt is alweer aan het sparen om morgen weer met zijn krachten te gaan smijten.
pi_172271029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Kittel toch ?
pi_172271031
quote:
Als een debielen naar beneden gereden denk ik dan.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:48:10 #95
pi_172271032
quote:
Milaan-San Remogenot _O_
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 15:48:13 #96
842 Zorro
Z
pi_172271033
quote:
Nee Kittel.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:48:17 #97
262211 hhh38
pi_172271034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

jawel
Koninginnerit en de dag voor de rustdag. Die gaan de klassementsrenners echt niet als makke lammetjes achter Sky afwerken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:48:24 #98
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271039
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:47 schreef TheArt het volgende:
Minnaard _O_ Chapeau.
Talentje puur sang!
pi_172271041
Démare verliest al een hele tijd nauwelijks tijd meer. Die heeft een tweede adem gevonden.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:48:34 #100
311468 Van_Poppel
pi_172271043
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Kittel toch ?
Klopt :@

Die rijdt nu in het groen
pi_172271054
Talentje hoor die Minnaard. En nog maar 28 !
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:49:08 #102
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Démare verliest al een hele tijd nauwelijks tijd meer. Die heeft een tweede adem gevonden.
of een goede volgwagen. :')
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:49:17 #103
pi_172271060
quote:
Dat is erg naïef.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:49:45 #104
168304 Mani89
pi_172271066
Als ik Sky was zou ik nu wat rustiger aan doen gezien morgen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:50:04 #105
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271069
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:49 schreef Pedroso het volgende:
Talentje hoor die Minnaard. En nog maar 28 !
Ik kan me nog herinneren dat ie in 13' moet opstappen bij het Rabo Opleidingsteam, en nu rijd ie de TDF, prachtig verhaal.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:50:06 #106
pi_172271071
Sep weer tweede. :D
pi_172271074
Buchmann zit gewoon Latour te schaduwen :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:50:23 #108
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172271077
quote:
Die gaat gewoon even snel als Gesink nu, helemaal logisch hoor
pi_172271078
quote:
Rijdt iets van 6 km achter groep Kittel. Dus die rijdt gewoon op zeker 25 minuten.
pi_172271081
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat CCC en Gazprom zo overnemen voor Jan Hiert en Firsanov.
pi_172271090
Is er een ticker waar je kunt zien waar ze exact rijden op google maps?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:51:03 #112
262211 hhh38
pi_172271091
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Laat ze zich maar opsouperen
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:51:14 #113
pi_172271097
Pinot rijdt echt fantastisch.
pi_172271102
Valgren lijkt op een lesbische vrouw
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:52:07 #115
262211 hhh38
pi_172271106
Rotspartijen _O_
pi_172271110
Wat verwachten wij nog van het peloton Geel?
pi_172271116
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:52 schreef Columbiafan het volgende:
Die gaan er nog gewoon voor.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:52:48 #118
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271120
Waarom John, waarom? :o
pi_172271124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:52 schreef meneerfiets het volgende:
Waarom John, waarom? :o
Contador.
pi_172271126
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:50 schreef poiuytr het volgende:
Is er een ticker waar je kunt zien waar ze exact rijden op google maps?
Iemand?
pi_172271127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:52 schreef Columbiafan het volgende:
Volgens TheArt kunnen ze niet meer terugkomen, dus dat geloven wij.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:53:24 #122
168304 Mani89
pi_172271129
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik hoop dat CCC en Gazprom zo overnemen voor Jan Hiert en Firsanov.
Sprinttreintje voor Ponzi.
pi_172271133
Groep Gele Trui gaat toch weer naar de 2 minuten, het is nog niet gelopen dus.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:53:39 #124
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271138
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Iemand?
Beste tracker is letour.fr
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:54:21 #125
pi_172271148
Kut groep geel
pi_172271154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:53 schreef groenen het volgende:

[..]

Volgens TheArt kunnen ze niet meer terugkomen, dus dat geloven wij.
Net niet aangezien ze er mee stopten en zelfs na aansluiten van Froome en Thomas niet direct gingen rijden. Nu natuurlijk weer perfecte kans.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:54:45 #127
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271159
LollerGPS
pi_172271162
Valgren jongen, waar rij je naartoe?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:55:19 #129
333483 Aguero
oooooooo
pi_172271172
Ik ben geen fan van Team Sky.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:55:36 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271179
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:55 schreef Aguero het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand fan is van Team Sky
pi_172271182
Kwiat man _O-
pi_172271183
Groep Geel loopt 20 seconden in op 30 seconden tijd _O-
pi_172271186
Lollerkowski is wel lekker bezig.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:56:10 #134
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271190
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:55 schreef Aguero het volgende:
Wie wel?
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:56:12 #135
pi_172271191
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand fan is van Team Sky
Ik kan wel iemand noemen die mogelijk potentieel fan is van Team Sky
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 15:56:22 #136
pi_172271195
Kwiatkowski is niet menselijk
pi_172271200
Ik hoor dat Démare in de groep Wellens zit, heel geloofwaardig ook weer :D
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:56:36 #138
pi_172271201
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:56 schreef meneerfiets het volgende:

[..]

Wie wel?
Ik overweeg Syntix te nomineren als potentiele Sky-fan
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:56:44 #139
311468 Van_Poppel
pi_172271202
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:55 schreef Pedroso het volgende:
Groep Geel loopt 20 seconden in op 30 seconden tijd _O-
GPS-Genot
pi_172271204
Of Kwiatkowski heeft snel een epo'tje genuttigd, of de tour gebruikt dit jaar Italiaanse GPS
pi_172271208
Lollerkowski, de tering _O-
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:57:21 #142
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271212
Ik verwacht wat van Thomas Degand, één van de meest onderschatte renners van dit peloton.
pi_172271213
Met deze voorsprong gaat de kopgroep het niet redden. :{
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:57:57 #144
262211 hhh38
pi_172271221
Stelling: Froome gaat de gele trui behouden
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:58:28 #145
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271228
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:57 schreef hhh38 het volgende:
Stelling: Team Sky verkracht de Tour.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:58:32 #146
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_172271232
Massasprint.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172271233
Als dit zo doorgaat dan smelt het voor de klim al samen.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 15:59:04 #148
pi_172271239
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:57 schreef hhh38 het volgende:
Was toch al duidelijk, maar dit gaat dus gewoon klassementsmannen galore worden
pi_172271241
Hashtag waardeloze Tour.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:59:35 #150
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:59 schreef marcodej het volgende:
Hashtag waardeloze Tour.
#NoSaganNoTour
pi_172271248
Gesink moet gelijk op de klim gaan knallen. Anders wordt het hem niet.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:00:08 #152
pi_172271254
Ik vind ze vooraan nou ook weer niet lekker draaien.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:00:08 #153
pi_172271256
Kalme Jan moet ontzettend schroeien op de klim.
pi_172271257
quote:
Ben benieuwd wie er in het peloton nog wat wil gaan doen of dat het alleen maar tempo van Sky gaat worden.
pi_172271268
quote:
Dat is niet zijn stijl, eerst een tijdje harken om dan in zijn ritme te komen om dan in het 2e deel te vlammen.
pi_172271276
chasse patate
pi_172271278
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat is niet zijn stijl, eerst een tijdje harken om dan in zijn ritme te komen en dan in het 2e deel te vlammen.
Ik neem aan dat hij inmiddels wel warm is.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:01:14 #158
333483 Aguero
oooooooo
pi_172271282
Hopelijk doen ze in het peloton het wat rustiger als ze de achtervolgende groep terug pakken.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172271284
Aru gaat hier zijn tweede winst pakken. _O_ *O*
pi_172271286
Mooie man die Kwiatkowski.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:01:46 #161
pi_172271290
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:01 schreef Columbiafan het volgende:
:')
pi_172271291
Ik voorzie juist een zeer spannende slotklim en slotkilometers.
pi_172271298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ben benieuwd wie er in het peloton nog wat wil gaan doen of dat het alleen maar tempo van Sky gaat worden.
Met dit verschil ziet iedereen nog kansen op een etappezege, zeker met die laatste 10km vlak.
pi_172271306
Sky Bots :')
pi_172271312
quote:
Haha :D
pi_172271318
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:02 schreef marcodej het volgende:

[..]

Met dit verschil ziet iedereen nog kansen op een etappezege, zeker met die laatste 10km vlak.
Dat is natuurlijk ook een nadeel. Je moet niet alleen die klim doen, maar daarna ook dat vlakke stuk overleven.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:03:45 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271321
Calmejane, GVA, Bakelants en Gesink....

Sky :') Ga weg
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:03:45 #168
pi_172271322
quote:
Manmanman
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:03:47 #169
262211 hhh38
pi_172271323
Echt Sky flikker op
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:04:03 #170
pi_172271327
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Calmejane, GVA, Bakelants en Gesink....

Sky :') Ga weg
Ik heb alleen Calmejane en Bakelmans
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:04:12 #171
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_172271330
Lekkere blauwalg daar.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172271331
Zal er nog iemand de oversteek willen maken naar de kopgroep ? Enige die ik er voor aanzie is Bertje.
pi_172271332
letourdata twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 15:58:35 @letour_es @LeTour @letour_uk @letour_col @letour_de @BMCProTeam Arnaud Démare (FDJ) averaged 19.67 km/h on the cli… https://t.co/DvDx2FAOQq reageer retweet
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:04:26 #174
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271333
Donder lekker op Sky. ;(
pi_172271338
Landa moer er om lachen. _O-
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:04:44 #176
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172271341
kunnen ze nou eens ophouden over UKpostal? allerjezus man :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:04:55 #177
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_172271343
Klimmen *O*
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:05:10 #178
pi_172271346
Calmejane heeft t zwaar
pi_172271348
Krek kraakt lijkt het.
pi_172271351
Weer twee extra knechten voor Sky *O* ~O>
pi_172271354
Was dat nou een groene rivier?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:05:40 #182
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271355
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Calmejane heeft t zwaar
Jong en onervaren noemt men dat.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:05:57 #183
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172271360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jup, zag er goed uit :D
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:06:00 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172271361
quote:
Lekker algen
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 16:06:18 #185
842 Zorro
Z
pi_172271368
Wat zou het leuker worden als alle electronica van de fietsen en coureurs werd verbannen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:06:43 #186
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271373
Die man van Vittel. :P
pi_172271375
Kopgroep lanterfantert een beetje.
pi_172271381
Ik denk van het groepje toch GvA, maar dit soort dingen zijn altijd enorm lastig inschatten.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:07:15 #189
311468 Van_Poppel
pi_172271383
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:06 schreef Zorro het volgende:
Wat zou het leuker worden als alle electronica van de fietsen en coureurs werd verbannen.
Mee eens, die wattagemeters en oortjes zijn pure aids.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:07:29 #190
39333 Zelva
pi_172271385
quote:
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:08:26 #191
39333 Zelva
pi_172271406
Is er al een Sky af überhaupt?
pi_172271409
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:08 schreef Zelva het volgende:
Luke Rowe
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:08:42 #193
311468 Van_Poppel
pi_172271411
quote:
Luke Rowe
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:09:06 #194
pi_172271421
Barguil wil er meteen vandoor.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:09:20 #195
39333 Zelva
pi_172271425
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Luke Rowe
_O-, slaat helemaal nergens meer op.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:09:32 #196
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172271430
quote:
Rowe en Knees
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:09:36 #197
pi_172271432
Barguil duidelijk het sterkst samen met Pauwels
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:09:49 #198
pi_172271435
Mongool van PCS in beeld.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:09:52 #199
333483 Aguero
oooooooo
pi_172271436
quote:

[..]

Luke Rowe
Knees en Vasil zijn ook weg dacht ik.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172271437
PCS campertje :')
pi_172271440
PCS on Tour
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:10:11 #202
262211 hhh38
pi_172271445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:09 schreef TheArt het volgende:
PCS on Tour
:r
pi_172271446
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mongool van PCS in beeld.
In zwembroek toch? :X
pi_172271447
Barguil laat eindelijk weer eens zien dat ie best wel wat in zijn mars heeft.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:10:17 #205
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_172271448
quote:
Blauwalg, haha gekke Dagoduck, het was groen niet blauw haha.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:10:24 #206
pi_172271450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:10 schreef showtimer het volgende:

[..]

In zwembroek toch? :X
Eng eng eng
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:10:26 #207
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_172271451
quote:

[..]

Luke Rowe
en K.Knees.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:10:39 #208
39333 Zelva
pi_172271457
Nog een kilometer of twee en dan zijn ze wel ingelopen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:10:56 #209
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271461
Lachwekkend weer
pi_172271465
Zitten er nog Nederlanders in de groep Sky?
pi_172271466
Gees heeft het wel lastig.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:11:22 #212
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172271471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:11 schreef marcodej het volgende:
Ten Dam nu. hehe
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:11:26 #213
311468 Van_Poppel
pi_172271473
Gesink krijgt het niet dicht
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:11:26 #214
39333 Zelva
pi_172271474
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:11 schreef marcodej het volgende:
Gesink zometeen.
pi_172271475
Gesink vrij gemakkelijk mee volgens Herbert.
pi_172271478
Sky blijft ook lekker doortrekken
pi_172271479
Nou Gees, dit hield niet over.
pi_172271482
Gees doet het altijd op eigen tempo.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:12:04 #219
311468 Van_Poppel
pi_172271483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:11 schreef groenen het volgende:
Gesink vrij gemakkelijk mee volgens Herbert.
Herbert ziet alles door een Oranje bril
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:12:32 #220
pi_172271489
De stijl van De Gees blijft een lust voor het oog.
pi_172271492
Hij kan gewoon niet beter Herbert. Dit is geen tactiek ofzo.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:12:39 #222
pi_172271495
Krek lost.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:12:42 #223
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172271498
Hup Gesink *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_172271504
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:12 schreef marcodej het volgende:
Hij kan gewoon niet beter Herbert. Dit is geen tactiek ofzo.
Toch doet ie het nu best oke.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:13:05 #225
pi_172271505
Gallopin :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:13:07 #226
311468 Van_Poppel
pi_172271506
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barguil duidelijk het sterkst samen met Pauwels
Dit dus
pi_172271508
Gesink zit helemaal stuk en Herbie en maarten zitten te bazelen over een tactiek
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:13:27 #228
pi_172271513
De Gees er gewoon glad naartoe hoor.
pi_172271514
Krek dood.

Lekker ritje man.
pi_172271516
Gees op komst.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:13:39 #231
pi_172271518
Gesink toch de enige die nog in de buurt komt van Barguil en Pauwels hoor.
pi_172271520
De 4 besten nu vooruit.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:13:51 #233
333483 Aguero
oooooooo
pi_172271521
Gesink weet heel goed wat hij wel en niet kan.
Citius, Altius, Fortius.
pi_172271523
Goed zo jongen.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:13:59 #235
pi_172271525
Bakelmans op het rekkertje.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:06 #236
262211 hhh38
pi_172271529
Gesink _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:06 #237
311468 Van_Poppel
pi_172271530
RIP Bakelmans
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:21 #238
pi_172271532
Kalme Jan en Valgren liggen ook bijna op het rooster.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:22 #239
842 Zorro
Z
pi_172271534
Bakelants eraf, rondemissen slaken zucht van verlichting.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:27 #240
pi_172271535
Barguil brommertje opgeblazen?
pi_172271536
Kom op Gees.
pi_172271537
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij schudt nog aan de boom ook, maar hij schudt zelf net zo hard op z'n fiets. _O-

Henao ziet er niet super uit, Lollerkowski is zoveel sterker geweest. _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:31 #243
262211 hhh38
pi_172271538
Warren :')
pi_172271539
Barguil kapot
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:32 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172271540
GesinkGOD?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_172271545
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
:Y
pi_172271546
Als het ook nog 1.20 op de top is, geef ik ze een kans.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:49 #248
446803 Tagliano
pi_172271548
De Gees _O_
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:50 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271549
Barguil haha :')

Muntjes iemand?
pi_172271551
Zonde dat de groep Froome er zo kort opzit. Net te weinig voorsprong om voor te blijven vrees ik.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:58 #251
pi_172271553
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:14 schreef marcodej het volgende:
Dan zijn ze wel binnen denk ik
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:14:58 #252
pi_172271554
Kwiat moet lossen, wat gek.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:15:19 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271558
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Menselijke maat is terug
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:15:30 #254
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172271563
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Najah je moet de schijn toch een beetje ophouden he.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:15:55 #255
311468 Van_Poppel
pi_172271570
Voordeel is iig dat Piti er niet meer is. Nu zijn er eigenlijk geen snelle klassementsmannen meer.
pi_172271571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:14 schreef marcodej het volgende:
Er gaat nog wel wat gebeuren in de groep Froome, dan is een minuut niks.
pi_172271573
Dit is een mooi groepie voor Gesink, waar hij ook in de sprint nog kans tegen heeft.
pi_172271576
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Voordeel is iig dat Piti er niet meer is. Nu zijn er eigenlijk geen snelle klassementsmannen meer.
Dan
pi_172271578
Lachwekkende klim.
pi_172271580
Gees pakt straks uit met z'n fameuze eindsprint.
pi_172271584
Arrière du Peloton geeft altijd de mooiste beelden. :Y
pi_172271586
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:16 schreef marcodej het volgende:
Dit is een mooi groepie voor Gesink, waar hij ook in de sprint nog kans tegen heeft.
Valgren, Roche en Calmejane zijn wel rap hoor. Vooral Calmejane dan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:16:46 #263
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172271589
Hopelijk blaast sky zichzelf helemaal op
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:16:47 #264
pi_172271590
quote:
Zou Calmejane dan toch wel graag kwijtspelen.
pi_172271591
Gesink kan nog drinken, HA!HAHAHA! die gaat winnen
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:16:49 #266
311468 Van_Poppel
pi_172271592
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:16 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dan
In een vlakke aankomst? Ik weet het niet...
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:17:02 #267
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_172271594
Rip De Mol.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:17:03 #268
pi_172271595
Bauke Escartin lost
pi_172271596
Ik geloof eigenlijk niet dat Aru of een Dan Martin Froome gaat aanvallen ofzo.
pi_172271599
Minnaard zit gewoon in het peloton nog en Bokkema lost.
pi_172271600
Is mij totaal niet duidelijk waarom Sky zo hard gereden heeft vandaag, gewoon omdat het kan?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:17:23 #272
168304 Mani89
pi_172271601
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:17 schreef marcodej het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Aru of een Dan Martin Froome gaat aanvallen ofzo.
Ik ook niet.
pi_172271604
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:16 schreef TheArt het volgende:

[..]

Valgren, Roche en Calmejane zijn wel rap hoor. Vooral Calmejane dan.
Gesink heeft Sagan al een keer verslagen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:17:33 #274
39333 Zelva
pi_172271605
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk blaast sky zichzelf helemaal op
IJdele hoop.
pi_172271607
Gees kan niet mee
pi_172271608
Mollema faalt...je verwacht het niet...
Allemaal cabaretteketet!
pi_172271609
Pauwels toch wel erg goed vandaag.
pi_172271610
Harkema :')
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:17:48 #279
pi_172271615
Valgren en Kalme Jan er nu af denk ik
pi_172271618
Daar gaat geesink
pi_172271619
Die downie in het geel hang met z'n ellebogen over de vangrail ongeveer, zo breed steken ze uit. _O-

Kam aan Gees!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:18:06 #282
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_172271622
quote:
Roche wint de sprint van Gesink met één been.
sig verwijderd door FA
pi_172271625
Van Baarle net na Mollema gelost.
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:18:35 #284
pi_172271628
Haha, Calmejane _O-
pi_172271630
Lilian zou natuurlijk een prachtige winnaar zijn.
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:18:56 #286
pi_172271636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:18 schreef TheArt het volgende:
Van Baarle net na Mollema gelost.
Mollema wil geen knecht zijn, dus lost hij maar voor hij van betekenis kan zijn.
pi_172271637
Gesink komt nog wel terug.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:19:01 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172271638
Calmejane _O_
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:19:22 #289
pi_172271644
Barguil zichzelf opgeblazen.
pi_172271646
Robert geeft geen fuck om een meter of 50 a 100 achterstand. Die harkt er wel weer naartoe.
pi_172271647
Mooi gebied om te fietsen
pi_172271648
Gees moet Valgren nog even losgooien.
pi_172271651
Barguil. _O-

Die wilde toch klassementen rijden? :')
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 16:19:52 #294
pi_172271653
Valgren eraf.
pi_172271654
Daar is Gesink!
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:19:57 #296
pi_172271655
Valgren nu ook wel gebroken denk ik
pi_172271657
Valgren ook gelost.
pi_172271659
Molkema :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:20:38 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172271664
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Molkema :')
Bokkema
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 16:21:30 #300
pi_172271676
Brice :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 16:21:32 #301
168304 Mani89
pi_172271677
Hahahaha. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')